mannor Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september «Liten bygd i Agder». Noen som vet hvilken bygd det er snakk om? https://www.vg.no/nyheter/i/gwv8vJ/tiltalt-for-gruppevoldtekt-paa-bursdagsfest-de-var-venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september (endret) . Endret 12. september av ljosglimt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 12. september #3 Del Skrevet 12. september Veldig spesiell sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granitta Skrevet 12. september #4 Del Skrevet 12. september (endret) Stakkars jente. Endret 12. september av Granitta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september Granitta skrev (5 minutter siden): En bygd med 1172 innbyggere. Stakkars jente. Du burde ikke postet hvilken kommune det var. Enig. Det var dumt. VG skrev det, så tenkte det var offentlig, men ser at de har slettet det nå. Jeg sletta min kommentar, men kan du slette sitatet mitt også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granitta Skrevet 12. september #6 Del Skrevet 12. september ljosglimt skrev (1 minutt siden): Enig. Det var dumt. VG skrev det, så tenkte det var offentlig, men ser at de har slettet det nå. Jeg sletta min kommentar, men kan du slette sitatet mitt også? Ja nå endra jeg min også ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå