AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Vi har prøvd forskjellige stillinger sånn at jeg skal slippe å få vondt i nakke og forhåpentligvis minimere at kjeven bli sliten, men jeg får sliten kjevemuskulatur ganske raskt når jeg suger ham. Jeg liker å ta meg god tid, så vil gjerne holde på en stund. Men blir så sliten. Han er ikke over gjennomsnittet stor, helt gjennomsnittlig. Finnes det noen triks der ute? K36 Anonymkode: 778cb...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Jeg står på alle 4 over han slapper mer av i kjeven på den måten…. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Etk skrev (Akkurat nå): Jeg står på alle 4 over han slapper mer av i kjeven på den måten…. Ja, det er vel det eneste som har hjulpet kjeven noenlunde til oss også. Men da går det ut over nakken😅 Er jo slettest ikke sikkert det finnes en behagelig måte å gjøre det på😅 Ts Anonymkode: 778cb...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september La han bevege seg, så løser det seg raskt. Anonymkode: 96879...91f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september Mange liker også å ligge på ryggen med hodet over sengekanten og la mannen knulle munnen. Da slipper kvinne å gjøre så mye bevegelser. Anonymkode: e7ba6...95f 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Del Skrevet 10. september Kjøp han en støvsuger, og spar kjevene dine til mat Anonymkode: fcb62...2fb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjøp han en støvsuger, og spar kjevene dine til mat Anonymkode: fcb62...2fb God ide, bare at da får jeg jo ikke suge selv, og det vil jeg jo gjerne😉 Anonymkode: 778cb...e51 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): La han bevege seg, så løser det seg raskt. Anonymkode: 96879...91f Vi har prøvd, han blir for ivrig og jeg mister "kontrollen" og det går ut over brekningsrefleksen😅 Ts Anonymkode: 778cb...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Del Skrevet 10. september Sug en som ikke haler ut tiden sånn at sugekobben skal vare lengst mulig Anonymkode: e159d...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 10. september #10 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): God ide, bare at da får jeg jo ikke suge selv, og det vil jeg jo gjerne😉 Anonymkode: 778cb...e51 Veldig bra. Flink pike som gjerne vil suge han. Bare å fortelle han at det er slitsomt. Er sikker på at han lar deg få trene masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Sug en som ikke haler ut tiden sånn at sugekobben skal vare lengst mulig Anonymkode: e159d...323 Tror ikke du fikk med deg at Ts faktisk ønsket å ta seg tid og tilfredstille mannen, og at han skal kunne nyte lenge. Ikke alle som er så kjipe at de ønsker at nytelsen skal bli kortest mulig og "jobben" fort unnagjort. Anonymkode: 9aa37...7db 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Del Skrevet 10. september Hans Tore Lem skrev (7 minutter siden): Veldig bra. Flink pike som gjerne vil suge han. Bare å fortelle han at det er slitsomt. Er sikker på at han lar deg få trene masse. Ja, det får jeg nok😁 Vi finner nok ut av det. I verste fall får jeg bare være sliten, da. Og til den som sa at jeg måtte finne meg noen å suge som ikke halte ut tiden; det er vel heller jeg som haler ut tiden😅Jeg stopper når han nærmer seg, fordi jeg vil det skal vare litt. Bare kjipt at kjeven blir utslitt og at den "klikker" etterpå. Ts Anonymkode: 778cb...e51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 10. september #13 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det får jeg nok😁 Vi finner nok ut av det. I verste fall får jeg bare være sliten, da. Og til den som sa at jeg måtte finne meg noen å suge som ikke halte ut tiden; det er vel heller jeg som haler ut tiden😅Jeg stopper når han nærmer seg, fordi jeg vil det skal vare litt. Bare kjipt at kjeven blir utslitt og at den "klikker" etterpå. Ts Anonymkode: 778cb...e51 Høres ut som om du virkelig koser deg med å suge pikk. At du nyter det, men blir sliten når du egentlig ønsker å suge videre en god stund til. Veldig flink pike. 👍🏼👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. september #14 Del Skrevet 10. september Varierer. Sleik hodet mens du runder med hendene. Sleik nedover skaftet og på ballene. Nuss på den. Da får kjevene slappe av. Det funker iallefall for meg, å variere det jeg gjør. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Del Skrevet 10. september fjær skrev (2 minutter siden): Varierer. Sleik hodet mens du runder med hendene. Sleik nedover skaftet og på ballene. Nuss på den. Da får kjevene slappe av. Det funker iallefall for meg, å variere det jeg gjør. Skal prøve litt mer variasjon. Merker jo at han setter pris på det. Ts Anonymkode: 778cb...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 10. september #16 Del Skrevet 10. september 69 eller bruk hendene for variasjon. Hawk thua 😁 Hold det vått. Du trenger ikke å suge kontinuerlig med samme bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Del Skrevet 10. september Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): 69 eller bruk hendene for variasjon. Hawk thua 😁 Hold det vått. Du trenger ikke å suge kontinuerlig med samme bevegelse. Herregud, hawk thua😂 Nei, det viser seg jo at jeg ikke klarer samme bevegelse kontinuerlig. Har hatt kjeveklikk i hele ettermiddag. Utrolig irriterende og ekkelt når jeg skal spise noe. Ts Anonymkode: 778cb...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #18 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, det får jeg nok😁 Vi finner nok ut av det. I verste fall får jeg bare være sliten, da. Og til den som sa at jeg måtte finne meg noen å suge som ikke halte ut tiden; det er vel heller jeg som haler ut tiden😅Jeg stopper når han nærmer seg, fordi jeg vil det skal vare litt. Bare kjipt at kjeven blir utslitt og at den "klikker" etterpå. Ts Anonymkode: 778cb...e51 Jeg lar kjæresten kumulert meg ned i halsen. Bruker halsmusklene rundt penis. Han blir raskt ukontrollert og får raskt orgasme og spruten ned i halsen, da slipper jeg svelging. Det er avslappende og han syns det er superdigg og halsknuller meg ofte til både 3 og 4 orgasmer før en er utslitt. Anonymkode: 31577...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #19 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg lar kjæresten kumulert meg ned i halsen. Bruker halsmusklene rundt penis. Han blir raskt ukontrollert og får raskt orgasme og spruten ned i halsen, da slipper jeg svelging. Det er avslappende og han syns det er superdigg og halsknuller meg ofte til både 3 og 4 orgasmer før en er utslitt. Anonymkode: 31577...48a Wow! Nydelig! Men brekker du deg ikke når du ikke får kontrollert det selv? Jeg brekker meg så fort hvis han styrer det. Ts Anonymkode: 778cb...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #20 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lar kjæresten kumulert meg ned i halsen. Bruker halsmusklene rundt penis. Han blir raskt ukontrollert og får raskt orgasme og spruten ned i halsen, da slipper jeg svelging. Det er avslappende og han syns det er superdigg og halsknuller meg ofte til både 3 og 4 orgasmer før en er utslitt. Anonymkode: 31577...48a Heldig mann. Wow Anonymkode: 56aa1...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå