Gå til innhold

Skal det være en nydelig Smash?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

:klem: til alle som har vært innom.

Jaja.. nå føler jeg meg litt som Rebecca Bloomwood. Jeg fikk beskjed på Aetatkurset om å belønne meg selv for at jeg fikk jobb. Så jeg bestemte meg for å belønne meg selv med en veske jeg har hatt lyst på fra Mango.

Vel.. den veska ble til en veske fra Mango, en topp og en BH fra H&M, og en eyeliner jeg egentlig ikke hadde lyst på, en BH og silikoninnlegg fra Victorias Secret. :ler:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler::ler: Så herlig!! Du er nok litt inspirert av Becky ja, det høres ut som noe hun kunne gjort ja (eller hun gjør det jo hele tiden i bøkene da, det er jo det som gjør det så morsomt synes jeg, måten hun tar av hele tiden på).

Og du fortjente det så absolutt!! Alt sammen!!

:klem: Når begynner du å jobbe, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen takk. :klem:

Føler at jeg fortjener det og men får litt dårlig samvittighet for jeg vil ikke sløse.. hehe Får bare si at jeg.. investerer i meg selv og karrieren min. Nye, stilige klær, fint undertøy = bedre selvtillit = flinkere på jobb. Ikke sant? :sjarmor:

Begynner rett før påske. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye, stilige klær, fint undertøy = bedre selvtillit = flinkere på jobb. Ikke sant? :sjarmor:

:tommel: Nemlig!!! Akkurat sånn er det!!!! :sjarmor:

Jeg har hatt det litt småtrist de siste dagene, så en liten trøsterunde i vårklærne ligger veldig nærme her nå, men hvor fristende er det å kjøpe vårnyheter nå egentlig. Ender sikkert opp med flere nye ullgensere ellernoesånt :ler: . Eller musikk!!! Jeg kan trøsteshoppe musikk!!!! :sjarmor:

Eller begge deler.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:tommel: Nemlig!!! Akkurat sånn er det!!!!  :sjarmor:

Jeg har hatt det litt småtrist de siste dagene, så en liten trøsterunde i vårklærne ligger veldig nærme her nå, men hvor fristende er det å kjøpe vårnyheter nå egentlig. Ender sikkert opp med flere nye ullgensere ellernoesånt  :ler: . Eller musikk!!! Jeg kan trøsteshoppe musikk!!!!  :sjarmor:

Eller begge deler.... :sjenert:

Uff, ja. :ler: Det helt tragisk at man skal måtte fortsette å handle vinterklær i mars! Men synes du skal unne deg litt musikk-og-klærshopping ja. :-D

Er ryggen fortsatt vond? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går så fint så *smile tappert*. Jeg SKAL nemlig orke å sitte på jobb i morra og så sitte stille på teaterstykke et par timer, så jeg er helt fiiiiin i ryggen!!!

Så sånn er det :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Massasje tror jeg hadde vært urvondt nå, dessuten har jeg ingen her til å massere meg :grine: . Men jeg har en god kiropraktor jeg kan ringe til da, og det kommer jeg nok til å gjøre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er bra! :klem: Har hatt skikkelig vondt i ryggen før jeg og, og det hemmer deg jo helt noen ganger. Prøv å slapp av og ta noen smertestillende i mens. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hater den nye findus reklamen! :frustrert:

Den griske lille ungen som trøkker maten inn i kjeften og ikke klarer tygge med munnen lukket en gang (ekkelt!) mens den stakkars broren står og ser på! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Lykke-

den har ikke jeg sett,men den er sikkert irriterende :ler:

går det bra med deg? planer for helgen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*knasker smash på harde livet*

GRATTIS med jobb, så moro...

Er en utfordrende men kjempekul jobb.

Du kommer nok til å stortrives.

Møter mange mennesker og det er jo alltid gøy..

Kanskje jeg tar med meg Lillesky en tur på restaurant!!! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg tar med meg Lillesky en tur på restaurant!!! ;)

:Nikke: Om ikke på Spragleknas "sin", så en annen. ;)

:vinke:

Har du flyttet nå, frøken?

Hva var det jeg skulle si...hm...har glemt det! Jaja... Håper du ikke snør bort iallefall. Nå er det nok snø. Vil ikke ha mer!

Du får ha en flott uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...