Gå til innhold

Kollegaer med barn som lager ulemper for oss andre på jobben

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Helt utrolig at de bare sender melding til deg midt på natten. Respektløst. Det er ikke slik det skal være på en arbeidsplass. 

Anonymkode: f4e3f...6c4

Jeg tenker annerledes. hvis ungen min spyr kl 03 på natta gir jeg så fort som mulig beskjed slik at leder kan se det når han våkner- enn å få beskjed to minutter før vakt starter f eks.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinsiew skrev (18 timer siden):

At man må være hjemme med syke barn, handler ikke om at man ikke har respekt for andres tid.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Å være hjemme med sykt barn er en rettighet man har. Det er ikke sånn at man kan la barn være alene hjemme pga sutrete kolleger. 

Anonymkode: a4241...8b7

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva skal de gjøre da når barnet kaster opp, barnevakten ikke kommer eller de har tilvenning i barnehage som er krevende. Du høres ikke ut som en som hjelper så velvillig til iallfall….

Anonymkode: e8458...3cf

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mener du man skal etterlate barna fastbundet i en seng, da eller, og håpe på at de ikke kveles av sitt eget oppkast?! Kom gjerne med råd, før du kun tenker på deg selv :) 

Anonymkode: a9ba1...3f8

Jeg tror dere alle vet at TS er enig i dere her, for det er ikke det som er problemet. Barna deres kan bli så syke dere vil så ofte dere bare vil, men dere vekker ikke en kollega pga det midt på natta. Dere venter til tidlig morgen og tar det med leder. En kollega har ingenting med at barna deres er syk før ev. leder kontakter vedkommende med en forespørsel på morgenen.

Anonymkode: 6d086...3fa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ta kun er ansatt som butikkmedarbeider skal ikke hun ha disse sms ene. Dette er leders ansvar. Alle kan bli syke, noen har kronisk syke barn, noen har barn som aldri er syke. Jeg jobber selv i butikk og er veldig glad vi har kultur for å hjelpe hverandre i vanskelige tider med nye sykdom. Jeg kan godt jobbe ekstra, opparbeider meg avspasering som jeg kan ta ut på senere tidspunkt. 

Anonymkode: 8c6f6...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...