AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Mann på 48 her. Det siste året har jeg blitt veldig våt under forspill med kona. Ligger jeg inntil henne blir hun våt der penis berører. Hun har ikke sagt noe på det, men hva tenker dere andre kvinner om det? Anonymkode: d2b2c...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mann på 48 her. Det siste året har jeg blitt veldig våt under forspill med kona. Ligger jeg inntil henne blir hun våt der penis berører. Hun har ikke sagt noe på det, men hva tenker dere andre kvinner om det? Anonymkode: d2b2c...70d Du har et luksusproblem mtp alder Anonymkode: d6c32...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Helt supert det! Betyr bare at du er kåt, ser ikke hvorfor det skal være noe negativt. Anonymkode: ab607...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Ok. Hva skulle vi andre kvinnene tenke om det? 😅 Anonymkode: 96496...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Om du bekymrer deg, snakk med henne. Anonymkode: 73e30...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Hvis det er forsats, så er det vel null problem? Hvis det er sæd, så har du muligens et problem med prostata. Anonymkode: 7ae11...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september Ohhh digg 🤩 jeg synes iallefall det er dritsexy når han er så kåt at det renner Anonymkode: 2d9ce...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå