Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

refill skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Da merker vel kanskje Carina seg selv? Tror ikke hun er typen til å trekke seg med mindre hun absolutt ikke har noe valg, men hvem vet. 

Hulsker har jo gått på seg en insane form 😅 

Tror egentlig at:

Spoiler

hun trekker seg. Det virker som at hun ikke har hatt så stor progresjon til å ha kommet så langt. Kanskje hun er syk el.l.?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti T Usen skrev (5 timer siden):

Hvilket kjønn er det på den som er dømt hardest i 71 i år? 

At noen oppfører seg som en drittsekk på TV, og deretter får høre om det "i alle kanaler" handler ikke om at noen dømmer andre. 

Det er bare en bekreftelse på at "Det er bedre å holde kjeft, og fremstå som dum, enn å åpne munnen og fjerne all tvil."

Eller i dette tilfellet, hvor dum kan erstattes med "usympatisk".

Den jeg mener har blitt dømt hardest denne sesongen er hun som var med helt i starten, og som aldri burde vært spurt om å være med i det hele tatt. 
Hun fikk mye pepper for å ikke ha forstått sine egne begrensninger.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (23 timer siden):

Min upoplære mening er at jeg synes Tonje er ALT for mye. Den der alltid positiv til absolutt alt,og alt er bare kjempeherlig hele tiden er ikke noe menneske type jeg klarer over lengre tid. Hun er helt sikkert snill og hyggelig,men langt i fra noen favoritt hos meg. 

Carina er for meg helt grei. Klarer å se hvorfor enkelte ikke liker henne,da hun er veldig påståelig og har en liten heng på og starte småkrangler. Heller ingen favoritt. 

Altså, jeg ville blitt kjempefrustrert over den vanvittige positiviteten til alt mulig, om du hadde sendt meg på tur med Tonje. 
(Men det er mange av deltagerne jeg ikke tror jeg hadde orket særlig lang tid på tur med. Hadde jeg blitt sendt ut med Nakstad, hadde jeg oppført meg omtrent som Hulsker, tror jeg.) 

Men at hun er overpositiv og blid, tar ikke ifra henne at hun er en ganske så verdig vinner av 71grader nord. Med alle de egenskaper man ser etter i en vinner av programmet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, slutten av episoden viser jo hvem som ryker i neste episode? Eller hva? For en enorm spoiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lineaaa skrev (5 timer siden):

Altså, slutten av episoden viser jo hvem som ryker i neste episode? Eller hva? For en enorm spoiler!

Gjorde den det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lineaaa skrev (5 timer siden):

Eg tenker at det kan vere klipt til slik at det ser ut som om Nakstad ryker, men ikkje nødvendigvis

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emas skrev (31 minutter siden):

Eg tenker at det kan vere klipt til slik at det ser ut som om Nakstad ryker, men ikkje nødvendigvis

Tror folk tenker at det er Carina som trekker seg. Eventuelt melder hun seg frivillig til å være den som møter Nakstad, muligens. For å spare de to andre lagkameratene og siden hun vet hun er det svakeste leddet i laget.

Vet ikke hva slags konkurranse Nakstad og Henrik holdt på med, men kan ikke være merkekonkurranse da Henrik er trygg fra den.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (14 minutter siden):

Tror folk tenker at det er Carina som trekker seg. Eventuelt melder hun seg frivillig til å være den som møter Nakstad, muligens. For å spare de to andre lagkameratene og siden hun vet hun er det svakeste leddet i laget.

Vet ikke hva slags konkurranse Nakstad og Henrik holdt på med, men kan ikke være merkekonkurranse da Henrik er trygg fra den.

Er nok utslagskonkurransen. Og at de da er avhengig av hjelp fra laget, og at Henrik egentlig vil la Nakstad tape fordi han er en sterk konkurrent. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (3 minutter siden):

Er nok utslagskonkurransen. Og at de da er avhengig av hjelp fra laget, og at Henrik egentlig vil la Nakstad tape fordi han er en sterk konkurrent. 

Dette tenkte jeg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (33 minutter siden):

revue3 skrev (29 minutter siden):

Dette tenkte jeg og. 

Uff, håper ikke det. Nakstad fortjener bedre.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (58 minutter siden):

Jaaaa det er sikkert det🤯 men fy f hvis Henrik faktisk saboterer for å få ut Nakstad, håper jeg karma dunker ham på huet ut ved neste korsvei. MEN jeg håper og tror dette bare er clickbait og tenkt scenario fra Henriks side, og at han ikke faktisk gjør dette sånn på ekte… såpass lagspiller må han da være!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er en god reality spiller. Å det er et spill,så jeg vil ikke si noe på at han nå har et øye på gevinsten..

Men nå føler jeg det er på tide at Carina enten gir seg,eller ryker ut. Nå er det litt for mye sutring,litt for lite lag innsats osv. Hun er ikke noe verdig vinner uansett hvordan man ser på det. Trodde det var knærne,men det er ryggen,det er dårlig kondis osvosv. Se på Hulsker. Spurta jo siste etappe!!

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina burde trekke seg nå, hun hemmer laget og nå nærmer det seg slutten. Burde ha trukket seg tidligere. Skjønner ikke hvorfor hun har blitt med i utgangspunktet når hun ikke har fysikken til å henge med og heller ikke ser ut til å trives med friluftsliv overhode. 

Jeg liker ikke dama så godt. I Forræder synes jeg hun virket litt dum, syntes hun bare virret naivt rundt. I 71 er hun mye sur og skarp. Dog veldig positivt at hun konfronterte Gaute.

Nakstad er min favoritt, synes han er i en klasse for seg på alle måter. Men dette er jo et spill, så alt kan skje.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GGG gravde sin egen grav ironisk nok. Det som sendte han hjem var at han med vilje gjorde null insats da han var i Ålesund med Anka. Dette gjorde han utsatt - og dette med at de andre kunne redde han? Jeg har gått ruten som laget gikk. Aldri i livet om de hadde rukket det med den vekten på den distansen med høydemetrene. Stedet de er på når tiden er ute er alt for langt unna til at de kunne rukket. Om de bevisst tapte så kunne de bare stått foran målstreken i siste øyeblikk og når klokken var 16:01 gikk de over og vant spaet de ville sånn på. Det var ingen mulighet for at de rakk det annet enn at Tonje hadde gått den aleine fra starten av. På det punktet skulle de først gå et godt stykke før de skulle starte nedstigningen til viaposten, før de skulle gått opp til Hoven igjen. Det andre laget var også mye senere enn denne tidsfristen (som hadde lite å si for de uten Anka) og de fikk den mer effektive ruten. Punktet de nevner at de har gått feil kan omdiskuteres om er en omvei fordi det er sikk-sakk grusveier som fører til mye lengre distanser å gå i forhold til høydemeter, enn ruten de gikk. I realiteten var den nok enten likestilt eller raskere.

Selv om dette med redding var en ny vri vi ikke har sett før, måtte bare GGG ha sett en av de gamle sesongene av 71 for å skjønne at dette er en lagkonkurranse og at Farmen-strategi ikke funker her. Er laget ditt tregest, så blir alle på laget utsatt uansett hvilken form de er i - hadde han gjort en innsats der han bidro i laget sitt så hadde de gjerne vunnet flere ganger. Nærmeste han har kommet dette var da han var hyggelig mot Malin, men det er merkbart at det bare er fordi han tenkte hun ikke var en konkurrent. I likhet med at han var så hyggelig med Anka i Ålesund mens han latet som om han ikke kunne bidra med noe. 

Jeg er overrasket over at Bent Hulsker ikke får mer kritikk. Han har en dårlig historikk med sinne og blitt dømt for sitt utbrudd mot en syrisk dørvakt. Disse raseriutbruddene kommer tidvis og plutselig hver gang han er nervøs eller tror de har dårlig tid, de viser ikke akkurat en endret person - og dette på tross av at han er klar over at han har kamera på seg hele tiden

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nakstad ryker ikke. Vi ser 4 personer i kajakker. Det er Nakstad, Tonje, Abrahamsen og Bernt. Tom og Henrik skal gå en etappe sammen for å redde Henrik sin eksistens i programmet. Carina ryker i morgen. 

Spoiler

Endret av Ifyousayso
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i korta att Carina trekker seg på en eller anna måte, ho har innsett att ho ødelegger for mye på laget nå. 

En hørte det når ho omtalte seg selv i forrige episode. 

Er mange som klager på Carina, men ho har nå både selvironi og selvinnsikt av det jeg ser så jeg tror ho gir seg frivillig for att de andre skal få bedre sjanse. 

Ellers, dynamikken i gjengen totalt er jo blitt helt amazing etter att daukjøttet forsvant, herlig tv. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pepsimarx skrev (7 timer siden):

GGG gravde sin egen grav ironisk nok. Det som sendte han hjem var at han med vilje gjorde null insats da han var i Ålesund med Anka. Dette gjorde han utsatt - og dette med at de andre kunne redde han? Jeg har gått ruten som laget gikk. Aldri i livet om de hadde rukket det med den vekten på den distansen med høydemetrene. Stedet de er på når tiden er ute er alt for langt unna til at de kunne rukket. Om de bevisst tapte så kunne de bare stått foran målstreken i siste øyeblikk og når klokken var 16:01 gikk de over og vant spaet de ville sånn på. Det var ingen mulighet for at de rakk det annet enn at Tonje hadde gått den aleine fra starten av. På det punktet skulle de først gå et godt stykke før de skulle starte nedstigningen til viaposten, før de skulle gått opp til Hoven igjen. Det andre laget var også mye senere enn denne tidsfristen (som hadde lite å si for de uten Anka) og de fikk den mer effektive ruten. Punktet de nevner at de har gått feil kan omdiskuteres om er en omvei fordi det er sikk-sakk grusveier som fører til mye lengre distanser å gå i forhold til høydemeter, enn ruten de gikk. I realiteten var den nok enten likestilt eller raskere.

Selv om dette med redding var en ny vri vi ikke har sett før, måtte bare GGG ha sett en av de gamle sesongene av 71 for å skjønne at dette er en lagkonkurranse og at Farmen-strategi ikke funker her. Er laget ditt tregest, så blir alle på laget utsatt uansett hvilken form de er i - hadde han gjort en innsats der han bidro i laget sitt så hadde de gjerne vunnet flere ganger. Nærmeste han har kommet dette var da han var hyggelig mot Malin, men det er merkbart at det bare er fordi han tenkte hun ikke var en konkurrent. I likhet med at han var så hyggelig med Anka i Ålesund mens han latet som om han ikke kunne bidra med noe. 

Jeg er overrasket over at Bent Hulsker ikke får mer kritikk. Han har en dårlig historikk med sinne og blitt dømt for sitt utbrudd mot en syrisk dørvakt. Disse raseriutbruddene kommer tidvis og plutselig hver gang han er nervøs eller tror de har dårlig tid, de viser ikke akkurat en endret person - og dette på tross av at han er klar over at han har kamera på seg hele tiden

Bernt er jo fantastisk . Elsker humoren hans . Heier på han eller Nakkestad ☺️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakstad møtte jo ikke opp på premierefesten, det hadde han kanskje gjort hvis han hadde vunnet? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (2 timer siden):

Nakstad møtte jo ikke opp på premierefesten, det hadde han kanskje gjort hvis han hadde vunnet? 

Eller så,krasja det med jobb 🙂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (2 timer siden):

Tror ikke han er typen som ikke kommer bare fordi han ikke vant.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...