AnonymBruker Skrevet 14. september #1 Del Skrevet 14. september Hei. Jeg har funnet ut at jeg liker å male, og at jeg faktisk ikke er så dårlig heller. Jeg bruker akrylmaling og maler for det meste landskap i mørke farger. Men. Det hoper seg jo litt opp og jeg liker ikke å ha noe særlig på veggene. Får ikke solgt det heller fordi jeg er ikke sååå god, kjent eller lignende. Liker ikke å spørre folk om de vil ha heller, for jeg vil ikke prakke på folk. Hva gjør man egentlig med malerier ? Bare kaster man dem ? Er det ok å legge på gis bort på finn til å begynne med ? Anonymkode: ea00e...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #2 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Jeg har funnet ut at jeg liker å male, og at jeg faktisk ikke er så dårlig heller. Jeg bruker akrylmaling og maler for det meste landskap i mørke farger. Men. Det hoper seg jo litt opp og jeg liker ikke å ha noe særlig på veggene. Får ikke solgt det heller fordi jeg er ikke sååå god, kjent eller lignende. Liker ikke å spørre folk om de vil ha heller, for jeg vil ikke prakke på folk. Hva gjør man egentlig med malerier ? Bare kaster man dem ? Er det ok å legge på gis bort på finn til å begynne med ? Anonymkode: ea00e...a71 Maler over? Anonymkode: c1227...8e3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Maler over? Anonymkode: c1227...8e3 Serr går det ? Anonymkode: ea00e...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #4 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Serr går det ? Leonardo Da Vinci og Edward Munch gjorde det iallefall🤣 Anonymkode: cc0e6...363 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 14. september #5 Del Skrevet 14. september Bare å male over ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 14. september #6 Del Skrevet 14. september Maler du på ark eller lerrett? Du kan male over, men det er forskjell på å male på et nytt lerrett mot det å male over et maleri. Litt om det her https://willkempartschool.com/how-to-paint-over-an-acrylic-painting-you-dont-like/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Maler over? Anonymkode: c1227...8e3 Det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Meowmere skrev (9 minutter siden): Maler du på ark eller lerrett? Du kan male over, men det er forskjell på å male på et nytt lerrett mot det å male over et maleri. Litt om det her https://willkempartschool.com/how-to-paint-over-an-acrylic-painting-you-dont-like/ Lerret:) takk skal sjekke ut Anonymkode: ea00e...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 14. september #9 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lerret:) takk skal sjekke ut Anonymkode: ea00e...a71 Du kan male på ark. De tar ikke så mye plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #10 Del Skrevet 14. september Hadde lett tatt i på landskapsmalerier fra en hobbymaler gratis gjennom Finn, om du kunne sendt det mot fraktpris. Kan du ikke sende det så er det kanskje noen i ditt nærmiljø som tenker det samme som meg. Anonymkode: 13f43...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #11 Del Skrevet 14. september Meowmere skrev (1 time siden): Du kan male på ark. De tar ikke så mye plass. Det er ikke det samme AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde lett tatt i på landskapsmalerier fra en hobbymaler gratis gjennom Finn, om du kunne sendt det mot fraktpris. Kan du ikke sende det så er det kanskje noen i ditt nærmiljø som tenker det samme som meg. Anonymkode: 13f43...99a Så hyggelig kunne prøvd å lagt ut en annonse på Finn ihvertfall for gis bort pris Anonymkode: ea00e...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september Jeg fant sånne da Anonymkode: ea00e...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke det samme Nå tenker ikke jeg på vanlige ark, men ark beregnet på formålet, f.eks 300 eller 640gsm bomullspapir. Kan festes til en maleplate eller lignende mens du maler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #14 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Jeg har funnet ut at jeg liker å male, og at jeg faktisk ikke er så dårlig heller. Jeg bruker akrylmaling og maler for det meste landskap i mørke farger. Men. Det hoper seg jo litt opp og jeg liker ikke å ha noe særlig på veggene. Får ikke solgt det heller fordi jeg er ikke sååå god, kjent eller lignende. Liker ikke å spørre folk om de vil ha heller, for jeg vil ikke prakke på folk. Hva gjør man egentlig med malerier ? Bare kaster man dem ? Er det ok å legge på gis bort på finn til å begynne med ? Anonymkode: ea00e...a71 Jeg selger på finn. 100-500kr avhengig av størrelse. Det dekker jo ikke så mye mer enn lerret og maling så jeg tjener ikke mye på det, men får i stor grad dekket utgiftene til hobbyen på den måten. Selger en del enkelt-maleri, men har også noen samlere som dukker opp innimellom og kjøper nærmest alt jeg har liggende i en omgang. Jeg er amatør og absolutt ingen proff. Jeg gir også bort en del til venner og familie hvis de spør. Det ingen vil ha og som ikke blir solgt maler jeg over. Anonymkode: 63bdb...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #15 Del Skrevet 15. september Hva med å lage en instagram/facebookside hvor du poster maleri som selges til prisen av materialene? ☺️ Det gjorde jeg da jeg begynte min nåværende hobby og det gikk overraskende raskt fra å akkurat gå i null til at det jeg selger nå gjør at jeg også får oppgradert utstyr osv. underveis. Anonymkode: af8e5...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #16 Del Skrevet 15. september Legg de ut dor 50 kr stykket eller noe, jeg har kjøpt slike malerier av noen som er litt over middels/helt ok til å male, og rammer inn fordi de traff meg. Anonymkode: a8c4c...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå