Gå til innhold

Han gikk inn på telefonen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han her høres såpass syk og tvilsom ut at jeg tror jeg hadde brutt kontakten uten å nevne noe om at jeg visste noe om dette. Det vil si på en mest mulig fredfylt måte. «Det er ikke deg, det er meg», eller lignende. For så å blokkere personen etter hvert. Muligens skaffet alarm for sikkerhetsskyld, og skiftet lås. Når han har gjort dette kan han ha gjort andre ting også. 

Anonymkode: 62cc4...285

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 00491...f97

Du bør hvert fall aldri finne på å ha mer samvær med denne galingen av en fyr!!

Kontakt alle vennene dine og fortell hva han gjort at du kutter alle bånd til han og ønsker å ha vennene i ditt liv!

Anonymkode: 2f374...035

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har tidligere fått beskjed om å ikke kontakte han og har advokat, desverre tabbet jeg meg helt ut 

Anonymkode: 00491...f97

Det smarteste du gjør, er å fortelle om det til advokat og politi. Legg deg flat, og aldri gjør denne feilen igjen!

Anonymkode: 2f374...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette.

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopat. Hadde en slik eks. Var det til gutter han sendte? 
 

hvis man er med slike menn er man selv ikke normal!! 🙈 det sa selv en kompis til meg, og det er faktisk sant!! 

Anonymkode: 97496...5ab

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (På 15.9.2024 den 20.05):

Ja det er selvfølgelig første bud, men når vedkommende gjør slike ting og har en såpass avvikende adfred, er det ikke dumt å ta en prat med politiet. Med tanke på alle partnerdrapene som har vært det siste året, ønsker politiet å komme i forkant og ikke i etterkant.

Politiet bruker ikke slik mot deg. Men de kommer trolig til å anmode deg sterkt om å holde deg vekk fra mannen heretter.

Da jeg ble voldtatt for mange år siden var det flere kvinner før meg som hadde anmeldt han for mye annet dritt. Dessverre gikk fyren fri og lever sitt vanlig, beste liv i dag. Politiet og advokat har sagt at dersom det samler seg mer opp i politiets systemer om han kan det være at «dråpen renner over» og han ikke får gå fri lenger. DERFOR kan det være viktig å kontakte politi om potensielle farlige folk, for da kan de notere seg det i systemet om de gjør noe mer senere. 

Anonymkode: b6ea1...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...