AnonymBruker Skrevet 3. september #41 Del Skrevet 3. september Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Poenget er at mannen ikke aner om at det er smil fordi de setter pris på oppmerksomheten/flørten, eller fordi det er en forsvarsmekanisme i en setting hvor det er totalt upassende og manglende sosiale antenner hos mannen. Vi menn har et ansvar for at kvinner skal slippe uønsket seksualisert oppmerksomhet. Jeg setter pris på de av dere som faktisk skjønner dette! Anonymkode: 230e7...0b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 3. september #42 Del Skrevet 3. september Bamseklemmer skrev (På 31.8.2024 den 8.20): De som har humor skjønner jo slikt.. Gamle menn kan også være dirty i tale, men ment som humor. Jeg tror spesiellt sykepleiere kan skrive under på dette.. men av de som ler, og tar det som et friskhetstegn. Det er sikkert noen som tar det med et smil der og da, men tilbake på pauserommet blir som regel den type oppmerksomhet omtalt som ekkelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 3. september #43 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 17.42): ts her. Nei det ble ikke nevnt noen pris, jeg ble bare satt ut og sa at det ikke var noe for meg. Jeg følte det ikke som trakassering, men bare veldig rart å bli spurt om. Grunnen til at jeg la det under seksualitetsforumet var fordi jeg regnet det som seksuelt relatert, men kunne selvfølgelig lagt det under jobb/karriere/utdanning i stedet, så mod må gjerne flytte hvis det var det. Anonymkode: 07e8e...55d Ta kontakt med politiet. Fortell arbeidsgiver og blokker nummeret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september #44 Del Skrevet 3. september Katten.2.0 skrev (8 minutter siden): Poenget er at mannen ikke aner om at det er smil fordi de setter pris på oppmerksomheten/flørten, eller fordi det er en forsvarsmekanisme i en setting hvor det er totalt upassende og manglende sosiale antenner hos mannen. Vi menn har et ansvar for at kvinner skal slippe uønsket seksualisert oppmerksomhet. Menn i vår alder ja, men ikke en gammel mann som er pleie. Humor med flørt, gleden av å ha noen å prate med er en viktig del i livet hans. Uten den lille livsgnisten, vil han nok kjede seg ihjel. Tror mange mistolker forskjellen en flørtende gammel mann med humor.. og en mutt surpeis som ikke gir seg, selv om han får beskjed å dempe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. september #45 Del Skrevet 3. september Just now, Bamseklemmer said: Menn i vår alder ja, men ikke en gammel mann som er pleie. Humor med flørt, gleden av å ha noen å prate med er en viktig del i livet hans. Uten den lille livsgnisten, vil han nok kjede seg ihjel. Tror mange mistolker forskjellen en flørtende gammel mann med humor.. og en mutt surpeis som ikke gir seg, selv om han får beskjed å dempe seg. En skal ikke la ens egen livsgnist være på bekostning av andre rundt seg. Skjønner ikke hvorfor du prøver å legitimere slik oppførsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september #46 Del Skrevet 3. september myMa skrev (29 minutter siden): Det er sikkert noen som tar det med et smil der og da, men tilbake på pauserommet blir som regel den type oppmerksomhet omtalt som ekkelt. Det er derfor han forsikrer seg, at de har humor og tar det med et smil. Han flørter ikke med andre, så det blir sjelden ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 3. september #47 Del Skrevet 3. september Bamseklemmer skrev (48 minutter siden): Det er derfor han forsikrer seg, at de har humor og tar det med et smil. Han flørter ikke med andre, så det blir sjelden ekkelt Jeg har masse humor. Det betyr ikke at jeg ville godtatt seksuell trakassering. Jeg har opplevd mange situasjoner i løpet av 12 år som sykepleier. Aldri har jeg blitt smigret av noe type oppførsel som kan minne om den i HI. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 3. september #48 Del Skrevet 3. september 2 hours ago, Bamseklemmer said: Det er ikke så enkelt å legge fra seg humoren og flørten, i en flørtende mann som har fått kvinner til å smile i hele sitt liv. Det slutter ikke så lenge hjerte slår.. Men jeg tror at de har det gøyere på landet.. så mulig han kommer fra bygda i Trøndelag eller norover😉 Det er såååå mye annet å spøke og flørte om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 5. september #49 Del Skrevet 5. september TinaChristina skrev (På 29.8.2024 den 17.48): Så pripne dere er. Jeg ville sagt 10 000 kr så er den din! Litt enkelt, men greit nok. Kan hende det vil gå litt på integritet i somme tilfeller. Men for all del, kjør på den som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 5. september #50 Del Skrevet 5. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå