imagineme Skrevet 22. august #21 Del Skrevet 22. august Administrativ IT. Jobber 2 dager hjemmekontor, 3 dager på kontoret. Skulle det vært krise har jeg mulighet til 100% hjemmekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 9.11): Det er jeg som har skrevet tråden om at jeg er "stuck" på stedet jeg bor i minst 6 år på grunn av ordningen med samvær. Kortversjon: må bo der jeg bor i minst 6 år til, da jeg har 50/50 med far, ingen karrieremuligheter fysisk for meg her, og de fleste jobbene blir gitt til bekjente/går under radaren. Har hørt at det blir flere og flere jobber der man enten har heltids hjemmekontor, eller størstedelen av tiden hjemmekontor. Er det noen her som har slike jobber? Hva jobber dere med? Anonymkode: bdf5c...05a Gå på Finn, huk av for ‘hjemmekontor’ i filter-funksjonen så kan du hvertfall se der hva som finnes av jobber med hjemmekontor. Det gir jo en pekepinn i tillegg til svarene du får her Lykke til! Anonymkode: 84116...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er så misunnelig på dere som får lov til å ha hjemmekontor. Jeg kan gjøre jobben min mye bedre hjemmefra men idiotledelsen har bestemt at alle må innfinne seg på kontoret, der vi alle (unntatt idiotledelsen) må sitte i åpent kontorlandskap. Anonymkode: 5f155...61f Kan du starte ditt eget selskap? Da er idiotledelsen deg selv og den er det mulig å blir enig med 😅 Anonymkode: b00ce...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #24 Del Skrevet 22. august 100% hjemmekontor som tilrettelegging, jobber innen økonomi Anonymkode: 07859...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #25 Del Skrevet 22. august Jeg jobber med kundesupport i et IT-firma. Har hatt 100 % hjemmekontor det siste året pga at jeg har to små barn. Skal ha 50% hjemmekontor fra høsten av. Anonymkode: b9fdc...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #26 Del Skrevet 24. august Jobber i en stor kommune på kommunehuset. De har ikke plass til oss her lenger så har 100% hjemmekontor selv om vi egentlig skal ha inntil 2 dager i uken. Er ikke plass til oss eller noen som sjekker noe som helst siden alle lederne også er hjemme: Anonymkode: a9d6f...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #27 Del Skrevet 24. august Arkitekt. Har hjemmekontor 2-3 dager i uka. Anonymkode: c8ef4...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå