Gå til innhold

Følger dere kvinner med på sædmengde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere kvinner som følger med på mengden sæd ved utløsning? Er det slik at om det har vært en stund siden dere har hatt sex, så forventer dere mye sæd? Noen som mistenker utroskap hvis det er lite?

Anonymkode: 99ebe...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selvsagt følger jeg ikke med på det. Mannen min står fritt til å onanere, så utroskap ville nok uansett ikke vært første tanke. 

Anonymkode: b18eb...536

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sæden alltid kommer inni meg, er det ganske håpløst å vurdere mengde uansett.

Men nei, om jeg så hadde klart å holde oversikt på det, så ville jeg ikke automatisk tenkt utroskap. Han kan ha tatt saken i egne hender. Eller kommet i søvne.

Når jeg tenker meg om, har jeg faktisk ikke peiling på hvordan sæd fungerer. Skjønner at det kanskje kan være litt tomt på lageret om han nettopp har kommet, men skal det liksom å være konsekvent samme mengde om man alltid tar en runk klokka 4 hver dag? Ville tenkt at det er sånt som varierer, men jeg tar kanskje feil? 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har aldri interessert meg 😂 Alt man skal fiksere på altså 😂

Anonymkode: acb00...d10

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er det noen av dere kvinner som følger med på mengden sæd ved utløsning? Er det slik at om det har vært en stund siden dere har hatt sex, så forventer dere mye sæd? Noen som mistenker utroskap hvis det er lite?

Nei, Nei og Nei😂

Anonymkode: 5deff...dcb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ekstremt viktig for meg i valg av livspartner. Mengdepreferanse vil jeg ikke gå nærmere inn på da det oppleves for private til å dele. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten bruke kondom da for å kunne vurdere det? 

Anonymkode: 53ad1...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Må nesten bruke kondom da for å kunne vurdere det? 

Anonymkode: 53ad1...b0c

Ha vekt og målebeger i nattbordsskuffen. Gjerne en loggbok også.

Er det rett rundt eller over siste 20 og 50 dager glidende gjennomsnitt, blir det post-samkvem kos.
Er det godt under, blir det anklager om utroskap og krav om forklaring.

Klart, mannnen må svare med målinger av friksjonskoeffisienten, samt punktvise fuktmålinger.

Faktabasert prestasjonsmålinger av sexlivet; eneste måten å gjøre det skikkelig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette høres ut som noe (unge) menn tenker mer på enn kvinner. Eventuelt som en litt paranoid fyr som er utro og er redd for å bli oppdaget.

Om alternativ 1 er riktig: Slapp av! Ingen bryr seg om sånt. 

Om alternativ 2 er riktig: Hold opp, din dust!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør nok det uten å tenke over det, for jeg elsker en skikkelig ladning 🤩🤩🤩

Anonymkode: 25f26...8b9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som har lite og tyntflytende utmerker seg positivt. Jeg enser det egentlig ikke med mindre det er de som jeg husker som veldig delikate i mengde og konsistens. Har aldri skjønt hvorfor menn virker som de er stolte over mye, det er jo bare sølete (og litt ekkelt). 

Anonymkode: 2fc81...d53

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og selv om jeg har sett kvinner (her på KG, først og fremst) si igjen og igjen at "Nei, det er dere menn som er så jævlig opptatt av pikk og pung og sæd" har jeg liksom ikke klart å tro helt på det. Jeg er jo ikke sånn, og jeg opplever ikke kompisene mine sånn heller.

Men så ser jeg koko-tråder som denne, som helt soleklart er startet av en mann som ikke gjør annet enn å tenke på nettopp pikk og pung og sæd, og da skjønner jeg hvor mange spinnville menn dere nok må deale med. Dette er virkelig noe av det mest rablende gale på KG på en god stund.

Anonymkode: 427a5...b15

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er mann, og selv om jeg har sett kvinner (her på KG, først og fremst) si igjen og igjen at "Nei, det er dere menn som er så jævlig opptatt av pikk og pung og sæd" har jeg liksom ikke klart å tro helt på det. Jeg er jo ikke sånn, og jeg opplever ikke kompisene mine sånn heller.

Men så ser jeg koko-tråder som denne, som helt soleklart er startet av en mann som ikke gjør annet enn å tenke på nettopp pikk og pung og sæd, og da skjønner jeg hvor mange spinnville menn dere nok må deale med. Dette er virkelig noe av det mest rablende gale på KG på en god stund.

Og i tillegg så er vi så høflige at når mannen sier etterpå at «oi, det var mye, synes ikke du også?» og vi svarer jo! Så tolker han det som om vi digger det?!?! Det er så mange rare og sære som mange (rare og sære) menn håper på, hvor nøytrale svar gjør at de tolker det som bekreftelse på at de trodde rett 🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (13 timer siden):

Ha vekt og målebeger i nattbordsskuffen. Gjerne en loggbok også.

Er det rett rundt eller over siste 20 og 50 dager glidende gjennomsnitt, blir det post-samkvem kos.
Er det godt under, blir det anklager om utroskap og krav om forklaring.

Klart, mannnen må svare med målinger av friksjonskoeffisienten, samt punktvise fuktmålinger.

Faktabasert prestasjonsmålinger av sexlivet; eneste måten å gjøre det skikkelig

De selger små lommevekter på Temu med to desimaler bak grammene. Kanskje ikke så dumt å føre statistikk og lage et slags diagram som viser sædmengden i hver sprut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og i tillegg så er vi så høflige at når mannen sier etterpå at «oi, det var mye, synes ikke du også?» og vi svarer jo! Så tolker han det som om vi digger det?!?! Det er så mange rare og sære som mange (rare og sære) menn håper på, hvor nøytrale svar gjør at de tolker det som bekreftelse på at de trodde rett 🙃

Haha, ja, ikke sant. Takk for innsatsen dere legger ned. Jeg spør ikke om sånt, altså, men KGs mange runketråder har virkelig gitt meg en større forståelse for hvorfor man fort kan tenke alle menn er seksuelle avvikere og at det eneste som skiller oss er hvor godt vi maskerer det.

Tror nok mye av det handler om at en liten gruppe har gitt opp å få positiv oppmerksomhet fra kvinner, og da av en eller annen grunn synes det er kulere å tenke på at en med innovertiss synes du er dritekkel enn at hun ikke har fått med seg at du finnes engang. Forstå det den som kan. Noe (som denne tråden) antar jeg er personlig usikkerhet også, som menn med presumptivt to ganske ulike testikler som skriver "jeg er faktisk jenteekspert og de synes det er kjempesexy med en testikkel som er mye større enn den andre!" i KG-tråd etter KG-tråd. Men virkeligheten overgår fantasien noen ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 🤣

Anonymkode: 9fd83...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det er kun menn som er opptatt av det. Og menn tror at kvinner er opptatt av det🤣

Anonymkode: f8417...e98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei! Det er kun menn som er opptatt av det. Og menn tror at kvinner er opptatt av det🤣

Anonymkode: f8417...e98

Det er gjerne sånn. Man blir veldig oppmerksom på egen kropp og hva den gjør / kan gjøre. Det som er nærmest og mest tilgjengelig blir også mest viktig. Men kvinner gjør jo det samme. Men der er det bekymringer om hvordan de ser ut nedentil, hvor store kjønnslepper, hvilken farge rompehullet har eller hvor trange de er.

Menn: større = bedre. Større pikk og mer sæd => bedre.
Kvinner: mindre = bedre. Mindre rumpe, mindre lepper, mindre hull. Trang fitte => bedre.

Kjønnene er egentlig ikke så veldig forskjellige likevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...