AnonymBruker Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september Jeg er så heldig at jeg for to uker siden fikk beskjed om at bedriften jeg har søkt hos ønsker meg på intervju. Hadde først tester. Dette er en offentlig bedrift, og jeg lurer på om det er vanlig at de bruker lang tid på å kalle inn til intervju? Sendte mail til rekruttereren forrige fredag og hun trodde at invitasjonene skulle sendes ut forrige uke, men sa at det trolig var hektisk på kontoret. Nå er det gått enda en uke og derfor håper jeg at jeg fremdeles er aktuell for stillingen. 😢 Anonymkode: fa7df...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Send en mail og hør. Umulig for oss å vite. Det kan være travelt, men de kan også ha gått videre i prosessen uten deg. Anonymkode: 8bfec...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 7. september #3 Del Skrevet 7. september Det kan ta litt tid, men i din situasjon er det helt greit å ringe å etterspørre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå