Bamseklemmer Skrevet 3. september #21 Del Skrevet 3. september (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt fantastisk er det ! Opplevde det rett som det var når jeg var yngre, og toyboy/ung hemmelig elsker til flere modne/eldre damer. Både gifte og skilte. Noen fikk sin(e) første vaginalorgasme på flere tiår, skrek ristet og gråt. Kjente meg nesten som en slags "frelser". Anonymkode: 4401b...96d G 2? 😆Det å bli "frelset fra det onde", har gitt mange tårevåte kvinner. Tårene har to betydninger i klemmen på tur ut trappa.. Gledes tårer av å ha fått oppleve et stort savn, og lykkefølelser.. men hun får også tårer fordi du må dra. "Ikke knus det gode hjerte som gir deg mat., vær takknemlig, og spis mere av henne og aldri bli mett" (Bamseklemmers visdomsord nr 12)🙈 Joda, frelsere kommmer alltid tilbake, fordi de er menn med følelser.. ikke nødvendigvis for knullingen sin del.. men å være den som får frem tårer av nytelse, og de hærlige ærlige godlydene i en kvinne. Jeg har pr dags dato, aldri tatt en kvinne for løgn.. kvinner opp i årene er ærligst på følelser❣️ Endret 3. september av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. september #22 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 6.34): Er det et hot? Han jeg dater nå har jeg helt fantastisk sex med. Jeg kommer 3-6 ganger hver gang vi ligger. Det er helt sinnsykt intenst. Han er ofte klar igjen ikke så lenge etter han selv har kommet, han får liksom ikke nok. Skjønner jo at han liker det, men lurer litt på hvordan det føles for en mann når han gir damen så mye nytelse. Anonymkode: de876...f1e Det er bare fantastisk nytelse om det var meg. Er minst like viktig å gi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #23 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 6.34): Er det et hot? Han jeg dater nå har jeg helt fantastisk sex med. Jeg kommer 3-6 ganger hver gang vi ligger. Det er helt sinnsykt intenst. Han er ofte klar igjen ikke så lenge etter han selv har kommet, han får liksom ikke nok. Skjønner jo at han liker det, men lurer litt på hvordan det føles for en mann når han gir damen så mye nytelse. Anonymkode: de876...f1e 🤣🤣 Samme bruker som på samme tid dagen før hadde "hva synes menn om de ikke får dama til å komme", eller noe i den duren. Meget lik ordlyd også 🏆🤣 Anonymkode: c0321...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. september #24 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): 🤣🤣 Samme bruker som på samme tid dagen før hadde "hva synes menn om de ikke får dama til å komme", eller noe i den duren. Meget lik ordlyd også 🏆🤣 Anonymkode: c0321...6ed Du har det gøy du virker det som 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #25 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): 🤣🤣 Samme bruker som på samme tid dagen før hadde "hva synes menn om de ikke får dama til å komme", eller noe i den duren. Meget lik ordlyd også 🏆🤣 Anonymkode: c0321...6ed Nei, jeg har ikke skrevet det andre innlegget. Men leste det før jeg skrev dette ja 😊 Anonymkode: de876...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #26 Del Skrevet 4. september blir enda mer kåt Anonymkode: a7468...eb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #27 Del Skrevet 4. september Ja,er jo koselig at min kone kommer 4-5 ganger. Men ikke bestandig jeg klarer å holde igjen, så da blir det 1-2 ganger. Så da må man starte på nytt så min kjære blir fornøyd. Men i 70% av tilfellene flommer det inn med barn,barnebarn eller naboer. Blir ofte avbrutt. Anonymkode: 92cd6...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #28 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 6.34): Er det et hot? Han jeg dater nå har jeg helt fantastisk sex med. Jeg kommer 3-6 ganger hver gang vi ligger. Det er helt sinnsykt intenst. Han er ofte klar igjen ikke så lenge etter han selv har kommet, han får liksom ikke nok. Skjønner jo at han liker det, men lurer litt på hvordan det føles for en mann når han gir damen så mye nytelse. Anonymkode: de876...f1e Elsker det. Jeg tenner på å se og høre min kone når hun har/får nytelse. Det trigger veldig med en orgasme og da ønsker jeg kun å gi enda flere. Selv klarer jeg bare en gang, ikke flere på rappen Anonymkode: fc0ab...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå