AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Hei, kan dere dele hvor mye dere tjener som regnnskapsfører? Jeg har 7 års erfaring innen bransje, og 2 år som statsautorisert regnskapsfører. Etter lønnsjustering har jeg 650 000kr. Bor i Oslo Anonymkode: 6eeb8...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Del Skrevet 26. august Det var lite. Når jeg har snakket med rekrutterere vedr. ledige stillinger i Oslo, ligger de på 800' og oppover for autoriserte (er selv autorisert). Anonymkode: 48ff4...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august Hun som er autorisert regnskapsfører hos oss (fører vårt bedriftsregnskap, vi driver ikke regnskapsbyrå men er en produksjonsbedrift) tjener nå ca 950.000 etter årets justering. Hun har hjelp av 2 ufaglærte på kontoret og disse har ca 600.000 i året. Anonymkode: 21507...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå