AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Til dere som har roller som «sustainability reporting manager» eller liknende og jobber med ESG/CDRD, hvordan syns dere det er og hvilken bakgrunn har dere? Er det en type rolle man kan bli god på litt uavhengig av utdanningsbakgrunn? Anonymkode: 682e9...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september Hvis dette er en stilling i det offentlige så innebærer det mye vissvass og svada, og en type stilling nærmest hvem som helst (med høyere utdanning) kan utføre 😅 Jeg jobber med styring, analyse og rapportering, og kommer dermed naturlig borti mye relatert til bærekraftsmålene i mine oppgaver. Alle steder jeg har jobbet (offentlige virksomheter) blir dette emmet veldig stemoderlig behandlet, og er en type rapportering man gjør KUN fordi man er avkrevd det, og man må kunne «huke av» at det er utført. Anonymkode: 7c24e...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå