Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (2 minutter siden):

Dette er vanligere enn du tror og snakkes for lite om i dagens samfunn 

perv.png.02c5713637c664d2203008568570e2f1.png

Det er en enorm forskjell i hvor mange dette gjelder. Hvorfor prøver du så hardt å legitimere gamle griser? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (15 minutter siden):

Det er en enorm forskjell i hvor mange dette gjelder. Hvorfor prøver du så hardt å legitimere gamle griser? 

Det er flere enn du tror, menn eller gutter sier som regel ikke ifra fordi det liksom skal være noe "kult" og noe de egentlig skal like, selv om de ikke gjør det. Du kom med denne påstanden selv i kommentaren din og dette er et holdnings problem. Det at menn gjør det oftere betyr ikke at vi ikke skal vie oppmerksomhet til store mørketall, det lar kvinnelige overgripete slippe unna. I denne tråden og denne siden ser vi hele tiden at kvinner prøver å skjule det og feie det under teppet "menn gjør det mer" sier de, se den veien, ikke den veien! Det at menn gjør det mer unnskylder ingenting. Kvinner gjør og har gjort det mer enn du tror.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Det er flere enn du tror, menn eller gutter sier som regel ikke ifra fordi det liksom skal være noe "kult" og noe de egentlig skal like, selv om de ikke gjør det. Du kom med denne påstanden selv i kommentaren din og dette er et holdnings problem. Det at menn gjør det oftere betyr ikke at vi ikke skal vie oppmerksomhet til store mørketall, det lar kvinnelige overgripete slippe unna. I denne tråden og denne siden ser vi hele tiden at kvinner prøver å skjule det og feie det under teppet "menn gjør det mer" sier de, se den veien, ikke den veien! Det at menn gjør det mer unnskylder ingenting.

Haha, du er meg en artig skrue. Det er ingen som sier at man ikke skal se på uønsket seksuell oppmerksomhet fra kvinner, men du går imponerende langt i å skulle legitimere at menn skal få gjøre slikt.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (2 minutter siden):

Haha, du er meg en artig skrue. Det er ingen som sier at man ikke skal se på uønsket seksuell oppmerksomhet fra kvinner, men du går imponerende langt i å skulle legitimere at menn skal få gjøre slikt.

Jeg sier jo selv at menn gjør det mer og det vet alle. Les kommentaren en gang til, ikke bruk det som distraksjon, det er en altfor vanlig hersketeknikk her inne.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Jeg sier jo selv at menn gjør det mer og det vet alle. Les kommentaren en gang til, ikke bruk det som distraksjon, det er en altfor vanlig hersketeknikk her inne.

Du kan gjerne lese den opprinnelige kommentaren min du svarte på, og ikke komme med distraksjoner. Det er en alt for vanlig hersketeknikk her inne.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne lese den opprinnelige kommentaren min du svarte på, og ikke komme med distraksjoner. Det er en alt for vanlig hersketeknikk her inne.

Jeg leste kommentaren din, jeg ber deg ha en mindre enkel tankegang når det kommer til dette.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (3 minutter siden):

Jeg leste kommentaren din, jeg ber deg ha en mindre enkel tankegang når det kommer til dette.

Du prøver jo å trekke ut store slutninger basert på hva tilfeldige personer på nettet svarer på et enkelt ja/nei-spørsmål. Du må definitivt ha en mindre enkel tankegang når det kommer til dette.

Du står fortsatt til stryk innen metode.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver jo å trekke ut store slutninger basert på hva tilfeldige personer på nettet svarer på et enkelt ja/nei-spørsmål. Du må definitivt ha en mindre enkel tankegang når det kommer til dette.

Du står fortsatt til stryk innen metode.

Det eneste denne pollen sier er at 30% av de som har svart mener eldre damer fantaserer om unge menn. Hva det faktiske antallet er vet jeg ikke, men en del er det. Jeg later ikke som om dette er en vitenskapelig undersøkelse, vi er på Kvinneguiden her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Joda, men for hvem og hva 🤷‍♀️

Sånne teite bilder er jo mest ageism og konstant seksualisering av kvinners eksistens.

Hvor ofte ser vi sånt presentert for menn 🤷‍♀️

Sjeldent folk lager tråder om menn og aldring osv. Kun pervs som lurer på om unge jenter vil ligge med dem 😅😫

Vi burde kanskje ha slik mer presentert for menn, for legger du merker til noe på slike grafer som slår ihel det menn hevder om hvor mye vanskeligere de har det enn kvinner? 

Dessuten har det absolutt ingenting å si. Det er ingen av oss kvinner som "rekker over" å engang bli kjent med alle de mennene som finner oss attraktiv. Ikke engang om det synker til under 5%, der jeg befinner meg i alder. Det er så mange mennesker! 

Hvor mange trenger du? Jeg har nøyd med med en jeg. 

Om 1% av menn jeg treffer på synes jeg er attraktiv vil det rekke i massevis til å finne den ene hvor det er gjensidig tiltrekning. 

Så stor ståhei for absolutt ingenting er slike ting. INGEN trenger at halvparten av det motsatte kjønn synes at akkurat du er attraktiv. Det ville bare være for mye og for forvirrende. På mange måter er det nok vanskeligere å finne den rette dersom altfor mange viser interesse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 16.9.2024 den 17.41):

Kun at yngre menn(esker) oftest SER bedre ut enn eldre. 

Men én ting skal du ha, i hele denne tråden har du gitt en utmerket forsvalstale for grunnen til at noen eldre damer og menn foretrekker yngre mennesker seksuelt... 🤢

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Men én ting skal du ha, i hele denne tråden har du gitt en utmerket forsvalstale for grunnen til at noen eldre damer og menn foretrekker yngre mennesker seksuelt... 🤢

Hvordan du vurderer det jeg skriver legger jeg absolutt ingenting i. Du har for lite forståelse for det komplekse i dette til at hva du konkluderer med kan ha noe å si. Dine konklusjoner er jevnt over latterlige. Så snåle at det er litt moro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (17 minutter siden):

Hvordan du vurderer det jeg skriver legger jeg absolutt ingenting i. Du har for lite forståelse for det komplekse i dette til at hva du konkluderer med kan ha noe å si. Dine konklusjoner er jevnt over latterlige. Så snåle at det er litt moro. 

Det er ikke latterlig i det hele tatt. Hvis man spør noen hvorfor de er tiltrukket unge mennesker  hva svarer de? De samme tingene du har gjentatt igjen og igjen: Stram, myk og glatt hud uten rynker. "Feil frie" og atletiske. De er penere synes de, de SER bedre ut slik du også mener. jeg er ikke nødvendigvis enig, men du er enig i det.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Hver gang jeg prøver å si at 40 åringer ofte ser bedre ut, skyter du det ned. "Sjeldne unntak" svarer du 

Vel.. de gamle grisene er ihvertfall enige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (På 16.9.2024 den 19.56):

Jeg gidder ikke være så sosialt korrekt at jeg lyver om at mennesker er like attraktive gjennom livet. 

Deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (25 minutter siden):

Det er ikke latterlig i det hele tatt. Hvis man spør noen hvorfor de er tiltrukket unge mennesker  hva svarer de? De samme tingene du har gjentatt igjen og igjen: Stram, myk og glatt hud uten rynker. "Feil frie" og atletiske.

Så får jeg gjenta en gang til; Hva folk blir tiltrukket av og tenner på har absolutt ingenting å si så lenge de oppfører seg anstendig, og ikke trykker sin seksualitet og tenning nedover mennesker som ikke ønsker det, og som finner det ekkelt. Man skal trå varsomt og fint, uansett hva eller hvem man tenner på og hva man tenker. Din tanke er fri, din oppførsel er det ikke! INGEN har rett til å tre sin sexlyst og tenning nedover andre mennesker som ikke er interessert i den. 

Du kan tenne på bruk av bleier om så, men du skal likevel ikke si til tilfeldige/ukjente mennesker "Åh jeg ble så kåt av tanken på at du tisser i en bleie." Når det er særdeles lite sannsynlig at vedkommende du står ovenfor IKKE er interessert i dine seksuelle tanker skal du holde dem for deg selv. De fleste unge mennesker er ikke interessert i at eldre mennesker blir kåt av dem, så da må man trå varsomt. 

Vi må alle trå varsomt slik, og det å få oppleve gjensidighet i slikt er en prosess hvor man forsiktig innleder det å vise interesse og så kan det utvikle seg videre til at det blir ok å hviske kåte ord i øret på den andre. Begynner man hele prosessen med å blottstiller sine kåte tanker er dette sjelden ok. De fleste vil oppleve slikt uanstendig til direkte ekkelt. 

Av en eller annen årsak er en del gamle menn som tenner på altfor unge kvinner de som minst respekterer at man er forventet å oppføre seg anstendig, UANSETT hvor mye det presser i underlivet. Det er ikke ok det slike holder på med. Neste ingen andre gjør slikt, selv om vi stort sett alle opplever å bli kåt. Tilnærmet kun gamle menn som tenner på unge kvinner oppfører seg slik, og det er ekkelt av dem. 

Se, bli kåt og tenk, fritt, men tre ikke dette nedover mennesker som ikke er interessert i hva du tenker. 

Alle vil ha et menneske som finner akkurat deg tiltrekkende, så alle som ikke gjør det er uansett uaktuelle. Det er ikke noe problem.

Det er rikelig aktuelle mennesker for de fleste selv om svært mange ikke er aktuelle. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 minutter siden):

Hver gang jeg prøver å si at 40 åringer ofte ser bedre ut, skyter du det ned. "Sjeldne unntak" svarer du 

Vel.. de gamle grisene er ihvertfall enige med deg.

Nei det gjør jeg på ingen måte. Jeg påpeker jevnt over at det ikke utgjør noe problem at noen tenner på altfor unge mennesker, bare de ikke handler uanstendig på det. Uanstendig oppførsel er derimot et problem. 

Det utgjør ikke noe problem for folk over 40 at ikke samtlige finner dem sexy. Alle leter selvfølgelig etter en person hvor det er gjensidig tiltrekning, og mengde som da likevel er aktuelle er ikke bare tilstrekkelig for de fleste, men større enn man har behov for. Det finnes så mange mennesker. At 1% av motsatte kjønn er potensiell god match holder rikelig for de fleste. De som ikke er god match er uansett bare dem som ikke er det minste aktuelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Så får jeg gjenta en gang til; Hva folk blir tiltrukket av og tenner på har absolutt ingenting å si så lenge de oppfører seg anstendig, og ikke trykker sin seksualitet og tenning nedover mennesker som ikke ønsker det, og som finner det ekkelt. Man skal trå varsomt og fint, uansett hva eller hvem man tenner på og hva man tenker. Din tanke er fri, din oppførsel er det ikke! INGEN har rett til å tre sin sexlyst og tenning nedover andre mennesker som ikke er interessert i den. 

Du kan tenne på bruk av bleier om så, men du skal likevel ikke si til tilfeldige/ukjente mennesker "Åh jeg ble så kåt av tanken på at du tisser i en bleie." Når der er særdeles lite sannsynlig at vedkommende du står ovenfor IKKE er interessert i dine seksuelle tanker skal du holde dem for deg selv. De fleste unge mennesker er ikke interessert i at eldre mennesker blir kåt av dem, så da må man trå varsomt. 

Vi må alle trå varsomt slik, og det å gå oppleve gjensidighet i slikt er en prosess hvor man forsiktig innleder det å vise interesse og så kan det utvikle seg videre til at det blir ok å hviske kåte ord i øret på den andre. Begynner man hele prosessen med å blottstiller sine kåte tanker er dette sjelden ok. De fleste vil oppleve slikt uanstendig til direkte ekkelt. 

Av en eller annen årsak er en del gamle menn som tenner på altfor unge kvinner de som minst respekterer at man er forventet å oppføre seg anstendig, UANSETT hvor mye det presser i underlivet. Det er ikke ok det slike holder på med. Neste ingen andre gjør slikt, selv om vi stort sett alle opplever å bli kåt. Tilnærmet kun gamle menn som tenner på unge kvinner oppfører seg slik, og det er ekkelt av dem. 

Se, bli kåt og tenk, fritt, men tre ikke dette nedover mennesker som ikke er interessert i hva du tenker. 

Alle vil ha et menneske som finner akkurat deg tiltrekkende, så alle som ikke gjør det er uansett uaktuelle. Det er ikke noe problem.

Det er rikelig aktuelle mennesker for de fleste selv om svært mange ikke er aktuelle. 

Jeg ba ikke om en politisk tale, jeg sier du er enig med de gamle grisene når det kommer til hvem som ser best ut og er penest og bruker de samme argumentene for det. Kun det. 

Jeg er ikke enig med de gamle grisene eller deg når det kommer til hvem som ser best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Jeg ba ikke om en politisk tale, jeg sier du er enig med de gamle grisene når det kommer til hvem som ser best ut og er penest og bruker de samme argumentene for det. Kun det. 

Jeg er ikke enig med de gamle grisene eller deg når det kommer til hvem som ser best ut.

Så fint da, men det er uvesentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke vanlig. 

Vi fantaserer om oss selv som unge,- 🙂

Anonymkode: 1e5b0...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Så fint da, men det er uvesentlig. 

Det er ikke uvesentlig i det hele tatt, det viser at dere har en god del til felles 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...