AnonymBruker Skrevet 21. september #41 Del Skrevet 21. september klarinetta skrev (På 16.9.2024 den 9.15): Å være edru blant folk som drikker, er hyggelig i kanskje 30-60 min. Når øyne begynner å bli litt sløve og samtalene enten intense eller fjerne, er det lite å hente. Hvordan venner har du som som tåler så lite alkohol at dem forandrer seg etter 30-60 min? Anonymkode: c65ab...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #42 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 8.39): Jeg har dessverre ingen venner fra barndommen grunnet mobbing og utestenging. Har flyttet noen ganger i forbindelse med giftemål/jobb/andre årsaker. Og jeg synes det er fryktelig vanskelig å få venner i voksen alder. Når jeg sitter med kollegaer i kaffekroken, så får jeg med meg at flere finner venner etter bytur/fest/festival osv. Så man må altså drikke for å finne venner? Eller hvordan funker det? Jeg kommer ikke til å begynne med alkohol bare for å få venner altså, tenker bare at det kanskje er en forklaring. Anonymkode: b83f6...bef Jeg forstår ikke hvorfor du må drikke viss du drar på festival eller fest. Jeg drikker ikke og var senest på øyafestivalen og koste meg masse. Var mye ute på byen i sommer uten at jeg drakk alkohol. Og var på grill fest for 2 uker siden og drakk faris til maten istedetfor øl. Det er ingen som spenner deg fast på disse plassene og heller en flaske vodka nedover halsen din. Her må du gå litt inn i deg selv og se om det er du som lager unødvendige barrierer for eget sosial liv og legger skylden på alkohol. Anonymkode: 80537...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå