AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Er skilt og levde i et nærmest sexløst ekteskap. Det plaget meg i mange år, men etter siste svangerskapet kom aldri lysten tilbake, og det var igrunn en lettelse å slippe å stadig bli avvist. (Eksmannen hadde svært lavt libido). Nå har jeg vært alene i noen år, men ikke våget meg ut på datingmarkedet og har levd i sølibat. Det er sjelden jeg treffer noen jeg blir betatt av og jeg er ikke god på å flørte og har ikke våget å prøve meg på datingapper. Har en kollega som jeg treffer svært sjelden, vi jobber i ulike byer, og har få felles treffpunkt. Første gang jeg møtte han var på teams og jeg fikk umiddelbart sansen for han uten at jeg kan forklare hvorfor. Møtte han senere i virkeligheten og ble nesten litt satt ut av hvor godt jeg likte han. Idag var han plutselig på kontoret og jeg ble utrolig tent bare av å snakke med han om helt random jobb saker. Er så lenge siden det har brust sånn i kroppen at jeg lurer på om jeg skal gi litt f. i at han er en kollega og bor i en annen by? Prøve å starte en flørt? (Vet han er skilt, aner ikke om det er en kjæreste i bildet). Eller bare ta det som et tegn på at det er på tide å begynne å date? Vi er forøvrig omtrent like gamle. Anonymkode: 65cf9...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Du bør finne ut hvorfor du levde i et sexløst ekteskap. Du vil nok havne i samme suppa igjen med en gang nyhetens interesse har gitt seg. Slike damer som deg blir aldri bra. Anonymkode: e5d22...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør finne ut hvorfor du levde i et sexløst ekteskap. Du vil nok havne i samme suppa igjen med en gang nyhetens interesse har gitt seg. Slike damer som deg blir aldri bra. Anonymkode: e5d22...cb4 Det står at det var eksmannen som var årsaken til problemet. Anonymkode: 3c92e...dea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det står at det var eksmannen som var årsaken til problemet. Anonymkode: 3c92e...dea Ja, og nå kan akkurat det samme gjenta seg 🤦♀️🤷♀️🙄 ny eks mann å skylde på snart 🙇♀️ Anonymkode: bc7c4...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, og nå kan akkurat det samme gjenta seg 🤦♀️🤷♀️🙄 ny eks mann å skylde på snart 🙇♀️ Anonymkode: bc7c4...9c5 Hva i sexisme er dette? Kan ikke en mann ha mindre sexlyst mener du? Anonymkode: 3c92e...dea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er skilt og levde i et nærmest sexløst ekteskap. Det plaget meg i mange år, men etter siste svangerskapet kom aldri lysten tilbake, og det var igrunn en lettelse å slippe å stadig bli avvist. (Eksmannen hadde svært lavt libido). Nå har jeg vært alene i noen år, men ikke våget meg ut på datingmarkedet og har levd i sølibat. Det er sjelden jeg treffer noen jeg blir betatt av og jeg er ikke god på å flørte og har ikke våget å prøve meg på datingapper. Har en kollega som jeg treffer svært sjelden, vi jobber i ulike byer, og har få felles treffpunkt. Første gang jeg møtte han var på teams og jeg fikk umiddelbart sansen for han uten at jeg kan forklare hvorfor. Møtte han senere i virkeligheten og ble nesten litt satt ut av hvor godt jeg likte han. Idag var han plutselig på kontoret og jeg ble utrolig tent bare av å snakke med han om helt random jobb saker. Er så lenge siden det har brust sånn i kroppen at jeg lurer på om jeg skal gi litt f. i at han er en kollega og bor i en annen by? Prøve å starte en flørt? (Vet han er skilt, aner ikke om det er en kjæreste i bildet). Eller bare ta det som et tegn på at det er på tide å begynne å date? Vi er forøvrig omtrent like gamle. Anonymkode: 65cf9...198 Jeg synes absolutt du skal begynne å leve igjen..livet venter ikke på noen så bare å hoppe i datingen spør du meg.. ( og prøv å overse de som ser det som sin livsoppgave å skyte ned ts allerede før tråden kommer igang) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakenskrekk Skrevet 11. september #7 Del Skrevet 11. september Enig med Tom. Lev nå og kos deg. Så lenge denne mannen er ledig og klar for en flørt - og kanskje mer - så er det bare å kjøre på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du bør finne ut hvorfor du levde i et sexløst ekteskap. Du vil nok havne i samme suppa igjen med en gang nyhetens interesse har gitt seg. Slike damer som deg blir aldri bra. Anonymkode: e5d22...cb4 Nå var det jo exmannen som hadde liten sexlyst. Så det var ikke pga hen e det ikke ble sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, og nå kan akkurat det samme gjenta seg 🤦♀️🤷♀️🙄 ny eks mann å skylde på snart 🙇♀️ Anonymkode: bc7c4...9c5 Hæ?? Anonymkode: 851af...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #10 Del Skrevet 12. september Ts her, jeg innser at tråden kanskje burde vært startet på singel/dating. Men valgte denne kanalen fordi jeg egentlig ikke er interessert i dating men ønsker å ha et aktivt sexliv. Til dere som tror at kvinner ikke kan oppleve å ha betraktelig mer sexbehov enn menn kan jeg trøste dere med at ting blir enklere for dere når dere kommer ut av puberteten. For noen sitter jo hormonkaoset i hodet litt lenger enn hos andre. Dere vil modnes til menn etterhvert dere og, iallefall de fleste. Anonymkode: 65cf9...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Del Skrevet 12. september Det har vært mange innlegg ala ditt. Kvinner som vil ligge, har sjelden problemer med tilbudet. Problemet ligger på sorteringssiden, og det er mye rart der ute. Både datingsider, og sider for rene sextreff ligger åpne for deg. I første omgang synes jeg du burde utforske denne perifere kollegaen. Anonymkode: cd97f...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå