AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Hei! Jeg får sykt vondt oppi magen når jeg har sex, gjelder nesten alle stillinger og det er helt forfærdelig, typ støtsmerter i magen og det går utover sexlivet mitt. Jeg er våt og kåt nok. Noen som har erfaringer fra det samme? Var ikke sånn før men har blitt sånn de siste månedene Anonymkode: 45916...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Prøv noen med en mindre penis? Anonymkode: dd7d5...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Prøv noen med en mindre penis? Anonymkode: dd7d5...8d8 Ja men det er det samme da å Anonymkode: 45916...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja men det er det samme da å Anonymkode: 45916...b6f Da er vel en tur til gynekologen for en sjekk som må til. Anonymkode: dd7d5...8d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Det kan være musklene i bekkenet ditt som er stive eller stramme, jeg har det og noen ganger kjennes en orgamse ut som å bli knivstukket i hele underlivet. Herlig. Sjekk ut pelvic floor physiotherapy på youtube, er noen gode videoer. Anonymkode: f3c5c...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Du har ikke spiral eller noe? Anonymkode: 5e078...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ikke spiral eller noe? Anonymkode: 5e078...7e5 Nei ikke noe sånt altså Anonymkode: 45916...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #8 Del Skrevet 13. september Slenger ved at jeg har hatt noe sinnsykt med smerter rundt eggløsning, forrige eggløsning fikk jeg så knivstikk i begge eggstokkene ( samtidig)mine mens jeg gikk opp trappa, jeg bare falt sammen midt i trappa. Aldri opplevd det før heller Anonymkode: 45916...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slenger ved at jeg har hatt noe sinnsykt med smerter rundt eggløsning, forrige eggløsning fikk jeg så knivstikk i begge eggstokkene ( samtidig)mine mens jeg gikk opp trappa, jeg bare falt sammen midt i trappa. Aldri opplevd det før heller Anonymkode: 45916...b6f Dra til lege, du kan ha cyster eller noe på eggstokkene Anonymkode: f3c5c...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september Du må ta deg en tur til gynekolog Anonymkode: 01c49...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dra til lege, du kan ha cyster eller noe på eggstokkene Anonymkode: f3c5c...a51 Tenkt på d samme, gjør vindt og trykke på de også mellom eggløsning og mensen, kan trykke lett også gjør det vondt i flere timer Anonymkode: 45916...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #12 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei! Jeg får sykt vondt oppi magen når jeg har sex, gjelder nesten alle stillinger og det er helt forfærdelig, typ støtsmerter i magen og det går utover sexlivet mitt. Jeg er våt og kåt nok. Noen som har erfaringer fra det samme? Var ikke sånn før men har blitt sånn de siste månedene Anonymkode: 45916...b6f Har opplevd smerter og ubehag noen ganger under samleie. Da med de som har hatt «for stor» penis for meg. Anonymkode: 38469...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #13 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Slenger ved at jeg har hatt noe sinnsykt med smerter rundt eggløsning, forrige eggløsning fikk jeg så knivstikk i begge eggstokkene ( samtidig)mine mens jeg gikk opp trappa, jeg bare falt sammen midt i trappa. Aldri opplevd det før heller Anonymkode: 45916...b6f Kjenner meg igjen i både hovedinnlegg og dette, jeg har endometriose. Kom deg til gynekolog og ikke godta påstander om at det skal gjøre litt vondt. Anonymkode: 105ad...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå