AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Ringevikar som er syk. Sykemeldt et år. Kan jeg ikke gå over på AAP? Selv om jeg ikke hadde noe som helst fast fra før?? Skjønner meg ikke på reglene Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Fiks deg dagpenger Anonymkode: 37972...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september Joda, du har rett på aap! Kravet er at arbeidsevne er nedsatt. Man kan få aap om man er fast absatt, midlertidig ansatt og om man er arbeidsledig. Anonymkode: 42df0...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fiks deg dagpenger Anonymkode: 37972...129 Man har ikke krav på dagpenger om man er for syk til å jobbe... Anonymkode: 42df0...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september Jo, du kan få AAP. Jeg gikk rett på AAP fra studier da jeg ble syk. Anonymkode: b6cef...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september (endret) Man trenger ikke å ha et arbeidsforhold heller for å ha krav på AAP. Om du har et lavt beregningsgrunnlag så får du en minstesats på 2G. Du kan lese mer her https://www.nav.no/aap Endret 4. september av William_S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Del Skrevet 4. september William_S skrev (9 timer siden): Man trenger ikke å ha et arbeidsforhold heller for å ha krav på AAP. Om du har et lavt beregningsgrunnlag så får du en minstesats på 2G. Du kan lese mer her https://www.nav.no/aap Men da får man kun 66% av minstesatsen? Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #8 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da får man kun 66% av minstesatsen? Anonymkode: 59c25...532 Man får 66% av gjennomsnittlig inntekt siste året eller siste tre årene, eller så får man minstesats. Anonymkode: 42df0...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #9 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Man får 66% av gjennomsnittlig inntekt siste året eller siste tre årene, eller så får man minstesats. Anonymkode: 42df0...289 Men blir minstesatsen trukket for 34%? Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #10 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men blir minstesatsen trukket for 34%? Anonymkode: 59c25...532 Nei, minstesats aap er minstesats aap. Anonymkode: 42df0...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #11 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men blir minstesatsen trukket for 34%? Anonymkode: 59c25...532 Ok men kan ikke stemme at jeg skal få 20000 i måneden. Jeg får jo 8000 og sånt nå. Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #12 Del Skrevet 5. september Hvorfor kan du ikke jobbe? Anonymkode: b0de3...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #13 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok men kan ikke stemme at jeg skal få 20000 i måneden. Jeg får jo 8000 og sånt nå. Anonymkode: 59c25...532 Hvordan overlever du på 8000,- i måneden?? Men ja, minstesatsen på aap er rundt 21 000,- før skatt hvis du er over 25 år. Anonymkode: 42df0...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan overlever du på 8000,- i måneden?? Men ja, minstesatsen på aap er rundt 21 000,- før skatt hvis du er over 25 år. Anonymkode: 42df0...289 Mannen min betaler der meste etter jeg ble syk. Er 26 år Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #15 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvorfor kan du ikke jobbe? Anonymkode: b0de3...c6f Pga sykdom Anonymkode: 59c25...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #16 Del Skrevet 5. september Hvis du er for syk til å jobbe 100% bør du søke om å få ufør. Du kanskje på utprøving gjennom AAP, men mer penger enn 8000 vil du da få. Hvorfor har du ikke søkt om ufør tidligere? Anonymkode: 206ad...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå