AnonymBruker Skrevet 22. september #41 Del Skrevet 22. september Har du søkt voldsoffererstatning? Det bør du iallfall gjøre nå raskt, før fristen går ut. Anonymkode: 0be1d...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #42 Del Skrevet 22. september En av de verste trådene jeg har lest. Fy faen. TS har opplevd å ha blitt forsøkt drept av eksen, og folk skriver "ta seg sammen, beinbruddene har vel grodd nå, få deg en jobb,slutt å syt" Jeg blir kvalm og flau over kommentarene her. Hvis du fortsatt leser her TS, så masse lykke til, håper du finner en løsning som er overkommelig og at livet snart blir bedre ❤️ Hadde det vært opp til meg hadde du skulle fått sykelønn i så mange år du trengte for å komme deg videre fra dette her ❤️🩹 Anonymkode: 770c8...4c9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #43 Del Skrevet 22. september Fighter83 skrev (10 timer siden): Jobber du i kommunen og har vært ansatt i over 2 år i 100 % stilling før dette skjedde så kan du søke om at KLP dekker det du taper på å gå over på aap. https://www.klp.no/forsikring/personforsikringer/uf-reforsikring?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ6-AvKUv6OjU6GCgz4IL5tEeQDjnO6kOndBSvTypxPfoX3ykfSGD4PkaApH9EALw_wcB Man kan ikke kjøpe forsikringen nå, og bli dekket hvis sykdommen oppstod før tegningstidspunktet, dessverre. Anonymkode: a7f97...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september #44 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Må man ha forsikring i klp for å få dekket mellomlegget? Eler holder det med å være ansatt i kommunen? Anonymkode: 9280e...938 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man kan ikke kjøpe forsikringen nå, og bli dekket hvis sykdommen oppstod før tegningstidspunktet, dessverre. Anonymkode: a7f97...244 Jeg fikk det dekket gjennom medlemskap/ansettelsesforhold, uten å ha tegnet tilleggsforsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #45 Del Skrevet 22. september Daria skrev (12 minutter siden): Jeg fikk det dekket gjennom medlemskap/ansettelsesforhold, uten å ha tegnet tilleggsforsikring. Hvordan kan man sjekke om man er medlem. Prøvde å finne ut , men går ikke. Jobber i Oslo kommune, er jeg medlem da? Takk for svar. Anonymkode: 9280e...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september #46 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan kan man sjekke om man er medlem. Prøvde å finne ut , men går ikke. Jobber i Oslo kommune, er jeg medlem da? Takk for svar. Anonymkode: 9280e...938 Snakk med leder/HR - jeg fikk all informasjon om dette fra arbeidsgiver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #47 Del Skrevet 22. september Daria skrev (1 minutt siden): Snakk med leder/HR - jeg fikk all informasjon om dette fra arbeidsgiver. Okey takk🥹👍🏻 Anonymkode: 9280e...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 22. september #48 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må man ha forsikring i klp for å få dekket mellomlegget? Eler holder det med å være ansatt i kommunen? Anonymkode: 9280e...938 Du får sjekke om du er innmeldt via nettsiden dems. https://www.klp.no/pensjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #49 Del Skrevet 23. september Hvis du jobber i Oslo kommune, er du sikkert medlem i Oslo pensjonsforsikring. Sjekk på hjemmesiden deres hva du har krav på. Anonymkode: b5d50...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #50 Del Skrevet 23. september Kom deg tilbake på jobb, slik at du har noe annet å tenke på. Sykemelding i et år pga samlivsbrudd er temmelig ekstremt. Du må ha en spesiell lege, som ikke har hjulpet deg til å ta tilbake livet ditt. Man blir ikke ufør av et samlivsbrudd, så best å komme i gang. Hvor mange år av livet ditt vil du at denne mannen skal ødelegge? Finn din indre girl power, og vis deg selv at noe sånt ikke skal få knekke deg. På høy tid å gå videre nå. Anonymkode: 67f09...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #51 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): En av de verste trådene jeg har lest. Fy faen. TS har opplevd å ha blitt forsøkt drept av eksen, og folk skriver "ta seg sammen, beinbruddene har vel grodd nå, få deg en jobb,slutt å syt" Jeg blir kvalm og flau over kommentarene her. Hvis du fortsatt leser her TS, så masse lykke til, håper du finner en løsning som er overkommelig og at livet snart blir bedre ❤️ Hadde det vært opp til meg hadde du skulle fått sykelønn i så mange år du trengte for å komme deg videre fra dette her ❤️🩹 Anonymkode: 770c8...4c9 Kom meg ut av et voldelig forhold for mange år siden. Og vold og trusler fortsatte mange år etterpå. Jeg var i full jobb hele tiden. Hadde blitt sprø om jeg skulle ha gått hjemme. De 8 timene hver dag var min trygghet og avkobling fra alt. Å gå hjemme og gruble hjelper ikke på noen verdens ting. Anonymkode: 67f09...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #52 Del Skrevet 26. september Merkelig det der, hvordan det alltid kommer relevant tilleggsinfo fra TS utover i tråden når vedkommende ikke får ønsket respons.. Anonymkode: 3ffb7...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå