AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Jeg har blitt sykemeldt fra jobb, og forsøkte å ringe arbeidsgiver tidligere for å varsle. Han svarte ikke, og nå er det jo helg. Jeg har sendt inn sykemelding (svart nav) så den ble sendt før endt arbeidsdag. Men greien er at jeg skal egentlig jobbe på søndag, er det nokk å varsle kollegaer, og få dem til å skaffe folk? Så får jeg ta samtalen med arbeidsgiver på mandag? Anonymkode: f3257...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Du har jo forsøkt å få tak i leder. Det er jo veldig greit at du sier fra om vakten på søndag Anonymkode: 04c99...529 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Kan du ikke sende sms til leder slik at de får ordnet vikar ? Anonymkode: 0427d...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september hos oss så ringer vi leder innenfor hennes arb,. tid. Utenfor dette eller om hun ikke svarer så ringer vi avdelingen og sender leder en sms, slik at hun vet hva det gjelder også ringes vi første arbeidsdag etter dette. Så ja, du må ringe kollegaene dine slik at de kan få inn folk. Send også leder om at du har prøvd å ringe, og hva det gjelder. Anonymkode: bd1f4...8da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Du må jo si i fra til den som har ansvar på jobb. Si i fra nå, slik at de kan få inn vikar, også ringer di sjefen din på mandag. Anonymkode: 20ddf...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå