Gå til innhold

Er damer som har silikon/ restylane mer opptatt av sex enn andre damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på vanlige damer og influensere med store silikonpupper og fyldige lepper, som kler seg utfordrende og avbilder seg med "kom og ta meg blikk" og setter rumpa ut i været.

Er de kåtere og mer opptatt av sex enn damer som ikke viser seg frem slik på nettet?

Anonymkode: 90937...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tja?

Min erfaring er nesten motsatt (grå mus, spesielt medisiner-studenter) har en ekstremt, dog ofte uoppdaget og uutforsket, seksuell apetitt.

Sånne bimbo-damer? Grusomt kjedelige i senga. Er nok mer opptatt av oppmerksomhet enn knulling. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er like varierende fra influenser til influenser som befolkningen ellers.

Felles er vel at de er mer opptatt av bekreftelse enn damer som ikke gjør det.

Anonymkode: fc4e2...c62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker på vanlige damer og influensere med store silikonpupper og fyldige lepper, som kler seg utfordrende og avbilder seg med "kom og ta meg blikk" og setter rumpa ut i været.

Er de kåtere og mer opptatt av sex enn damer som ikke viser seg frem slik på nettet?

De er Jo alle forskjellige individer de også og årsaken til at de har silikonpupper er forskjellige. 

Samlet gruppe, ja jeg tror da at denne gruppen vil skille seg ut. Men samtidig tror jeg også at de er mer kresne på hvem de har seg med vedrørende utsene og status

Anonymkode: b560f...139

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tvert i mot. Det er jo de som er misfornøyde med egen kropp som tyr til sånt.

Anonymkode: 9aece...99c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er nok mest opptatt av seg selv……

Anonymkode: 830c3...0cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heller tvert i mot. Det er jo de som er misfornøyde med egen kropp som tyr til sånt.

Jo men mange av influensene som lever av kropp og utseende, avbilder seg med kroppen i fokus og med seksualiserende blikk

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luremus tenker jeg. Det er det de ønsker sier at vi skal tro, men så er de nok ikke noe annerledes enn andre.

Anonymkode: 5a9ea...ff3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo men mange av influensene som lever av kropp og utseende, avbilder seg med kroppen i fokus og med seksualiserende blikk

Ts

Så du tror at prostituerte også gjør det fordi de elsker sex...?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du tror at prostituerte også gjør det fordi de elsker sex...?

Det er vel litt drøyt å sammenligne prostitusjon og å avbilde seg på bloggen sin lettere avkledd?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg så absolutt ikke. Jeg vil tro at en naturlig kvinner med glimt i øyet som ikke er redd for å ikke fremstå som perfekt til enhver tid er en bedre sengepartner. 

Som bifil kvinne opplever jeg mange kvinner som har silikon, trutmunn og falske vipper som kvinner som ofte har et så dårlig selvbilde I bunnen at de ikke akkurat er lekne og gøy, men litt låst i å være opptatt av hvordan de ser ut til enhver tid. Også når dette så absolutt ikke bør være fokuset, men å slippe seg løs og nyte skamløst. De skal mer se fine ut og prestere liksom, men det er ikke ekte. Angående sex er ekte kåthet og nytelse 100% bedre enn å se fantastisk ut mens du presterer. 

Anonymkode: 89820...1cf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel litt drøyt å sammenligne prostitusjon og å avbilde seg på bloggen sin lettere avkledd?

Ts

Begge tjener penger på å kle av seg?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Absolutt. Samtidig er dette kanskje de som oftest søker bekreftelse og oppmerksomhet. Også i gjennom sex.

De har altså ikke mye/ofte sex fordi de er mer glad i sex en andre, men fordi sexen har flere funksjoner.

Anonymkode: 9af73...a20

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot. Jo penere de er, jo kjedeligere i senga og mindre lyst. Men alltid unntak. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring er de mer opptatt av seksuell oppmerksomhet enn å fysisk ha sex. Isåfall ha sex med flere menn for å styrke eget selvbilde, ikke for å nyte sex.

De damene jeg har vært borti som har vært mest ivrige seksuelt er de som er mer anonyme blant folk. 

De damene som jeg har hatt sex med eller vært sammen med som faller inn under kategorien «bimbo» (silikon, fyll i lepper, mye sminke, utfordrende kledd og flørtende) har vært jevnt over de kjedeligste i senga. 

Anonymkode: a24c0...bb0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...