AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Del Skrevet 28. august og jobber litt, hva jobber dere med? skulle gjerne ha prøvd å jobbe litt, men vet ikke hvem som vil ta inn noen som kan jobbe såpass lite. Hadde vært spennende å høre fra dere:) Anonymkode: 82eff...e2c 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Del Skrevet 28. august Dette er vel et tema som skal gå innunder Forbruker og økonomi? Anonymkode: 53af9...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 28. august #3 Del Skrevet 28. august Er ufør av psykiske årsaker (så tåler fint fysisk krevende jobber), og har de siste årene jobbet som avløser i fjøs. De fleste som er avløsere har jo flere fjøs som de tar på rundgang, slik at det blir en fulltidsjobb av det. Jeg har kun ett fjøs, og jobber mellom 6 og 10 dager i måneden. Før dette hadde jeg sommerjobb på turistsenter i noen år. Var mye jobb fra juni til august, bittelitt jobb i september og oktober, og så hadde jeg resten av året på å komme meg igjen og fokusere på meg selv. Og før dette igjen hadde jeg lik null arbeidsevne (har kommet seg litt de siste årene, med andre ord), men passet hunder i blant, hjalp til litt i stallen til en venninne, osv. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Del Skrevet 28. august Jeg jobber som influencer Anonymkode: 447cd...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Del Skrevet 28. august Jobber ca 20% som vikar på en skole Anonymkode: e8888...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 28. august #6 Del Skrevet 28. august ikke ufør, men jobber deltid. men jobben min kan jeg tenke meg at passer fint til noen som ønsker å komme seg litt ut. Jobber som kjøkken assistent to dager i uken på en leirskole. Oppgavene er enkle og man må ikke være super sosial. Vi er tre stykker på jobb, da en kokk og to assistenter. Kommer en gruppe barn som skal veiledes til å rydde spisesalen. assistentene fyller på mat og passer på at alt går fint under måltid. Så oppvask og rydding etter måltidet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 28. august #7 Del Skrevet 28. august Har fatigue etter kreftbehandling. Jeg jobber på kontor, med kundebehandling mot bedriftsmarkedet. Dette er ikke en fysisk jobb - det hadde jeg ikke klart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Del Skrevet 28. august Maud-1919 skrev (51 minutter siden): Har fatigue etter kreftbehandling. Jeg jobber på kontor, med kundebehandling mot bedriftsmarkedet. Dette er ikke en fysisk jobb - det hadde jeg ikke klart. Hvilken uføregrad har du? Anonymkode: 53af9...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Del Skrevet 28. august Jobber som nestleder i et politisk lokallag. Ubetalt selvsagt, men jeg kommer ingen vei med jobbsøknader, er ingen som vil ha en kontorpotet med enorme CV-hull. Anonymkode: bd30d...395 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): og jobber litt, hva jobber dere med? skulle gjerne ha prøvd å jobbe litt, men vet ikke hvem som vil ta inn noen som kan jobbe såpass lite. Hadde vært spennende å høre fra dere:) Anonymkode: 82eff...e2c Assistent / resepsjon privat helseforetak. Noen korte dager i uka. De vet jeg er ufør. Er veldig overkvalifisert .. men det er et kompromiss mot å ikke ha noe å gå til i det hele tatt. Min uføreårsak har roet seg litt, og dessuten har jeg godt av bevegelse og å bruke hodet litt. Har måttet redusere litt i det siste fordi helsa har vært dårligere en stund. De har mulighet til å være fleksible med meg inntil en viss grad. Så det er stadig en vurdering om jeg kjenner jeg kan fortsette. De må jo ha litt forutsigbarhet. Anonymkode: c1dd6...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Del Skrevet 28. august Jobber frivillig. Anonymkode: 4e0e0...692 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er vel et tema som skal gå innunder Forbruker og økonomi? Anonymkode: 53af9...199 Man er uføretrygd på grunn av svekket helse og da kan det helt fint stå her. Havner det i det underforumet du nevner spinner trådene helt ut av kontroll og det ender opp med side opp på side ned med drittkasting. Anonymkode: ad8c4...78f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Del Skrevet 28. august Hvordan har dere fått jobb? Anonymkode: 83fcc...9fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 28. august #14 Del Skrevet 28. august Jobber i arkiv. Det betyr ikke at alle arkiver tar inn uføre, og likedan med andre yrker som blir nevnt. Hvor og hva du kan jobbe med kommer an på deg, hva du kan og hvor mye du kan. Jeg fikk jobb gjennom Nav, og ansatt etter noen år. Im en ikke får hjelp fra Nav er det vel bare å prøve seg fram selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Del Skrevet 28. august Jobber frivillig i Røde Kors. Anonymkode: 914ae...a1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Del Skrevet 28. august Jobber som klinikkasistent på en dyreklinikk 50%. Med en gradert uføretrygd på 50%. AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan har dere fått jobb? Anonymkode: 83fcc...9fb Jeg leverte inn åpne søknader i AAP perioden min til ulike dyreklinikker og dyresykehus i området så fikk jeg fort napp. Jeg begynte i en 60% stilling men pga helse trappet jeg ned til 50%. Og har fått uføretrygd etterpå. Jeg fikk også 33.33% stilling på sykehjem i min AAP periode men det ble for tøft pga mine helseutfordringer selv om stillingen var mindre. Anonymkode: aa178...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #17 Del Skrevet 28. august Jeg jobber deltid på et kontor med sekretær- og regnskapsoppgaver. Har utdannelse innen økonomi. Har fleksibel arbeidstid og kan ha litt hjemmekontor, men det forventes at jeg møter på kontoret hver uke. Det er veldig tungt. Tenker stadig på å slutte, men trenger de få ekstra kronene... Jeg fikk jobben gjennom kjente/familie og selv da måtte jeg stå på for å overbevise om at dette kunne gå bra. Tror det skal mye til å få jobb som ufør hvis man sender ordinære søknader, men man kan jo ha flaks. Anonymkode: ada3f...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Man er uføretrygd på grunn av svekket helse og da kan det helt fint stå her. Havner det i det underforumet du nevner spinner trådene helt ut av kontroll og det ender opp med side opp på side ned med drittkasting. Anonymkode: ad8c4...78f Jeg vet da det (er selv ufør), men temaet dreier seg likevel om jobb. Hvis du tenker at det ikke forekommer hets i dette underforumet, så tro igjen. Anonymkode: 53af9...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 28. august #19 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilken uføregrad har du? Anonymkode: 53af9...199 60% ufør. Jeg og arbeidsgiver har lykkes fordi vi har hatt en helt åpen dialog om hva som funker - og ikke funker. Vi har hatt tillit til hverandre. Jeg har endret mine arbeidsoppgaver til mindre krevende (ikke personal og budsjettansvar). Men jeg har også jobbet mye mentalt med stressmestring. Mitt beste råd er å ikke jobbe fulle dager. Fordel timene gjennom uken - og ha gjerne noen hviledager. Jeg fordeler mine timer over tre dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #20 Del Skrevet 28. august 10 hours ago, AnonymBruker said: og jobber litt, hva jobber dere med? skulle gjerne ha prøvd å jobbe litt, men vet ikke hvem som vil ta inn noen som kan jobbe såpass lite. Hadde vært spennende å høre fra dere:) Anonymkode: 82eff...e2c https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=324690954 Alltid stort behov for folk etter hva jeg forstår. Og kan ta ekstravakter når folk er syke etc. om man ønsker mer jobb. Anonymkode: e0ba7...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå