AnonymBruker Skrevet 23. september #41 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Huffda😅❤️trenger du en klem? Hilsen ts som oppriktig lurer på det jeg skrev on i hi. Anonymkode: 8812d...c4f Nei, det er ikke vanlig. Men du har tydeligvis vært veldig uheldig. Kvinner flest liker ikke sæd noe særlig, hverken at det er store mengder eller smaken/konsistensen. Unødvendig gris (eller nødvendig onde, om man prøver å bli gravid) Anonymkode: 8fa03...66d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #42 Del Skrevet 23. september Jeg sugde engang et troll og det sprutet sikkert en og 1 1/2 liter. Hele kroppen min ble dekket av sperm 🥰 Anonymkode: 65fd0...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #43 Del Skrevet 23. september æsj... Anonymkode: 5fcdd...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september #44 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 11.32): Klager ikke, det smaker digg, men da jeg skulle svelge unna hadde jeg ikke sjangs! Jeg fikk kanskje et par munnfuller i meg før minst like mye fosset utover😅Vi lo litt da, men dette har jeg ikke opplevd tidligere. Han har veldig flytende sperm, det er deilig, men som sagt mengden har jeg ikke opplevd før. Dette er en meget sprek ung kar i tyveårene. Andre som har opplevd liknende og evt har tips for hvordan jeg neste gang kan få i meg alt😁 k40 Anonymkode: 8812d...c4f Han er ung, viril og får nok usedvanlig kraftige og lange orgasmer. Spruter han like mye under orgasme nr to og tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september #45 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har alltid cummet menger med cum. Har svære baller også. Føler meg heldig, virker som se fleste damer digger det. Noen syntes det er gøy mtp om de klarer svelge unna alt, andre igjen syntes det er sexy med en så diger ladning på brystene/magen. Til dere som sier en t-skje er normalt. Det er det nok. Jeg cummer 10-12 tjukke t-skje stråler. Mengden avhenger litt av kosthold. Men, har merket at jeg ofte cummer mer når jeg har spist mye sukker… Anonymkode: b2b3f...235 Du mener vel spruter og ikke kummer😂 Får du og veldig sterke orgasmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september #46 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Godt å høre flere har opplevd det samme! Har aldri vært med menn på hans alder før og ble virkelig overrasket! Kuken er svær og da det bare pumpet utover😅Vi måtte le begge to😂Følte meg som en ung uerfaren jente som aldri har svelget før… Jeg merker det også etter han har kommet vaginalt og analt i meg, først kommer det ingenting ut fra meg etterpå (mistenker at det skytes så hardt og langt det går an), deretter lekker jeg sæd i fire dager etterpå😅ts Anonymkode: 8812d...c4f Høres ut som han får usedvanlig kraftige og lange orgasmer, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 23. september #47 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 12.37): Lyver ikke, men kanskje jeg ikke svelger fort nok..? Det bare rant over og fløt utover magen hans. Jeg hadde da tatt unna alt jeg klarte, men sikkert ikke svelget fort nok. Skal sies at jeg ga han prostataorgasme da dette skjedde, vet ikke om det påvirker..? Ts Anonymkode: 8812d...c4f Hei. Jo det påvirker veldig, en prostataorgasme er myyye hardere og lengre også mye mer intense og langvarige orgasmer som også gir hardere sprut og større sædmengde. Virket det som han kom veldig hardt og lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #48 Del Skrevet 23. september Be ham om å bruke kondom neste gang. Så tar du bilde av kondomet etter han har kommet i det, og så poster du bildet her så alle kan se hva slags mengder det er snakk om. Hvis det er plass nok i kondomet..... Anonymkode: a67fb...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #49 Del Skrevet 23. september Er veldig glad min kjæreste ikke spruter mye. Bare akkurat passe. Og så liker jeg at han har ikke spesielt store baller. Anonymkode: 2aabd...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #50 Del Skrevet 23. september Coachshinny skrev (3 timer siden): Han er ung, viril og får nok usedvanlig kraftige og lange orgasmer. Spruter han like mye under orgasme nr to og tre? Ja det er akkurat like mye sprut på runde to og tre😅Sist måtte jeg faktisk i dusjen like etterpå fordi halvparten av håret mitt var nedsprutet😅 Jeg elsker det, som du sier er han ung og viril, trener fem ganger i uka. Ts Anonymkode: 8812d...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #51 Del Skrevet 23. september Coachshinny skrev (3 timer siden): Høres ut som han får usedvanlig kraftige og lange orgasmer, stemmer det? Joda han holder på en stund. Ts Anonymkode: 8812d...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #52 Del Skrevet 23. september Coachshinny skrev (3 timer siden): Hei. Jo det påvirker veldig, en prostataorgasme er myyye hardere og lengre også mye mer intense og langvarige orgasmer som også gir hardere sprut og større sædmengde. Virket det som han kom veldig hardt og lenge? Ja det var en voldsom orgasme, han elsker når jeg stimulerer han bak. Ts Anonymkode: 8812d...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå