AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Kjøpt flere typer nå, flexfit for eks, men alle blir helt misfarget når jeg svetter igjennom capsen 😅 Hjelper ikke å vaske de med en gang etterpå...til og med prøvd finvask i maskin på 40grader. Mulig svetten min er litt verre andre sin som skaper dette... 😊 Anonymkode: 121e8...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Vask med en scoop vanish gold i maskinen. Kan også la den ligge litt i bløtt med kaldt vann først og vanish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Del Skrevet 5. september Snabeltann skrev (11 timer siden): Vask med en scoop vanish gold i maskinen. Kan også la den ligge litt i bløtt med kaldt vann først og vanish Kan du nevne caps du bruker? Anonymkode: 121e8...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Del Skrevet 5. september Jeg har en mørk blå/grå Endurance caps. Endurance You Cap - Småvarer | Sport Outlet Denne er ikke misfarget etter ett års tid. Jeg skyller den innimellom, for å få bort "salt-kant". Og jeg svetter mye! Spesielt på sommeren så er den gjennomtrukket av svette. Har også denne i hvitt. Endurance Daiwona Sun Screen - Småvarer | Sport Outlet Den har jeg bare brukt på 10-ish løpeturer, men har ingen misfarging pr nå. Har skylt den en gang. Skal kjøpe flere av den, synes det er skikkelig god på! Anonymkode: f4728...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Del Skrevet 5. september Det finnes ikke. Anonymkode: 9a395...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #6 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en mørk blå/grå Endurance caps. Endurance You Cap - Småvarer | Sport Outlet Denne er ikke misfarget etter ett års tid. Jeg skyller den innimellom, for å få bort "salt-kant". Og jeg svetter mye! Spesielt på sommeren så er den gjennomtrukket av svette. Har også denne i hvitt. Endurance Daiwona Sun Screen - Småvarer | Sport Outlet Den har jeg bare brukt på 10-ish løpeturer, men har ingen misfarging pr nå. Har skylt den en gang. Skal kjøpe flere av den, synes det er skikkelig god på! Anonymkode: f4728...2c5 Takk, når min siste var ny tok jeg den rett i kaldt vann etter bruk...man hjalp ikke. Anonymkode: 121e8...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #7 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk, når min siste var ny tok jeg den rett i kaldt vann etter bruk...man hjalp ikke. Anonymkode: 121e8...7f5 Jeg er ikke sikker på hvor ofte jeg skyller min, men kanskje etter hver 10nde løpetur? Løper 45-150 minutter pr løpetur. Da tar jeg den bare med inn i dusjen, og skyller den før jeg kaster den ut på badegulvet og dusjer meg selv ferdig. Jeg får tydelig "salt-kant" på capsen fordi jeg svetter sånn. Men ut over det så er det ingen form for misfarge, verken etter svette eller solkrem. Og salt-kanten forsvinner ved rask skylling. Har hatt andre capser tidligere som mister fargen etter hvert, men ikke den fra Endurance. Anonymkode: f4728...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Del Skrevet 5. september alle capser vil bli skitne av svette, du må gjøre dem rene. Du kan for eksempel bruke sitronsåpe og vaske for hånd: Sitronsåpe – flekkfjerner til klær og sko | På Stell (paastell.no) Anonymkode: c49cb...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå