Gå til innhold

Elskere som mister interessen etter noen uker…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Menn driter i om kvinna er gift eller ikke. Kom deg ut i verden å kikk litt. 

Anonymkode: b76bb...7bb

Enkelte kvinner også kan jeg love deg, opptatte menn er ofte de beste elskerne.  Tror jeg trykker på anonymknappen her gitt....

Anonymkode: 66fd6...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 21.59):

Ja jeg lurer litt på hva det kan være.. Når det gjelder det første så har vi vært gjennom mye, f.eks massevis av stillinger vaginalt, analt, deilig oral der han ofte må ha pauser fordi han holder på å komme.. Han kommer der han måtte ønske, jeg tar imot og elsker det. Jeg kommer lett også. Alle gangene vi har møttes har begge kommet mellom to og fire ganger hver iløpet av noen timer. Vi har alltid tekstet og pirret hverandre i forkant og når vi har møttes har vi gjort det vi tekstet om i forkant. 
Hygienen kunne ikke vært bedre, jeg er ganske opptatt av slikt. Utseendet er bra også. Jeg er litt eldre da, men sprek likevel. 

Er kanskje noe knyttet til personlighet, men jeg vet ikke hva det skulle vært. Samtalene har glidd lett og vi har ledd mye sammen også.. hmmmm

ts

Anonymkode: 47892...471

Tja - igjen, det blir gjetting. Det kan være at din ide om hvordan man viser interesse ikke stemmer overens med hans. Slik at det du tolker som dalende interesse ikke er dalende interesse i det hele tatt, men kanskje heller en trygghet om at dette er bra og går bra. Altså at han kan slappe av litt, liksom.

Eller det kan tenkes at han er litt "rar" og har fått for seg at det er viktig å ikke virke for ivrig eller noe sånt. 

At han faktisk mister interesse virker fortsatt veldig rart.

Kanskje har han funnet ei annen eller funnet tilbake til en ex eller har bestemt seg for å reparere nåværende forhold. Et eller annet som ikke har noe med dere to å gjøre - egentlig.

Kanskje han mistenker en kjønnssykdom som han vil få avklart først?

Det blir gjetting og atter gjetting, hvis du ikke bare kan snakke med ham om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (På 12.9.2024 den 15.17):

Tja - igjen, det blir gjetting. Det kan være at din ide om hvordan man viser interesse ikke stemmer overens med hans. Slik at det du tolker som dalende interesse ikke er dalende interesse i det hele tatt, men kanskje heller en trygghet om at dette er bra og går bra. Altså at han kan slappe av litt, liksom.

Eller det kan tenkes at han er litt "rar" og har fått for seg at det er viktig å ikke virke for ivrig eller noe sånt. 

At han faktisk mister interesse virker fortsatt veldig rart.

Kanskje har han funnet ei annen eller funnet tilbake til en ex eller har bestemt seg for å reparere nåværende forhold. Et eller annet som ikke har noe med dere to å gjøre - egentlig.

Kanskje han mistenker en kjønnssykdom som han vil få avklart først?

Det blir gjetting og atter gjetting, hvis du ikke bare kan snakke med ham om det.

Ts her. Tror du er inne på noe angående det med at han opplever situasjonen som trygg og at man ikke trenger å «holdes varm». Har fått hyggelige meldinger fra ham de siste dagene og i dag fikk vi til et treff også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 18.42):

Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av.

Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? 

K49

Aldri opplevd. Har det motsatt, de fleste jeg har sex med blir interessert i noe mer 

Anonymkode: 21926...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...