Humledronning Skrevet 6. september #1 Del Skrevet 6. september Hei! Jeg jobber i dag på laboratorium, men trives dessverre ikke så godt med det. Motivasjonen daler og jeg trenger å stake ut en ny kurs. Jeg ønsker å jobbe med kvalitetsarbeid, men har ikke fått napp enda. Jeg trenger sannsynligvis mer erfaring/kursing for å oppnå drømmen min. Dere som jobber med kvalitet: hvilken utdanning har dere? Har dere evt noen kurs å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #2 Del Skrevet 6. september Har en bachelor i matteknologi. Kvalitetsjobben er ganske bred, men det er en fordel å ha god kunnskap innen f.eks HACCP. Erfaring/kurs i revisjon er også greit å ha. Jeg tar mye prøver, men sender alt inn til eksternt laboratorium. Mange andre tar prøver og dyrker selv. Flere av mine kolleger har fått jobb med erfaring/utdanning fra lab, eller fra jobb i prosess, og uten erfaring fra selve kvalitetsarbeidet Men det er også mange om beinet på jobbene. Sist vi søkte etter en koordinator så var det nesten 40 søkere, hvor halvparten hadde utdanning eller erfaring. Anonymkode: 033e6...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #3 Del Skrevet 6. september Hva er spørsmålet, egentlig? Det er et visst spenn mellom å jobbe som juveler som vurderer kvalitet på edelstener, og internrevisor som har ansvar for kvalitet på interne rutiner.. Anonymkode: d99dc...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 6. september Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er spørsmålet, egentlig? Det er et visst spenn mellom å jobbe som juveler som vurderer kvalitet på edelstener, og internrevisor som har ansvar for kvalitet på interne rutiner.. Anonymkode: d99dc...845 Jeg burde kanskje ha vært mer presis, men jeg er interessert i det meste innen kvalitetsarbeid. For meg med laboratoriefaglig bakgrunn blir det mest relevant med kvalitet på interne rutiner/prosedyrer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 6. september #5 Del Skrevet 6. september 1 hour ago, Humledronning said: Jeg burde kanskje ha vært mer presis, men jeg er interessert i det meste innen kvalitetsarbeid. For meg med laboratoriefaglig bakgrunn blir det mest relevant med kvalitet på interne rutiner/prosedyrer tenker jeg. Absolutt iso sertifiseringer. Kurs/kunnskap/opplæring i diverse avviksprogram. Og kurs og mer kurs innen de standarder hvor du ønsker jobbe. Produserer etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Del Skrevet 6. september 4 hours ago, Humledronning said: Hei! Jeg jobber i dag på laboratorium, men trives dessverre ikke så godt med det. Motivasjonen daler og jeg trenger å stake ut en ny kurs. Jeg ønsker å jobbe med kvalitetsarbeid, men har ikke fått napp enda. Jeg trenger sannsynligvis mer erfaring/kursing for å oppnå drømmen min. Dere som jobber med kvalitet: hvilken utdanning har dere? Har dere evt noen kurs å anbefale? Jeg har mastergrad i kjemi og har mange venner fra studiene som jobber med kvalitetssikring innen forskjellig type industri. Anonymkode: a207d...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå