Gå til innhold

Er sperm ekkelt så gi mannen beskjed før sex!

John McClane

Anbefalte innlegg

Even Tuell skrev (6 timer siden):

Ja, enig at den reaksjonen var veldig sær og ikke særlig romantisk. Ikke bare er det hans sæd, man han puttet den der. Og så er hun brått ekkel? "Jo, takk liksom ... skjer neppe igjen for å si det sånn", og det gjorde det heller ikke. Kan ikke helt skjønne hvem som ikke hadde blitt overrasket, såret og følt seg dårlig da.

Bruk kondom da, om du synes sæd er ekkelt men du liker å komme i henne.

Den etter-sex kosen er veldig bra. Jeg foretrekker også det framfor avbruddet om å stå opp og gå ut av senga. Får heller dusje og vaske senere/dagen etter. At det lukter nyknulla er også helt ok.. en god mulighet for et fårete glis og en litt dårlig vits 😛

Har de kondomer som automatisk vasker pikken, trer seg selv av og kaster seg selv?  Måtte være noe slikt tenker jeg. Fikk plutselig bilder i hodet av at han brukte kondom, fikk panikk av hva han da fikk på seg, inne i den, løp hysterisk til dusjen for å få det bort fra seg, og behandlet kondomet som det var livsfarlig å ta i, mens jeg lå igjen og hadde skjønt like lite. 🤣🤣🤣🫢

Kanskje en god grunn til at han ikke valgte kondom. 😆😅

Det har jeg faktisk aldri tenkt over under eller etter sjokket, men han selv var visst ren nok. Det var jeg som var så ekkel at jeg måtte komme meg unna og i dusjen. LITT måtte han da få på seg selv også, men det virket han ikke å tenke over. Men så hoppet han bort rimelig kjapt også da, så mulig... Vet jammen ikke jeg, men det var en opplevelse jeg aldri glemmer. Når jeg først skulle ha en slik opplevelse var det dessuten trist at det var med akkurat ham. 

Lenge siden nå, men jeg savnet min beste venn lenge. Han var så dødelig fornærmet over min reaksjon på dette at han knapt ville prate med meg igjen. Det var som om at jeg hadde vært den ugreie og rare i dette ved å påpeke at dette var rart og ubehagelig for meg. Jeg husker ennå blikket og grimasen hans da jeg påpekte at sæd er naturlig. Skulle tro jeg sa at jeg pleide å rive en testikkel av med tennene og spise den etter sex, at han hadde vært heldig denne gangen, men neste gang... Avsky og vantro, med en dose "jeg kaster opp av deg". Og det var etter at jeg hadde dusjet på kommando, men da oppdaget han tydeligvis hvor ekkelt jeg tenkte. Eller noe slikt. Nei vi var ingen god match seksuelt. Det er sikkert. 

Det er meg, det er min kjære. Synes ikke noe av det er ekkelt, bare naturlig og herlig. 🥰 Våt flekk i senga som noen nevner som årsak til å løpe er det ikke lett å unngå likevel, men det er jo like mye mitt. 😁 Vi bare flytter oss litt sidelengs om det er for merkbart. Senga er 180 cm bred. Vi har ikke brukt spyleslange over hele liksom. Så produktive er vi ikke noen av oss. 

Anonymkode: fdb7c...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er lite begavet... voksen nok til å vite at å ikke vaske seg etter sex kan gi urinveisinfeksjon! Hvis du tror å pisse piggtråd er godt, dra til h......!

Anonymkode: 5154b...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser og vasker meg etter sex for å ikke få urinveisinfeksjon. Avskyr ikke sæd, men det er anbefalt å ikke la den være i vagina. Jeg får fort sopp eller uvi hvis ikke jeg vasker meg etter han har kommet inni meg. Må opp å tisse rimelig kjapt for å unngå plager

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du det finnes menn som er slik også. Jeg ble sammen med min beste venn etter langt vennskap som endte opp med følelser. Vi snakket så åpent sammen og trodde vi kjente hverandre sååå godt frem til vi hadde sex. Det endte med krangel. Så varsomt og fint dette hadde utviklet seg hadde vi også begge testet oss i forkant, og kunne ha ubeskyttet sex. I det øyeblikket han kom hoppet han bort fra meg og ga tydelig utrykk for at det var fryktelig ekkelt at jeg hadde sæd på meg. Han behandlet meg regelrett som noe ufyselig ekkelt, fordi jeg hadde HANS sæd i meg. Trakk seg bort og hadde avsky skrevet i ansiktet, mens han kommanderte meg til badet for å dusje, samt passe på at ingenting kom i senga. Et forferdelig sjokk. 

Du det ble ikke noe forhold mellom oss to, og vennskapet røk også på dette. Om sæd var naturlig eller noe så ekkelt at slik oppførsel var innafor ble en slik strid at det var umulig å komme over. 

Så ja, men kan nok med fordel gi beskjed om slikt på forhånd. Uansett kjønn. 

Anonymkode: fdb7c...c67

❤️ Kjenner til situasjonen ja… Noen får jo HELT Noia av sin egen sperm liksom🤷‍♀️ 

Anonymkode: 872a1...948

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (10 timer siden):

Litt facinert over slike folk ... hva gjør de når de har runka liksom?
Absolutt ikke for å rakke ned på eller noe sånt, men veldig nysgjerrig hvordan man håndterer sånne følelser for sæd og runking.

Runking kun i dusjen?
Kondom?
Springe ut på badet og vaske seg etter at de har kommet.

Selv har jeg ingen problemer med sæd. Det er jo livets væske. Alt menneskelig liv kommer jo fra en skvett ejakulade. 
Selv liker jeg også å unngå at det griser til senga. Med kvinner foretrekker jeg å la ejakuladen i sin helhet komme i munnen så hun kan svelge hele ladninga. Husk å be henne suge ut de siste dråpene. 
Når jeg ordner det selv ved en deilig runk, så skjer jo selve runken ved at jeg drar skinnet på penis fem og tilbake i høyt tempo. Forhuden glir frem og tilbake over penishodet i et forrykende tempo, helt til jeg kjenner at «nå kommer det»

Da stopper jeg opp med ollonet godt inni nisselua, og kniper igjen ytterst på forhuden. Så fortsetter jeg bare med mye kortere bevegelser gjennom orgasmen. Ikke en dråpe havner i senga. Så ligger jeg og samler krefter og får pusten tilbake.

Er jeg alene, går jeg på badet og lar ejakuladen strømme ut i toalettet eller i vasken. Så skyller jeg penis ren under krana. 
Er jeg derimot sammen med en kvinne som ønsker deg noe godt, slipper jeg opp og lar ejakuladen strømme inn i munnen hennes. Så lar jeg henne få æren av å suge og slikke penis ren for rester etter hun har svelgt unna. 
Renslig, hygienisk og ikke en eneste dråpe i senga. 💦

Endret av Hans Tore Lem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (2 minutter siden):

Selv har jeg ingen problemer med sæd. Det er jo livets væske. Alt menneskelig liv kommer jo fra en skvett ejakulade. 
Selv liker jeg også å unngå at det griser til senga. Med kvinner foretrekker jeg å la ejakuladen i sin helhet komme i munnen så hun kan svelge hele ladninga. Husk å be henne suge ut de siste dråpene. 
Når jeg ordner det selv ved en deilig runk, så skjer jo selve runken ved at jeg drar skinnet på penis fem og tilbake i høyt tempo. Forhuden glir frem og tilbake over penishodet i et forrykende tempo, helt til jeg kjenner at «nå kommer det»

Da stopper jeg opp med ollonet godt inni nisselua, og kniper igjen ytterst på forhuden. Så fortsetter jeg bare med mye kortere bevegelser gjennom orgasmen. Ikke en dråpe havner i senga. Så ligger jeg og samler krefter og får pusten tilbake.

Er jeg alene, går jeg på badet og lar ejakuladen strømme ut i toalettet eller i vasken. Så skyller jeg penis ren under krana. 
Er jeg derimot sammen med en kvinne som ønsker deg noe godt, slipper jeg opp og lar ejakuladen strømme inn i munnen hennes. Så lar jeg henne få æren av å suge og slikke penis ren for rester etter hun har svelgt unna. 
Renslig, hygienisk og ikke en eneste dråpe i senga. 💦

Regner med at denne brukeren er en trolle bruker. Hvis ikke så er det rimelig kvalmt mye av det som skrives

Anonymkode: b5f85...70a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (11 timer siden):

Damer som ikke liker sperm og som helst ville unngått den og vasker den bort før de sovner er jenter som mange menn mister lysten på å ha sex med. Mange menn føler at de er ekkel når damer sier at spermen er ekkel og klissete osv, selv  om de kanskje ikke mener det slik han hører det? Mange menn hadde ønsket å ikke hatt sperm hadde de kunnet velge, de føler den blir negativ. Spermen er kanskje ekkel for noen, men når man treffer jenter som har skjønt det og som synes sperm fra mannen de elsker er deilig og digg så hever de mannens selvbilde for mange.

Jeg var sammen ei dame som var likegyldig til sperm, men da jeg sa hvor viktig det var for meg at hun likte den,  så sa hun at det var flott å få vite det og etter det så elsket hun spermen min bare mer! Omtenksomt og veldig deilig, og etter en stund så elsket hun å kjenne den inni seg, svelge og bare nyte den  En vinn vinn situasjon, hun er dessverre en eks og han som nyter godt av dette er en heldig fyr.

Ser egentlig etter en  ny slik dame men jeg får høre at hun neppe eksisterer. De fleste her i kvinneguiden liker heller ikke sperm annet enn at den er jo der, glem det og bruk kondom får jeg høre om spermen min er i veien. Point taken!

Men jeg skal ringe eksen og spørre om alt var et skuespill eller om det var på ekte, naiv kanskje men håpet kan ingen ta fra meg! Hva om det var ekte? Hm, kanskje hun vil bli med på en kopp kaffe? Sperm er tross alt viktig:-)

Husk at sperm er mannens tegn på hans ultimate ekstase!

I overkant selvsentrert eller bare uerfaren ?

Du bør ønske deg tisselaken til jul …..

Anonymkode: adb18...27c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med at denne brukeren er en trolle bruker. Hvis ikke så er det rimelig kvalmt mye av det som skrives

Anonymkode: b5f85...70a

Absolutt ikke. Hva er kvalmt ved dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (11 timer siden):

Damer som ikke liker sperm og som helst ville unngått den og vasker den bort før de sovner er jenter som mange menn mister lysten på å ha sex med. Mange menn føler at de er ekkel når damer sier at spermen er ekkel og klissete osv, selv  om de kanskje ikke mener det slik han hører det? Mange menn hadde ønsket å ikke hatt sperm hadde de kunnet velge, de føler den blir negativ. Spermen er kanskje ekkel for noen, men når man treffer jenter som har skjønt det og som synes sperm fra mannen de elsker er deilig og digg så hever de mannens selvbilde for mange.

Jeg var sammen ei dame som var likegyldig til sperm, men da jeg sa hvor viktig det var for meg at hun likte den,  så sa hun at det var flott å få vite det og etter det så elsket hun spermen min bare mer! Omtenksomt og veldig deilig, og etter en stund så elsket hun å kjenne den inni seg, svelge og bare nyte den  En vinn vinn situasjon, hun er dessverre en eks og han som nyter godt av dette er en heldig fyr.

Ser egentlig etter en  ny slik dame men jeg får høre at hun neppe eksisterer. De fleste her i kvinneguiden liker heller ikke sperm annet enn at den er jo der, glem det og bruk kondom får jeg høre om spermen min er i veien. Point taken!

Men jeg skal ringe eksen og spørre om alt var et skuespill eller om det var på ekte, naiv kanskje men håpet kan ingen ta fra meg! Hva om det var ekte? Hm, kanskje hun vil bli med på en kopp kaffe? Sperm er tross alt viktig:-)

Husk at sperm er mannens tegn på hans ultimate ekstase!

Men hva med damer som squirter? Ekkelt eller digg? Hva synes menn  om dette og har menn litt samme følelse for squirten hennes som kvinner har til sperm?  Vil anta at menn lett kan tenne på å se henne sprute orgasmene sine vegg imellom. Men det er ren gjetting ut i fra at menn er en kåtere rase og lettere tenner på ting som er litt kinky. Men det er sikkert mange menn som synes squirt er ekkelt, men husk å ikke si det høyt, bare tenk det;-)

Trur eg......

"Kåtheten oser av det kåte paret som rytmisk og heftig nyter hverandre, tunge puster de og lette stønn høres innimellom der de vrir seg og hender som vibrerende føler seg frem og osende kroppsvæsker blasnder seg på de hete kroppene som kåte nyter hverandres intime  støt som stødig fører dem steg for steg mot ekstaseens uungåelige endelige mål  som tydelig sees i kroppene  som spenner seg og alle musklene tar tak og tunge stønn og klynk kommer der de hardt holder om hverandre før de sakte slipper taket og armene lett omfavner de døsige elskende der de sovner......

De to lot sperm være sperm, forelsket svevde de på rosa skyer hvor alt er mulig......

🤣 Dude!

Bruker kondom, så ser ikke greia.

Greit nok at ei fremtidig kjæreste bør HATE det, men å elske det formaner jo en form for fetisj. Min neste tanke (nei, ingen kink eller slutshaming damer, jeg elsker at folk er som de er, om de er for meg eller ei) blir da hvor hekta er hun på det? Vil jeg produsere nok, eller må vi blande med andres kroppsvæsker?  Dersom noe skjer med min egen produksjon eller evne, og jeg vel vitende og ivrig på jakt gikk inn i en relasjon mtp en fetisj, bør ikke personen få leve ut det videre? 

Er jeg gira på at hun kommer hjem fylt opp av andre? Nei, det er ikke min kink. 

Landa nok på at det ikke er store greia for meg, så får dama nesten få ha det forholdet hun har til det.

Anonymkode: 17903...322

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken? Jeg synes ikke sperm er ekkelt, men om jeg vil ligge å rulle i våte sperm flekker og med størknet sperm i ansiktet gjennom natten fordi jeg elsker disse fantastiske kåtskaps-dråpene fra mannen? Nei, er det vel åpenbare svaret på det. Ikke hadde jeg blitt såret heller om en mann ikke ville sove i en fuktig flekk laget av meg. Jeg har fått soppinfeksjon minst to ganger etter ubeskyttet sex og sikkert manglende hygiene etterpå uten at jeg egt vet helt mekanismene. Mange andre får urinveisinfeksjon om de ikke går på toalettet etter sex. Det er også lite delikat å la sperm renne ut på madrass, møbler eller i klær. Prøv å tenk litt logisk og praktisk, og litt mindre som en erotisk novelle. 

Anonymkode: 62716...f8d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...