Rosalilje84 Skrevet 11. september #161 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 8.18): Nå er vell ikke akkurat KG hvor de mannlige Hunks'ene i samfunnet bruker tiden sin om dagene😜 Men du kan jo selv tenke deg om de er villige til å bruke donge i en eksklusiv relasjon hver bidige gang det skal sexes, eller om de da velger å sveiper videre?🤷 Vi snakker her om de 20 som ligger med de 80!! Anonymkode: 1d65c...841 Pene menn blir også forelsket. Pene menn har også medfølelse, og forstår at dama ikke ønsker å ofre helsa si for at han skal ha det mest mulig deilig. For livet og kjærligheten handler ikke om å ha det deilig 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #162 Del Skrevet 11. september Herregud da. Ingen kondom, ingen sex. Eller steriliser seg. Det er mennenes tur å ta ansvar, vi har kollektivt som kvinner tatt det altfor lenge. Anonymkode: 87e33...aa1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #163 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Herregud da. Ingen kondom, ingen sex. Eller steriliser seg. Det er mennenes tur å ta ansvar, vi har kollektivt som kvinner tatt det altfor lenge. Anonymkode: 87e33...aa1 Da kan man like gjerne ligge med prostituerte. Hele poenget med sex er jo nytelsen uten kondom. Anonymkode: bbac2...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #164 Del Skrevet 11. september Jeg gikk på prevensjon fra før jeg ble seksuelt aktiv og frem til jeg var klar for barn, men jeg hadde aldri sex med noen uten kondom med mindre det var faste forhold over tid. Kondom hindrer ikke bare graviditet, men kjønnssykdommer. Møtte heldigvis ingen som klaget på at de ikke følte noe, og siden de kom i mål så må de jo ha følt noe. Hadde noen nektet, eller klaget, hadde jeg egentlig tenkt at de var ekle. Jeg forsøkte å bytte prevensjon før vi fikk barn, og da ble jeg deprimert. Sluttet med prevensjon og hoppet av i svingen helt til vi gikk på en smell. To barn og to ganger svangerskap- og fødselsdepresjoner senere tør jeg ikke bruke hormonell prevensjon lenger. Det siste året, siden jeg fødte sistemann, har vi brukt kondom. Nå er det en vane, og jeg synes ikke det avbryter særlig å ta det på. Egentlig følte vi begge på at det var litt pirrende i starten, som om det var et nytt forhold. Nå som jeg har bestemt meg for at jeg er ferdig med hormonell prevensjon så har samboeren min bestemt seg for å klippe strengen. Vi vil selvsagt også helst slippe kondom om vi kunne velge, det går jo en del av dem, men vi velger selvfølgelig kondom over å avstå fra sex. Anonymkode: cffeb...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #165 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da kan man like gjerne ligge med prostituerte. Hele poenget med sex er jo nytelsen uten kondom. Anonymkode: bbac2...3f9 Gjør det du, hvem stopper deg? Anonymkode: 87e33...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #166 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk på prevensjon fra før jeg ble seksuelt aktiv og frem til jeg var klar for barn, men jeg hadde aldri sex med noen uten kondom med mindre det var faste forhold over tid. Kondom hindrer ikke bare graviditet, men kjønnssykdommer. Møtte heldigvis ingen som klaget på at de ikke følte noe, og siden de kom i mål så må de jo ha følt noe. Hadde noen nektet, eller klaget, hadde jeg egentlig tenkt at de var ekle. Jeg forsøkte å bytte prevensjon før vi fikk barn, og da ble jeg deprimert. Sluttet med prevensjon og hoppet av i svingen helt til vi gikk på en smell. To barn og to ganger svangerskap- og fødselsdepresjoner senere tør jeg ikke bruke hormonell prevensjon lenger. Det siste året, siden jeg fødte sistemann, har vi brukt kondom. Nå er det en vane, og jeg synes ikke det avbryter særlig å ta det på. Egentlig følte vi begge på at det var litt pirrende i starten, som om det var et nytt forhold. Nå som jeg har bestemt meg for at jeg er ferdig med hormonell prevensjon så har samboeren min bestemt seg for å klippe strengen. Vi vil selvsagt også helst slippe kondom om vi kunne velge, det går jo en del av dem, men vi velger selvfølgelig kondom over å avstå fra sex. Anonymkode: cffeb...448 Samme her. Du vet at du kan bestille kondomer gratis i postkassa? Google det Anonymkode: 87e33...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #167 Del Skrevet 11. september "Skikkelig" Turn ON at mannen begynner å syte om at han må bruke kondom da. Men da er det jo dit men ikke lenger han kommer. En sytende mann er jo prevensjon nok i seg selv, mener jeg 😂 Anonymkode: 5356a...1dd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #168 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 14.56): Er i et forhold (ganske nytt) og jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon eller å sette inn et fremmedlegeme. Jeg vil ikke gå rundt med masse bivirkninger (har prøvd prevensjon tidligere og har tidligere «ofret» meg i et annet forhold). Men denne mannen vil ikke bruke kondom. Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette.. Anonymkode: ad545...47e Når alt annet er utelukket, hvorfor bruker du ikke Pesar da? Manglende kunnskap eller manglende vilje til å ta kontroll over egen kropp når du har funnet en mann med manglende respekt for deg som kvinne?(og sikkert alle andre kvinner og?) Anonymkode: cf206...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #169 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud da. Ingen kondom, ingen sex. Eller steriliser seg. Det er mennenes tur å ta ansvar, vi har kollektivt som kvinner tatt det altfor lenge. Anonymkode: 87e33...aa1 Og dette tror du på med den "Ex on the beach" generasjonen som vokser opp idag? Anonymkode: 1d65c...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #170 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan man like gjerne ligge med prostituerte. Hele poenget med sex er jo nytelsen uten kondom. Anonymkode: bbac2...3f9 Så heller betale for sex med kondom enn å ha det gratis med kondom? Anonymkode: f9367...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #171 Del Skrevet 11. september Så mange menn som er ekstremt tragiske i senga, når det ENESTE som er "verdt" noe ved sex er penis i vagina, inn og ut, og om ikke de får gjøre akkurat den lille delen sånn som de vil så er liksom hele greia bortkasta? Høres ikke ut som noen jeg hadde giddet å ligge med vertfall Anonymkode: 9c9b6...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #172 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så mange menn som er ekstremt tragiske i senga, når det ENESTE som er "verdt" noe ved sex er penis i vagina, inn og ut, og om ikke de får gjøre akkurat den lille delen sånn som de vil så er liksom hele greia bortkasta? Høres ikke ut som noen jeg hadde giddet å ligge med vertfall Anonymkode: 9c9b6...48c Man har jo et valg da. Hadde kvinner vert litt mer konsekvente ved å si ja eller nei til ting, så hadde nok pipen fått en annen lyd fra en del menn etter hvert. Anonymkode: 88c0d...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #173 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Man har jo et valg da. Hadde kvinner vert litt mer konsekvente ved å si ja eller nei til ting, så hadde nok pipen fått en annen lyd fra en del menn etter hvert. Anonymkode: 88c0d...20f Ja, «normen» har vært at kondom bruker man ikke i forhold, og at som kvinne føler man at man nesten ikke kan forlange det. Men en mann forventer jo at kvinnen skal ta piller eller sette inn et fremmedlegeme..Men hadde man stått på sitt og ikke tatt piller man ikke egentlig vil ta og ikke tåler så hadde nok normalen blitt mer at man bruker kondom. Å bli mer konsekvent behøves Anonymkode: ad545...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #174 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 16.12): Mens dere driter i at damene får smerter, depresjon, uregelmessige blødninger, vektøkning, kviser og fare for blodpropp. Bare DERE skal ha det deilig. Anonymkode: 417dc...829 Det som gjør meg trist er at det har blitt en slags forventning fra menn om at vi gjør det. Ikke rart kjønnssykdommer øker her i landet. Anonymkode: 1f2e4...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #175 Del Skrevet 13. september Mange ønsker nok ikke å bruke kondom fordi man mister så mye av følelsen. Her slipper vi heldigvis kondom, men for deres vedkommende hvor ikke noen av dere kan/ønsker/vil bruke prevensjon så står det vel mellom å ikke ha sex eller hoppe av i svingen, eventuelt snakke mer om det, gå fra hverandre. Anonymkode: ac7f9...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #176 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 22.26): Samme her. Du vet at du kan bestille kondomer gratis i postkassa? Google det Anonymkode: 87e33...aa1 Det visste jeg ikke😊 Vi har hatt noen spesielle favoritter, så har tenkt at det var verdt det for å finne den som føles som «ingenting» eller har noe ekstra😊 Anonymkode: cffeb...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #177 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mange ønsker nok ikke å bruke kondom fordi man mister så mye av følelsen. Her slipper vi heldigvis kondom, men for deres vedkommende hvor ikke noen av dere kan/ønsker/vil bruke prevensjon så står det vel mellom å ikke ha sex eller hoppe av i svingen, eventuelt snakke mer om det, gå fra hverandre. Anonymkode: ac7f9...c5a Ærlig talt, det er da på langt nær så ille. Prøv noen forskjellige merker og velg det som føles best. Etter noen uker med bruk så reagerer du ikke på at du bruker kondom i det hele tatt. Anonymkode: 88c0d...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 14. september #178 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ærlig talt, det er da på langt nær så ille. Prøv noen forskjellige merker og velg det som føles best. Etter noen uker med bruk så reagerer du ikke på at du bruker kondom i det hele tatt. Anonymkode: 88c0d...20f Jeg har brukt kondom gjennom et helt forhold, og selvfølgelig ved starten av ørten andre relasjoner. Jeg har funnet merket som passer min størrelse best, men det er en enorm forskjell av sex med kondom og uten. Det å skulle framstille det som om noe man ikke reagerer på er veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå