Gå til innhold

Parkering med kamera - snudde rett før innkjøringen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skulle slippe noen av bilen da jeg så at det videre frem var en betalingsparkering med kamera. Jeg kjørte nærme innkjøringen for der kunne jeg snu. Så snudde jeg ganske enkelt. Jeg var ikke innenfor området med betaling, men etter jeg dro derfra så noier jeg litt, for hvordan forstår kameraet om jeg kjørte innenfor eller ikke? 🥴😑 Risikerer jeg at jeg står som parkert der og hva gjør jeg da? Jeg klarer ikke å finne "aktive parkeringer" på parkeringsappen, dermed får jeg ikke sjekket om det har blitt registrert feil. 

Anonymkode: 9afbf...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste steder jeg har kjørt har de en minimumstid før parkering blir aktivert. Har flere ganger kjørt inn og ut for å slippe av eller hente, og da blir det registrert med kr 0.

Ved Gardermoen er eksempelvis 7 minutter før det koster noe. Der det ikke er smart å snu, da kommer en i motgående kjørebane på motorveien. Har uheldigvis vært flere hendelser med kjøring i motgående kjørebane der.

Endret av TBL12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg skulle slippe noen av bilen da jeg så at det videre frem var en betalingsparkering med kamera. Jeg kjørte nærme innkjøringen for der kunne jeg snu. Så snudde jeg ganske enkelt. Jeg var ikke innenfor området med betaling, men etter jeg dro derfra så noier jeg litt, for hvordan forstår kameraet om jeg kjørte innenfor eller ikke? 🥴😑 Risikerer jeg at jeg står som parkert der og hva gjør jeg da? Jeg klarer ikke å finne "aktive parkeringer" på parkeringsappen, dermed får jeg ikke sjekket om det har blitt registrert feil. 

Anonymkode: 9afbf...990

Du får møte opp på hovedkontoret og spørre om de har registrert deg i systemene deres.

Anonymkode: d4b5e...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...