Gå til innhold

Elskere som mister interessen etter noen uker…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sveits
AnonymBruker skrev (1 time siden):

49, gift, elsker sex, hyggelig dame og fortsatt trent og pen.. Du ville blitt overrasket over antallet flotte unge menn som ønsker å være elskeren min..(ihvertfall en stund). Mennene er topp trente, hyggelige og interessante i alderen 27-47. Ts

Anonymkode: 47892...471

Jeg tenkte ikke så mye på alder. 

Men f.eks hvilken sosioøkonomisk klasse tilhører de? Er de også gifte? Hvor finner du de? På nett eller på byen? 

Jeg er ikke så langt fra deg i alder og er også gift. Jeg har fått attitude med åra så jeg tror ikke så mange menn finner meg interresant som elskerinne. 

Hvordan er du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg som skrev over jeg har vært igjennom hele registrert blitt forelsket og avist men fortsatt og holde kontakten og så går forelskelsen over og nå er det blitt mye enklere. Vi har ikke så mye kontakt i mellom treffene. Det er som regel han som sender en melding hvis det går mer enn 1 uke siden han hørte fra meg sist. Men han svarer alltid hvis jeg spør om noe da. Men holdt på med dette så lenge nå at man ikke trenger så mye kontakt i mellom jeg er ikke redd lengre for å miste han. Det var jeg da det var mer ferskt hele tiden den usikkerheten. Den er borte nå.  Jeg har ikke noe interesse av ny samboer så for min del er dette beste for meg . Jeg syns han er like rasende kjekk og sexy nå som for 6 år siden. Han er en del år yngre enn meg og. Men bare en fordel for meg det. 

Anonymkode: adc16...084

Takk som deler hvordan du har opplevd det. Jeg kjenner meg veldig igjen i den usikkerheten du nevner. Det blir litt lenge mellom hver gang jeg hører fra ham, men håper han snart tar kontakt igjen. Jeg liker ikke å mase og har bestemt meg for å la han ta kontakt dersom han ønsker det. Også her er det snakk om en knakende kjekk ung mann. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte ikke så mye på alder. 

Men f.eks hvilken sosioøkonomisk klasse tilhører de? Er de også gifte? Hvor finner du de? På nett eller på byen? 

Jeg er ikke så langt fra deg i alder og er også gift. Jeg har fått attitude med åra så jeg tror ikke så mange menn finner meg interresant som elskerinne. 

Hvordan er du da? 

Alder har ikke vært så viktig for meg tidligere, da tente jeg mest på menn på min alder. Etter siste elsker som er rett over tretti har jeg fått øynene opp for yngre menn. De har aldri interessert meg tidligere. Kombinasjonen moden nok og oppegående intellektuelt sett, i kombinasjon med et ytre jeg aldri trodde jeg skulle komme i nærheten av, er fantastisk. 
Sosioøkonomisk klasse er nok på nivå med meg, litt øvre middelklasse.

En var gift og de andre single. Jeg har møtt alle på nett, på ulike datingsider. Jeg har nok ikke så mye attitude, er feminin og litt klassisk på et vis. Litt attitude synes sikkert mange er spennende. Du burde teste ut og se om det er noe for deg, jeg har aldri angret ihvertfall. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av.

Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg feil..? 

K49

Nå er jeg vesentlig yngre og ikke gift, han har hatt en del FF’er oppgjennom. Alle har vært avklart fra start, gjensidig enighet om at det ikke blir noe mer osv. Alle bortsett fra en av disse forholdene har jeg avsluttet fordi de begynte å utvikle følelser, ble for needy, sjalu etc. Det dreper sexlysten min, så så fort de begynte sånn dumpet jeg dem. Kan du ha sendt ut noen slike vibber, selv om du er gift og ikke vil noe mer enn sex? Eventuelt så kan jo mennene ha utviklet følelser og droppet deg for å skåne seg selv siden de vet at det ikke blir noe mer? 

Anonymkode: 3684d...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk som deler hvordan du har opplevd det. Jeg kjenner meg veldig igjen i den usikkerheten du nevner. Det blir litt lenge mellom hver gang jeg hører fra ham, men håper han snart tar kontakt igjen. Jeg liker ikke å mase og har bestemt meg for å la han ta kontakt dersom han ønsker det. Også her er det snakk om en knakende kjekk ung mann. Ts

Hvis du går for veldig mye yngre menn så er det kanskje ikke så rart at det dør ut, mange yngre menn har fantasier om eldre damer, og de nøyer seg kanskje med et par treff, fremfor å gjøre det til en fast greie.

Anonymkode: b8155...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg vesentlig yngre og ikke gift, han har hatt en del FF’er oppgjennom. Alle har vært avklart fra start, gjensidig enighet om at det ikke blir noe mer osv. Alle bortsett fra en av disse forholdene har jeg avsluttet fordi de begynte å utvikle følelser, ble for needy, sjalu etc. Det dreper sexlysten min, så så fort de begynte sånn dumpet jeg dem. Kan du ha sendt ut noen slike vibber, selv om du er gift og ikke vil noe mer enn sex? Eventuelt så kan jo mennene ha utviklet følelser og droppet deg for å skåne seg selv siden de vet at det ikke blir noe mer? 

Anonymkode: 3684d...c29

Jeg tror ingen av oss har utviklet følelser egentlig, annet enn at vi vil hverandre vel. Ingen har blitt sjalu ihvertfall, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du går for veldig mye yngre menn så er det kanskje ikke så rart at det dør ut, mange yngre menn har fantasier om eldre damer, og de nøyer seg kanskje med et par treff, fremfor å gjøre det til en fast greie.

Anonymkode: b8155...73c

Det kan hende du er inne på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits skrev (2 timer siden):

Du er 49 år og gift da. Det kanskje ikke så superatraktivt i lengden. 

Hva slags type menn ligger du med? 

Har ikke noe med det  gjøre, finfin elskerinne-alder.  At hun er gift, gjør henne bare mer attrktiv for et eventyr. For meg handler det om jakt og spenning.  Noen av oss menn har et sterkere jaktinstinkt enn andre, og det finnes også kvinner som har det. Vi er  å betrakte som "seksuelle rovdyr".

Anonymkode: 66fd6...338

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har opplevd dette flere ganger de siste par årene og lurer litt på hvorfor det er slik… Har hatt veldig god kjemi og deilig utforskende sex der vi så og si har gjort alt. I starten er det så hett, spesielt før vi har sex. Da er det voldsomt til teksting og stor interesse. Dette vedvarer også etter første og andre treff, men fra fjerde og femte treff dabber det alltid av.

K49

Ikke sikkert du gjør noe feil. Men er de som meg, vil de jo videre til noe nytt etterhvert. Alltid noe nytt som frister. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sveits
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alder har ikke vært så viktig for meg tidligere, da tente jeg mest på menn på min alder. Etter siste elsker som er rett over tretti har jeg fått øynene opp for yngre menn. De har aldri interessert meg tidligere. Kombinasjonen moden nok og oppegående intellektuelt sett, i kombinasjon med et ytre jeg aldri trodde jeg skulle komme i nærheten av, er fantastisk. 
Sosioøkonomisk klasse er nok på nivå med meg, litt øvre middelklasse.

En var gift og de andre single. Jeg har møtt alle på nett, på ulike datingsider. Jeg har nok ikke så mye attitude, er feminin og litt klassisk på et vis. Litt attitude synes sikkert mange er spennende. Du burde teste ut og se om det er noe for deg, jeg har aldri angret ihvertfall. Ts

Hehe, nei, jeg har testa mer enn nok i mitt liv og slo meg til ro etter førti. Jeg har det veldig fint med han ene jeg har. Og han er også en del yngre enn meg. 

Jeg lurer på om jeg hadde tenkt at jeg bare var på "gjennomreise" om jeg skulle hatt en etablert elsker i et åpent forhold. Det er ingen spenning å hente på en måte. Og jeg hadde nok følt meg som en nummer to og kanskje litt brukt? Jeg tror ikke menn liker å dele. 

Jeg tror du holder på de lengre om du later som du er utro, desverre. 

Men det er bare et forslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits skrev (8 timer siden):

Hehe, nei, jeg har testa mer enn nok i mitt liv og slo meg til ro etter førti. Jeg har det veldig fint med han ene jeg har. Og han er også en del yngre enn meg. 

Jeg lurer på om jeg hadde tenkt at jeg bare var på "gjennomreise" om jeg skulle hatt en etablert elsker i et åpent forhold. Det er ingen spenning å hente på en måte. Og jeg hadde nok følt meg som en nummer to og kanskje litt brukt? Jeg tror ikke menn liker å dele. 

Jeg tror du holder på de lengre om du later som du er utro, desverre. 

Men det er bare et forslag. 

Da forstår jeg:) Hos meg er det litt omvendt, jeg har aldri testa noe særlig før nå de siste par årene. Det å føle seg brukt eller som nr to er nok ingen god følelse nei..skjønner om noen ønsker å la det dabbe av hvis det er sånn. Kanskje jeg skal teste ut forslaget ditt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

K49

Det er nok ikke noe feil med deg men heller de du har sex med. hadde mye kos og sex med ei for en del år siden og det ble slutt for hun flyttet. Eller hadde vi fortsatt nå. Sex blir ofte bedre når en blir kjent og vet hva den andre liker og ønsker. Hadde du bodd nær her så hadde jeg okk vraket deg om vi har noe som er feller som begge liker i kos. Og da mener jeg normal kos. Jeg søker etter ei som ikke er for langt unna her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sex var ordinær / kjedelig så hadde jeg mistet interessen rimelig fort. 

Hvis sex er så bra som du sier så høres det veldig rart ut at interessen dabber av så fort. 

For min del måtte det da vært noe som er vanskelig å snakke om, eller sette fingeren på. Kanskje dårlig ånde, dårlig lukt, dårlig hygiene. Eller noe personlighets-greie som ikke klaffer helt, sett med den andres øyne; for voldsom, for ivrig, for passiv, kanskje bare litt rar, eller et eller annet som skurrer, liksom.

Det blir bare gjetting, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

K49

du har nok møtt feil menn. hadde vi stått i med hverandre hadde du fått mye sex.  hehe. hilsen m 49

Anonymkode: 03948...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kanskje… men jeg er gift så de vet at det stortsett kun kan bli sex og litt hygge.. ts

Troll

Anonymkode: 757ef...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Handler for min del om å ha fast elsker over lengre tid, gjerne år. Sexen synes jeg som regel blir bedre og bedre over tid. Ts

Menn generelt er ikke "sånn". Så det er på en måte helt logisk at mannen din har funnet seg en fast elskerinne, mens du sliter med å finne en fast elsker.

Anonymkode: a1e6f...35f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spenningen er over, alderen din, du er dårlig i senga. Man kan gjette, men du må nesten spørre mennene det gjelder

Anonymkode: 2dff1...6ae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (6 timer siden):

Om sex var ordinær / kjedelig så hadde jeg mistet interessen rimelig fort. 

Hvis sex er så bra som du sier så høres det veldig rart ut at interessen dabber av så fort. 

For min del måtte det da vært noe som er vanskelig å snakke om, eller sette fingeren på. Kanskje dårlig ånde, dårlig lukt, dårlig hygiene. Eller noe personlighets-greie som ikke klaffer helt, sett med den andres øyne; for voldsom, for ivrig, for passiv, kanskje bare litt rar, eller et eller annet som skurrer, liksom.

Det blir bare gjetting, egentlig.

Ja jeg lurer litt på hva det kan være.. Når det gjelder det første så har vi vært gjennom mye, f.eks massevis av stillinger vaginalt, analt, deilig oral der han ofte må ha pauser fordi han holder på å komme.. Han kommer der han måtte ønske, jeg tar imot og elsker det. Jeg kommer lett også. Alle gangene vi har møttes har begge kommet mellom to og fire ganger hver iløpet av noen timer. Vi har alltid tekstet og pirret hverandre i forkant og når vi har møttes har vi gjort det vi tekstet om i forkant. 
Hygienen kunne ikke vært bedre, jeg er ganske opptatt av slikt. Utseendet er bra også. Jeg er litt eldre da, men sprek likevel. 

Er kanskje noe knyttet til personlighet, men jeg vet ikke hva det skulle vært. Samtalene har glidd lett og vi har ledd mye sammen også.. hmmmm

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

du har nok møtt feil menn. hadde vi stått i med hverandre hadde du fått mye sex.  hehe. hilsen m 49

Anonymkode: 03948...2b2

Hehe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 19.24):

Du er gift og ligger rundt??? Ikke rart de stikker da. Hva med å holde deg til din mann? Ligger han også rundt? Sprer rundt seg med hpv. 😫🥴

Anonymkode: 43c89...7b6

Menn driter i om kvinna er gift eller ikke. Kom deg ut i verden å kikk litt. 

Anonymkode: b76bb...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...