AnonymBruker Skrevet 6. september #21 Del Skrevet 6. september Man trenger ikke være bifil for å ha sex med en annen jente. Hetero jenter kan fint nyte sex sammen. Imotsetning til menn hvor man definitivt er MINST bifil om to menn har sex sammen. Anonymkode: dc609...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #22 Del Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kanskje? Har ikke lufta det på hjemmefronten. Tror de det er best å begynne slik? Jeg vet hun er interessert i menn. Anonymkode: 1ab8d...66f Snakk med mannen din og snakk med henne. Tror det kan avklare ting 👍🏻🤞🏻 Anonymkode: e5bef...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #23 Del Skrevet 6. september Haha så i dag får jeg en snap av min kvinnelige kollega. Mannen min får se snappen og det er en selfie av henne, da sier han oi, hun var pen, kanskje hun vil bli med på trekant😝 har overhodet ikke nevnt noe til han om at hun kan være en kandidat før Anonymkode: 1ab8d...66f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #24 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Haha så i dag får jeg en snap av min kvinnelige kollega. Mannen min får se snappen og det er en selfie av henne, da sier han oi, hun var pen, kanskje hun vil bli med på trekant😝 har overhodet ikke nevnt noe til han om at hun kan være en kandidat før Anonymkode: 1ab8d...66f Så gøy!! Nå kan du jo involvere mannen i fantasiene og tankene dine. Vet hun at du er sammen med en mann? Og hva ønsker egentlig DU?? Anonymkode: e5bef...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #25 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så gøy!! Nå kan du jo involvere mannen i fantasiene og tankene dine. Vet hun at du er sammen med en mann? Og hva ønsker egentlig DU?? Anonymkode: e5bef...741 Hun høres interessert i deg, og ikke mannen din egentlig. Er du interessert i å prøve å ha sex med henne? Anonymkode: b44f5...e20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #26 Del Skrevet 8. september Er du kun interessert i trekant med henne og mannen din, eller kan det også være aktuelt at bare du og hun koser dere litt? Anonymkode: e5bef...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #27 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du kun interessert i trekant med henne og mannen din, eller kan det også være aktuelt at bare du og hun koser dere litt? Anonymkode: e5bef...741 I utgangspunktet bare interessert i trekant. Men kan være åpen for å prøve litt bare med oss jentene også hvis det er ok for mannen. Det har vi egentlig ikke diskutert. Men som sagt i utgangspunktet er vi ute etter en dame som har lyst å ha trekant. Anonymkode: 1ab8d...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #28 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 7.24): Hun høres interessert i deg, og ikke mannen din egentlig. Er du interessert i å prøve å ha sex med henne? Anonymkode: b44f5...e20 Jeg har mest lyst til å he med en ekstra dame som har lyst å ha sex sammen med meg og mannen min Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #29 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 6.01): Så gøy!! Nå kan du jo involvere mannen i fantasiene og tankene dine. Vet hun at du er sammen med en mann? Og hva ønsker egentlig DU?? Anonymkode: e5bef...741 Ja hun vet at jeg er samboer med en mann ja. Jeg kunne tenkt meg å involvere en dame inn i sexlivet vårt, som har lyst å ha sex med både meg og min mann, det er det jeg ønsker:) Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #30 Del Skrevet 15. september Hvordan går det, TS? Har det skjedd noe mer? Anonymkode: e5bef...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå