AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Del Skrevet 3. september Lurer litt på hva som skjer med din som blir sagt opp? Jeg er snart ferdig med utdanningen min og blir litt skremt av tanken på at det å komme i arbeidslivet skal være vanskelig eller at man skal bli sagt opp pga ulike grunner, hva skjer så i en slik tilfelle? Anonymkode: bf555...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Del Skrevet 3. september Du blir arbeidsledig. Er du heldig har du opparbeidet deg rett til arbeidsledighetstrygd, eller så må du virkelig få deg jobb fort som f.. Anonymkode: 95c62...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Del Skrevet 3. september https://www.arbeidstilsynet.no/lonn-og-ansettelse/oppsigelse/ Da må man skaffe seg ny jobb. Anonymkode: feb4a...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Del Skrevet 3. september Du blir arbeidsledig, og må finne deg ny jobb. Anonymkode: 6485b...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Del Skrevet 3. september Da søker de dagpenger og må søke ny jobb. Anonymkode: 54cfb...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #6 Del Skrevet 6. september Det skal ofte litt til før man kan si noen opp, så jeg tror ikke du skal være så bekymret for dette. Det er ikke sånn at alle i arbeidslivet blir sagt opp titt og ofte. Anonymkode: 648cb...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå