AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Tenker å bestille meg walkover pro og man kan kjøpe til beskyttelsesmatte for å ha under, både for å holde den stabil og for å unngå slitasje på gulv. Er det behov for det eller går det greit uten? Vi har laminatgulv. Anonymkode: 297da...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker å bestille meg walkpad pro og man kan kjøpe til beskyttelsesmatte for å ha under, både for å holde den stabil og for å unngå slitasje på gulv. Er det behov for det eller går det greit uten? Vi har laminatgulv. Anonymkode: 297da...14f Anonymkode: 297da...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Nei. Jeg kjøpte, men den ligger nå sammenrullet på loftet. Møllen er dønn stabil, selv når jeg løper på den, og den sliter ikke mer på gulvet enn en vanlig kontorstol gjør. Jeg ruller den frem og tilbake og slår den opp og ned et par ganger hver dag (hjemmekontor, bruker den mye under pulten, og til løping), og ser null effekt på gulvet. Matten var bare et irritasjonsmoment. Anonymkode: bc74c...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #4 Del Skrevet 17. september Kjøpte en walkingpad i januar og har brukt den uten matte uten problemer på laminatgulv. I den senere tid synes jeg den har laget mer lyd enn før, så i går prøvde jeg å sette den på en tynn yogamatte jeg hadde liggende. Det virker som at det hjalp litt, for tidlig å si sikkert. Yogamatten er ikke solid nok i lengden, så dersom jeg kan slå fast at det gjorde en forskjell, blir jeg å bestille en mer egnet matte. Anonymkode: e48b9...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Takk for svar. Jeg bestilte med (før jeg rakk å få svar), så får vi se hvor mye den blir brukt 😊 Anonymkode: 297da...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå