AnonymBruker Skrevet 11. september #21 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nye rutiner kan være vel og bra, men en fersk leder som ikke er lydhør overfor sine medarbeidere er like fullt en elendig leder. Jeg har jobbet 25 år i et firma som har gått fra 4 ansatte til 100 (+ en drøss freelancere), og de beste lederne er de som har jobbet seg opp nedenfra og kjenner til hvor skoen trykker og hvor utfordringene ligger. Så har vi hatt de med mindre erfaring, men som med stor ydmykhet har lyttet til medarbeidere samtidig som de kan ha tilført noe nytt som funker. Så har du den arrogante, usikre lederen som ikke har snøring og blir streng, rigid og urimelig fordi de aldri skulle vært ledere og ikke klarer å legge ego til side. Anonymkode: b929b...d52 Du beskrev henne perfekt! Arrogant, usikker, streng og urimelig:') Hvorfor er dette så sant Anonymkode: e0759...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 11. september #22 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva slags vernabedrift gir en 20 åring jobben som leder? Anonymkode: 7e403...1ae Det samme lurer jeg på , samt hva i alle dager de jobber med. Uansett hadde jeg byttet jobb. Dette er bare én 20-åring. Tenk deg å måtte jobbe for 20-åringer når du selv er 40. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #23 Del Skrevet 11. september Knirke skrev (1 minutt siden): Det samme lurer jeg på , samt hva i alle dager de jobber med. Uansett hadde jeg byttet jobb. Dette er bare én 20-åring. Tenk deg å måtte jobbe for 20-åringer når du selv er 40. Det er en liten butikk, så man trenger ikke all verdens erfaring for å få denne jobben. Man trenger ikke engang en utdanning.. Jeg skal ikke slutte, får for bra betalt i forhold til hvor avslappende det er. Den perfekte jobben å ha når man er student Anonymkode: e0759...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #24 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en liten butikk, så man trenger ikke all verdens erfaring for å få denne jobben. Man trenger ikke engang en utdanning.. Jeg skal ikke slutte, får for bra betalt i forhold til hvor avslappende det er. Den perfekte jobben å ha når man er student Anonymkode: e0759...572 Og der kom bekreftelsen på arbeidsmoral. Null utdannelse, null ambisjoner, jobber ikke fulltid, håver inn penger og synes det er avslappende. Ville jo trodd at en 27åring, student og med erfaring hadde vært et bedre valg som sjef? Sier jo litt hvilke ambisjoner og hvor mye du har gjort på jobben. Anonymkode: 3ac92...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11. september #25 Del Skrevet 11. september Er ikke dette den andre tråden din om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #26 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og der kom bekreftelsen på arbeidsmoral. Null utdannelse, null ambisjoner, jobber ikke fulltid, håver inn penger og synes det er avslappende. Ville jo trodd at en 27åring, student og med erfaring hadde vært et bedre valg som sjef? Sier jo litt hvilke ambisjoner og hvor mye du har gjort på jobben. Anonymkode: 3ac92...471 Fremtiden min er ikke i butikk, og jeg engasjerer meg for lite til å ville bli sjef. Dårlig betalt er det og. Så frekk du er. Du vet ikke hvor mye eller lite jeg gjør. Selv om jeg syns det er avslappende, betyr ikke dette at jeg er lat og ikke gjør noe? Jøssemeg.. Anonymkode: e0759...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 11. september #27 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og der kom bekreftelsen på arbeidsmoral. Null utdannelse, null ambisjoner, jobber ikke fulltid, håver inn penger og synes det er avslappende. Ville jo trodd at en 27åring, student og med erfaring hadde vært et bedre valg som sjef? Sier jo litt hvilke ambisjoner og hvor mye du har gjort på jobben. Anonymkode: 3ac92...471 Ehm... Nei. Ingen ansetter en student som sjef. De vet at hun kommer til å slutte uansett når hun er ferdig utdannet. Da er det faktisk 100 ganger bedre å satse på 20-åringen som ikke har andre ambisjoner. TS: Du glemte å nevne i HI at du er student. Suck it up og hold ut til du er ferdig utdannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå