NordicViking Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september 14 kjendiser begir seg ut på en uforglemmelig reise som byr på mektige naturopplevelser, intense utfordringer, taktikk, sosialt spill og overraskende vendinger. Målet er å bestige toppen av Norges nasjonalfjell, Stetind (1391 moh.) i Narvik kommune i Nordland. Navnet på serien spiller på at en mystisk skikkelse, "Vokteren", angivelig holder deltakerne under oppsikt. Premiere fredag 13. september klokken 22:10 på TV 2. https://www.tv2.no/underholdning/disse-skal-delta-i-vokteren/16745631/ ... Promo: https://play.tv2.no/promoer-og-smakebiter/promo-vokteren-1981030.html?play=true ... Deltakerne får hver sin sekk med penger, der 2,1 millioner kroner er fordelt likt mellom alle. I løpet av programmet kommer tvister, konkurranser, sosialt spill og utfordringer. Deltakerne må ta beslutninger som påvirker dem selv, gruppen og pengepremien. Skal bli interessant å se hva dette er. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke112 Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Grei anmeldelse, terningkast 4 - så verdt å ta en titt på dette tror jeg Anmeldelse: «Vokteren» på TV 2 (vg.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september Skal ikke spoile, men dette var mer spennende enn jeg så for meg! En kombinasjon av Forræder, Spillet og 71 grader Nord. Skal fortsette å se 😊 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Oi, det var skikkelig tøft, kjente det i magen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Likte det kjempe godt. Annerledes tvist på natur reality. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september Spoiler Tror dere de utstemte kommer tilbake? Fritz fikk ikke mye tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 13. september #8 Del Skrevet 13. september PusheenPusheen skrev (24 minutter siden): Skjul innhold Tror dere de utstemte kommer tilbake? Fritz fikk ikke mye tid. Antagelig ikke. Og det er synd fordi jeg tror personen som ble stemt hjem ville blitt en god ressurs for gruppa. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. september #9 Del Skrevet 13. september Linazer skrev (1 minutt siden): Antagelig ikke. Og det er synd fordi jeg tror personen som ble stemt hjem ville blitt en god ressurs for gruppa. Spoiler Ja, kanskje. Men også, kanskje ikke. Man er aldri sterkere enn det svakeste leddet, og Fritz viste ikke at han skjønte at folk har ulike forutsetninger, og han virka mer irritert enn noe annet. Skjønner hva du sier, da, han virket til å kunne mye som kunne ha kommet gruppa til gode. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. september #10 Del Skrevet 13. september Likte godt desto første episodene. Fritz har allerede opplevd 71 grader nord, det hadde vært trist om noen andre ble stemt ut så tidlig. Empatisk gruppebeslutning ❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. september #11 Del Skrevet 13. september Nettopp sett og det får tommel opp fra meg. Gøy at det kommer flere konsept som er litt mer psykologisk spill enn om man skal velge sterkeste eller svakeste gutten i tvekamp 😅 (også kan vi vente på kronikker om at det går for langt). Spoiler Jeg hadde nok argumentert for å velge ut Silje. Hun fikk muligheten til å redde seg selv men rotet den bort. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Clara Skrevet 13. september #12 Del Skrevet 13. september Spoiler Dem burde valgt Silje. Hun sa hun sa hun skulle gå sist. Og personlig ble jeg skikkelig skuffa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. september #13 Del Skrevet 13. september RedLights skrev (4 timer siden): Skal ikke spoile, men dette var mer spennende enn jeg så for meg! En kombinasjon av Forræder, Spillet og 71 grader Nord. Skal fortsette å se 😊 Legg til Kompani Lauritzen, så er vi der. Var urovekkende spennende 😂Trodde reality var uttømt som konsept, det var det ikke! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 13. september #14 Del Skrevet 13. september Litt langtekkelig de to første episodene, så håper det ikke blir slik hver eneste fredag for da holder jeg nok ikke ut😅 Spoiler Tror Fritz var feil person å få ut så tidlig ettersom han både er en flink motivator og sterk fysisk, men det vil tiden vise. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september #15 Del Skrevet 13. september Det der var BRUTALT 😱 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 13. september #16 Del Skrevet 13. september Syns det tok aaaltfor lang tid å komme til poenget. De viste lange klipp av vandring i skog, lange klipp av omtrent alle som gikk over broa, lange klipp av venting. De to episodene hadde fått plass i en halv episode. Og så innmari tydelig castet for konflikt og drama. Fikk litt vibber til første sesong av 71 grader nord, da alle var kjipe mot hverandre i stedet for å støtte hverandre. Føles som det er det de prøver å lage med den casten. Jeg ble ganske skuffa, var ikke så spennende som det hadde blitt hypet opp til. Håper det tar seg opp. Høydepunktet var da Fritz ble stemt ut, han er så lite lagspiller som det går an, selv da det ble poengtert at alle må komme seg gjennom for at premiepotten skulle bli høyest mulig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 13. september #17 Del Skrevet 13. september Matas skrev (1 time siden): Litt langtekkelig de to første episodene, så håper det ikke blir slik hver eneste fredag for da holder jeg nok ikke ut😅 Vis skjult innhold Tror Fritz var feil person å få ut så tidlig ettersom han både er en flink motivator og sterk fysisk, men det vil tiden vise. Enig, synes de holdt på oppå den brua alt for lenge, vi trengte jo ikke se nesten samtlige gå over... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 13. september #18 Del Skrevet 13. september Dette likte jeg og kan ikke vente til neste episode! Håper Fritz karrer seg frem og ikke blir ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 14. september #19 Del Skrevet 14. september Dragonfly84 skrev (5 timer siden): Syns det tok aaaltfor lang tid å komme til poenget. De viste lange klipp av vandring i skog, lange klipp av omtrent alle som gikk over broa, lange klipp av venting. De to episodene hadde fått plass i en halv episode. Og så innmari tydelig castet for konflikt og drama. Fikk litt vibber til første sesong av 71 grader nord, da alle var kjipe mot hverandre i stedet for å støtte hverandre. Føles som det er det de prøver å lage med den casten. Jeg ble ganske skuffa, var ikke så spennende som det hadde blitt hypet opp til. Håper det tar seg opp. Høydepunktet var da Fritz ble stemt ut, han er så lite lagspiller som det går an, selv da det ble poengtert at alle må komme seg gjennom for at premiepotten skulle bli høyest mulig. Enig i alt unntatt det at Fritz ble stemt hjem. Silje svarte ikke på oppgaven hun fikk. Hun trikset og mikset med rekkefølgen på deltakerne uten å gjøre det slik oppgaven ba henne om. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. september #20 Del Skrevet 14. september Påhanigjen skrev (6 timer siden): Dette likte jeg og kan ikke vente til neste episode! Håper Fritz karrer seg frem og ikke blir ute. Dette satt vi her og lurte på. Han røyk jo ut så fort at vi mistenker at han kanskje kommer tilbake på et vis. Kanskje litt sånn Spillet-aktig, at det til slutt blir to grupper eller noe. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå