Gå til innhold

Skal det være en nydelig Smash?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med ny dagbok :blomst:

Så akkurat den reklamen på tv og da måtte jeg jo bare inn her og skrive :ler:

Ha en fin kveld... Blir Idol ikveld for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så rørt av meg selv i min egen bok at jeg måtte inn hit. Si noe morsomt da? :grine2:

En bruker ved navn Spragleknas MÅ bare være morsom. :erter:

Endret av Phobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsner! :-D

Heihei, Sniglå. Du gjetter hvem jeg er? :sjarmor:

Phobia, jeg er omtrent like morsom som klovnefisken Marlin i Finding Nemo. 'Det var denne sjøagurken..' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det må du! Den er jo så søt. :)

Jeg ble akkurat ferdig med å lese En shopoholikers uimotståelige, nye verden av Sophie Kinsella. Fikk den med Det Nye for mange måneder siden men har ikke åpnet den før nå. Skulle ha gjort det tidligere for den var utrolig morsom. Må nesten kjøpe resten av bøkene i serien.

Av en eller annen grunn fikk den meg til å tenke over mitt eget liv og minnene mine.. så kom jeg på en Nemi-stripe jeg leste for litt siden. Hvor de diskuterte om minnene de hadde fra livet sitt var virkelige om de bare husket feil. Jeg må innrømme jeg lurer litt på det samme selv..

Jeg har to minner fra barnehagen som jeg ikke er helt sikker på om faktisk skjedde. Det ene var at jeg en dag satt på en stubbe og en gutt (som jeg senere gikk på skole med) kom bort til meg med noe hvitt som lignet på isopor og sa det var godteri. Jeg nølte og lurte på hva det var og han ble litt irritert. Så jeg spiste det..

Kan jeg ha drømt det?

Det andre var at jeg satt på huska med ei jente i ganske stor fart og så datt jeg bakover og landet på ryggen. Kanskje det var hun som falt?

Jeg har alltid hatt det for meg at det var meg disse tingene skjedde med men jeg vet ikke helt.. :klø:

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Der var du med dagbok jo!!! Juhuuuuuuuuuuuuu!

Hva slags godteri er spragleknas??? Jeg tror kanskje jeg har sovet litt i timen jeg nå :sjenert: . Forøvrig hater jeg den smash-reklamen, den er utrolig teit, men selve smashene er kjempegode da.

Å ja, de shopoholiker-bøkene er geniale. Spør søs som har vært på ferie med meg mens jeg leste de hvor morsom jeg var ;) , satte bare med nesa i boka og smålo hele tida. Du må lese alle sammen!!! Tror kanskje det finnes en på engelsk jeg ikke har lest, jeg har bare lest tre av dem på norsk.

Dette med barndomsminner er rart. Jeg tror også kanskje jeg kan blande sammen minner med andre ting eller med drømmer jeg har hatt. Det er mye mystifistisk og rart når man først begynner å filosofere, men jeg må nesten stoppe meg selv noen ganger for hvis jeg begynner å tenke for mye så er jeg redd for at det skal rable ellernoe ;) .

Ha en strålende helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusla! :klem:

Spragleknas er en av de nye bitene i Nidar posene. Reklamen for den er uutholdelig med dumme Anne Mona og Anette fra første BB. Er enig med Smash reklamen og. ;) Er kjempelei av den.

Hvilken bokhandel kan jeg finne de andre shopoholiker bøkene i? :hoppe:

-----------

Dagens gladnyheeeeet. Jeg har fått meg jobb!!! :-D

Min aller første! Fikk den på flekken. :hoppe: Jeg er servitør på en restaurant og sjefen der er sååå koselig og hele opplegget virker nesten for godt til å være sant. Finner ikke en eneste ulempe med jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb!!! Så flott!!! :hoppe: Og medalje til deg for at du vil være servitør, jeg beundrer dem hver gang jeg spiser ute :ler: . Det går sikkert kjempefint!!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :klem:

Det eneste jeg er litt nervøs for er de tunge brettene med all drikken på. Har ikke verdens sterkeste armer og vil ikke miste noe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det der går på teknikk jeg og ikke styrke. Det går helt sikkert kjempefint når du får jobba litt, alt er vanskelig i bynelsen da. Uten at jeg har forsøkt, jeg tror ikke jeg ville passet særlig bra som servitør med min vimsing ;) .

Spragleknas.... et er da et usannsynlig teit navn på en godteting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, det synes jeg og.

Og du har nok rett, det går sikkert mer på teknikk. :) Vi (som var på jobb-intervjuet) satt og snakket med sjefen i over 2 timer. Var koselig. Og lærte masse om alt og hvordan skrive bestillingene mest effektivt osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...