Gå til innhold

Smugfilmet i dusjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville ikke følt meg trygg noen steder i huset, det kan jo være skjulte kameraer overalt. Jeg hadde blitt superparanoid. Hva om han har GPS-tracker på bilen din også f.eks. Sjansen for at du blir overvåket 24/7 er absolutt tilstede..

Anonymkode: 78557...2da

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Creepy å bli overvåket av sin nærmeste. 

Og hva gjør han med klippene? Drifter en onlyfans side? 

Jeg hadde blir forbanna om min samboer hadde overvåket meg når jeg onanerte. Jo litt søtt dersom at hun brukte det til runkemateriale, men hva om jeg ble delt på ymse nettsider. Og mot penger. Faan ass. Ikke greit. 

Men til hennes bruk kunne jeg fint pirret henne med å lage nextlevel onani videoer til hennes eget private bruk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei sak. Men her tyder det jo på at hun ikke ble helt slått ut av skrekk og gru og anmeld, og kast han på uet og ræva ut fort som faen. 

Snakk sammen og så ta det derfra.

Er ikke alltid at menn er så fæle griser som de fleste kvinner her på KG skal ha det til. Tror faktisk de aller færreste menn ønsker å legge ut dama si i den situasjonen på internett.  Jeg har litt tiltro til mannen. Som henne. At han elsker å se henne naken og onanere i dusjen. 

Uansett hvor mange formaninger om gjør sånn, manmeld han, kast han ut, og LØP KVINNE OG SE DEG ALDRI TILBAKE. så er det hennes liv og hennes valg. 

Anonymkode: d4253...eb7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 17.27):

Fant nettopp ut at min samboer har drevet og filmet meg i dusjen med skjult kamera på badet. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Er ett overtramp samtidig så er det jo litt "søtt" at han begjærer meg så mye. Har en mistanke om at han begynte med dette etter jeg fortalte han at jeg kun onanerer i dusjen. Har ikke konfrontert han med dette enda da han er på jobbreis og er usikker på hvordan går frem. For orden skyld er det kun meg og han som bruker badet. Fant det tilfeldigvis ut da jeg oppdaget samme bluetooth høytaler som ble brukt under hendelse i Arendalsuken ved en tilfeldighet.

K37

Anonymkode: 34ede...83c

Jeg hadde anmeldt det og flyttet ut av leiligheten tvert. Dette er sykt creepy og kontrollerende, et skikkelig tillitsbrudd. Jeg har opplevd at en eks kom inn på badet og filmet meg med mobilen fordi sexlivet var litt dafft og han trengte runkemateriale. Jeg ble fly forbanna. Hadde han spurt hadde han nok fått lov, men det er faen ikke greit å ta seg til rette. Bilder og videoer kan leve for alltid på internett. 

Anonymkode: 58ea0...e3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 17.27):

Fant nettopp ut at min samboer har drevet og filmet meg i dusjen med skjult kamera på badet. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Er ett overtramp samtidig så er det jo litt "søtt" at han begjærer meg så mye. Har en mistanke om at han begynte med dette etter jeg fortalte han at jeg kun onanerer i dusjen. Har ikke konfrontert han med dette enda da han er på jobbreis og er usikker på hvordan går frem. For orden skyld er det kun meg og han som bruker badet. Fant det tilfeldigvis ut da jeg oppdaget samme bluetooth høytaler som ble brukt under hendelse i Arendalsuken ved en tilfeldighet.

K37

Anonymkode: 34ede...83c

Først ville jeg dokumentert det nøye, samlet bevis og anmeldt forholdet. Latt politiet gjøre sine ting uten at han visste noe om det så lenge som mulig.

Samtidig ville jeg sørget for et trygt sted å bo, hatt penger på kontoer han ikke har tilgang til. Egentlig ordnet alt klart, og så slått opp i det politiet kontaktet ham. Og så "simply walked away" så langt som det er mulig.

Jeg ville først og fremst sørget for egen trygghet.
Det er dessverre altfor mange kvinner som blir ofre for menn de kjenner. Desperate menn som har tapt alt ER farlig. Det er også hvorfor jeg neppe hadde sagt noe til folk i hans omgangskrets/famile uoppfordret. Om de spør hadde de fått hele historien, men forsøkt å unngå å ødelegge verden hans så langt som mulig. Politiet får ta seg av den biten. Ikke fordi han ikke fortjener det, men min trygghet hadde veid mer enn behovet for hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 18.21):

Hei ts, har han vært gira på å filme deg før? Foreslått å filme dere når dere har hatt sex etc? Har du hatt mistanke om dette før? Er dere alene i huset eller har dere barn også, veldig kjipt om barna hadde oppdaget dette ved en feiltagelse. Hva sier han selv da? Tenner han på smugfilming? Noen gjør det, men da må man naturligvis ha samtykke. 

Anonymkode: 379b9...7a1

Klarer du å forstå hva du leser og hva du svarer på? Det står "ingen andre"! Hvordan klarer du da å dra inn barn i ditt innlegg?🤦‍♀️

Og jeg vil gjerne at du prøver å svare 🙄🤪 på hvor intelligent du virker 🤷‍♀️

Anonymkode: eb252...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 18.51):

Hva tenker du om at barnet deres også blir filmet i nakne og sårbare situasjoner? Jeg hadde gått rett til politiet. 

Virker ikke som du forstår helt alvoret i det her. 

Anonymkode: 58b19...bb8

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 18.52):

Uff, tenk om barnet er lasta opp på nett!

Anonymkode: ddd46...dfe

Nettopp.

Her kan man potensielt ha å gjøre med en pedofil som sprer overgrepsmateriale på nett.

I tillegg er det å filme voksne i intime situasjoner - uten samtykke, strengt ulovlig. 

Skremmende at du ikke ser alvoret her. Grøsser med tanke på at det er et lite barn oppi dette. Her bør barnevernet kobles på hvis du ikke tar tak i saken og tar med deg barnet og flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...