Gå til innhold

Elskere som mister interessen etter noen uker…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sveits skrev (20 minutter siden):

Du er 49 år og gift da. Det kanskje ikke så superatraktivt i lengden. 

Hva slags type menn ligger du med? 

49, gift, elsker sex, hyggelig dame og fortsatt trent og pen.. Du ville blitt overrasket over antallet flotte unge menn som ønsker å være elskeren min..(ihvertfall en stund). Mennene er topp trente, hyggelige og interessante i alderen 27-47. Ts

Anonymkode: 47892...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er det som blir utfordringen. Det å opprettholde den seksuelle interessen uten at det er følelser involvert. Kjemien har imidlertid flere ganger vært innertier før det begynner å dabbe av. Mennene har uten tvil vært mest pågående til vi har ligget sammen noen ganger, så skjer det plutselig noe som jeg ikke kan sette fingeren på. Lekne har de vært og det er jo jeg også.. ts

Kan mistenke at de er ute etter sex og at spenningen/interessen daler sakte men sikkert av. Trenger ikke være noe negativt overfor deg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (2 minutter siden):

Kan mistenke at de er ute etter sex og at spenningen/interessen daler sakte men sikkert av. Trenger ikke være noe negativt overfor deg det. 

Jeg er redd du har rett.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som med ny bil. Nytt og spennende de første turene.  Så er det ikke like spennende lenger.

Anonymkode: ae3f0...2a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blir som med ny bil. Nytt og spennende de første turene.  Så er det ikke like spennende lenger.

Anonymkode: ae3f0...2a2

Det kan hende.. kjedelig da at det skal være sånn. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok interessert i et forhold, og mister interessen fordi du er gift og dermed ikke tilgjengelig for et langvarig forhold.

Anonymkode: 7982e...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er nok interessert i et forhold, og mister interessen fordi du er gift og dermed ikke tilgjengelig for et langvarig forhold.

Anonymkode: 7982e...1b2

Det har jeg ikke tenkt på.. kjedelig det også da.. hvor vanskelig skal det være å finne en langvarig elsker det klaffer bra med..?🙈ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er gift og har hatt et forhold til en gift mann over lang tid. Vi har avklart helt fra begynnelsen hva slags forventninger vi har når det gjelder forholdet. Har du gjort det, ts?

Anonymkode: 86841...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, jeg er gift og har hatt et forhold til en gift mann over lang tid. Vi har avklart helt fra begynnelsen hva slags forventninger vi har når det gjelder forholdet. Har du gjort det, ts?

Jada vi har også det. Han første var også gift og i et åpent forhold. Utover har de vært single, praten har vi tatt uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada vi har også det. Han første var også gift og i et åpent forhold. Utover har de vært single, praten har vi tatt uansett..

Then he’s not that into you

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det har jeg ikke tenkt på.. kjedelig det også da.. hvor vanskelig skal det være å finne en langvarig elsker det klaffer bra med..?🙈ts

Det er ikke så vanlig at noen er elskere over lang tid uten at en av partene enten får følelser, eller møter noen annen de ønsker å etablere seg med. 

Anonymkode: 1c6f5...162

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av.

Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? 

K49

Ingenting tipper jeg..de du knuller har trolig flere enn deg de betjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av.

Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? 

K49

K54

Har hatt en elsker i 6 år og  går lenge nok tid så er han alltid kåt og på igjen. Noe jeg kan leve med.  Så har ikke tatt slutt eller dabbet av på noe vis her da men det er vel forskjellig fra mann til mann sikkert. Jeg er glad jeg får beholde samme partner og slipper å måtte bli kjent med nye igjen og igjen. 

Anonymkode: adc16...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Then he’s not that into you

Jepp😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke så vanlig at noen er elskere over lang tid uten at en av partene enten får følelser, eller møter noen annen de ønsker å etablere seg med. 

Anonymkode: 1c6f5...162

Ikke et par år engang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (16 minutter siden):

Ingenting tipper jeg..de du knuller har trolig flere enn deg de betjener.

Ja det tviler jeg ikke på😅😁ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

K54

Har hatt en elsker i 6 år og  går lenge nok tid så er han alltid kåt og på igjen. Noe jeg kan leve med.  Så har ikke tatt slutt eller dabbet av på noe vis her da men det er vel forskjellig fra mann til mann sikkert. Jeg er glad jeg får beholde samme partner og slipper å måtte bli kjent med nye igjen og igjen. 

Er noe sånt jeg håper på. Hvor ofte holder dere kontakt innimellom treffene og hvor ofte møtes dere? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er noe sånt jeg håper på. Hvor ofte holder dere kontakt innimellom treffene og hvor ofte møtes dere? Ts

Når vi har sjansen. Han er opptatt da. Men alt fra 1 gang i mnd til hver 14 dag osv . Kommer det en sjanse så er vi begge impulsive nok til å ta den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev over jeg har vært igjennom hele registrert blitt forelsket og avist men fortsatt og holde kontakten og så går forelskelsen over og nå er det blitt mye enklere. Vi har ikke så mye kontakt i mellom treffene. Det er som regel han som sender en melding hvis det går mer enn 1 uke siden han hørte fra meg sist. Men han svarer alltid hvis jeg spør om noe da. Men holdt på med dette så lenge nå at man ikke trenger så mye kontakt i mellom jeg er ikke redd lengre for å miste han. Det var jeg da det var mer ferskt hele tiden den usikkerheten. Den er borte nå.  Jeg har ikke noe interesse av ny samboer så for min del er dette beste for meg . Jeg syns han er like rasende kjekk og sexy nå som for 6 år siden. Han er en del år yngre enn meg og. Men bare en fordel for meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Når vi har sjansen. Han er opptatt da. Men alt fra 1 gang i mnd til hver 14 dag osv . Kommer det en sjanse så er vi begge impulsive nok til å ta den. 

Så bra at dere får til å ha så hyppig kontakt, håper jeg finner noe liknende😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...