AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Del Skrevet 1. september Jeg har en kollega ( vi jobber i samme firma men ikke tett, og ser hverandre ikke hver dag) jeg synes hun er veldig pen, søt og kul på alle måter. Vi har en kjempefin og hyggelig tone. Hun gir meg veldig ofte søte komplimenter om hvor fin hun synes jeg er, klemmer og stryker meg over håret. Her forleden var vi ute å tok en øl etter jobb. Da sa hun at hun syntes jeg var så fin i sommerkjolen jeg hadde på og at hun hadde tenkt mye på hvor fin jeg hadde vært. Må innrømme at jeg synes dette er litt spennende. Samtidig har jeg og mannen min snakket litt omtalt vi begge har lyst å ha med en ekstra dame på trekant. Jeg skjønner at det kan være litt rart å ha det med en kollega, men skulle jeg spurt hvis det faller seg naturlig og vi fortsetter å småflørte? Noen som har erfaring med liknende og det har fungert med trekant med noen de kjenner? Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 1. september #2 Del Skrevet 1. september Dropp det, blir bare rart og klein stemning på jobb. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Del Skrevet 1. september go for it. dere jobber ikke så veldig tett, ser ikke problemet med tanke på klein stemning... Anonymkode: bc19b...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1. september #4 Del Skrevet 1. september Det kan sikkert være både bra og spennende det. Men om det skulle bli noen problemer, er det kanskje greit å finne noen som ikke arbeider på samme sted..? Er du bifil, eller bare krydder? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 1. september #5 Del Skrevet 1. september Det kan bli litt vanskelig å blande jobb med sånt. Hvis du har lyst til å gå videre, kanskje vent til dere har blitt bedre kjent utenom jobb før du tar opp noe så personlig. Jeg har vært i lignende situasjoner før, og det kan bli litt rotete hvis ting ikke går som planlagt. Vær ærlig, men tenk på hvordan det kan påvirke jobbrelasjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Del Skrevet 1. september Så spennende!! Kjør på!! 👍🏻 Anonymkode: e5bef...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 1. september #7 Del Skrevet 1. september Absolutt noe du må prøve på. Spør mannen om det er greit at du roter med henne alene, for så å prøve å få henne med på trekant. Høres jo ut som om hun har lyst på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Del Skrevet 1. september Jeg var samboer og startet å flørte med en kvinne på jobben. Hun er lesbisk, jeg er bi. Vi ente opp med å ha sex etter en høstfest på jobben etter mye flørting og spenning i noen mnd. Jeg ble veldig forelsket, og det ble hun også. Så det ble slutt med samboeren min og vi ble kjærester i 2-3 mnd også litt av og på. Det ødela så mye. Måtte til slutt slutte i jobben da jeg hadde så kjærighetssorg. Skal ALDRI førte/ligge med noen på jobben noen gang igjen. Anonymkode: d3c1e...270 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Del Skrevet 1. september Det er ikke sikkert hun har lyst til å ligge med mannen din. Anonymkode: b6e97...a8a 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Del Skrevet 2. september goodbeforelong skrev (11 timer siden): Det kan sikkert være både bra og spennende det. Men om det skulle bli noen problemer, er det kanskje greit å finne noen som ikke arbeider på samme sted..? Er du bifil, eller bare krydder? Er ikke bi, bare krydder. Tenner like mye på at mannen har sex med annen dame egentlig. Tenner på hele settingen. Anonymkode: 1ab8d...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Del Skrevet 2. september Rebecca30 skrev (11 timer siden): Det kan bli litt vanskelig å blande jobb med sånt. Hvis du har lyst til å gå videre, kanskje vent til dere har blitt bedre kjent utenom jobb før du tar opp noe så personlig. Jeg har vært i lignende situasjoner før, og det kan bli litt rotete hvis ting ikke går som planlagt. Vær ærlig, men tenk på hvordan det kan påvirke jobbrelasjonen. Ja sikkert lurt å se det litt an. Anonymkode: 1ab8d...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke sikkert hun har lyst til å ligge med mannen din. Anonymkode: b6e97...a8a Nei det er akkurat det. Har hørt at det er få damer som har lyst å bli med par på trekant Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Del Skrevet 2. september Hans Tore Lem skrev (10 timer siden): Absolutt noe du må prøve på. Spør mannen om det er greit at du roter med henne alene, for så å prøve å få henne med på trekant. Høres jo ut som om hun har lyst på deg. Ja mulig det er veien å gå…mannen min er vanvittig god i senga om jeg må få si det selv, så tror hun hadde likt det… Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #14 Del Skrevet 5. september Vær forsiktig. Hvis hun er lesbisk eller bifil (i betydningen både romantisk og seksuelt tiltrukket av kvinner) så vil hun sannsynligvis oppleve det som støtende om du spør om hun vil ligge med mannen din. Det kan bli kleint på jobb bare av det. Jobb og romantikk er vanskelig å forene. Jeg hadde et kortvarig romantisk forhold til ei dame på jobben. Vi var opprinnelig venninner og kolleger. Det ble veldig krevende etterpå. Selv om du bare er interessert i sex, vet du ikke sikkert hva hun er interessert i. Det kan være vanskelig å forutse hvor trøblete det blir. Anonymkode: 220c9...ad5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #15 Del Skrevet 5. september miSs. skrev (På 1.9.2024 den 12.45): Dropp det, blir bare rart og klein stemning på jobb. Man skal ikke droppe slike muligheter bare pga. litt svett stemning i lunsjen etterpå. KJØR PÅ! Anonymkode: 01f4e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #16 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 8.44): Nei det er akkurat det. Har hørt at det er få damer som har lyst å bli med par på trekant Anonymkode: 1ab8d...66f Ja, hvorfor skulle de ville det? Det er uansett slemt om du ikke er bifil Anonymkode: be5c6...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #17 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, hvorfor skulle de ville det? Det er uansett slemt om du ikke er bifil Anonymkode: be5c6...c5a Hvordan i alle dager er det slemt? Kan ikke tre mennesker ha sex uten å være verken det ene eller det andre? Anonymkode: 1ab8d...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #18 Del Skrevet 5. september Er det utelukka at bare du og hun koser dere litt? I alle fall til du finner ut om det er aktuelt for henne å bli med på trekant. Anonymkode: e5bef...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #19 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det utelukka at bare du og hun koser dere litt? I alle fall til du finner ut om det er aktuelt for henne å bli med på trekant. Anonymkode: e5bef...741 Kanskje? Har ikke lufta det på hjemmefronten. Tror de det er best å begynne slik? Jeg vet hun er interessert i menn. Anonymkode: 1ab8d...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #20 Del Skrevet 5. september Det er best å være ærlig om intensjonen din om trekant helt fra begynnelsen TS. Ellers risikerer du at hun føler seg lurt Anonymkode: ad1fc...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå