Gå til innhold

Spørsmål til yngre menn ;)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn 18-30 år… Liker dere litt eldre damer? Rundt 35-40 års alder som ser bra ut, trener og tar vare på seg selv? Jeg har en kollega og han er i 20 årene. Selv er jeg 35. Merkelig stadige blikk og flørting fra hans side. Er singel begge to. Men er redd jeg er for gammel :/

Anonymkode: 3ba22...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sant du har tolket signalene hans riktig så er du *ikke* for gammel for ham. Du har på en måte passert den testen allerede. :)

Det er mer et spørsmål om hvilke tanker du har om din egen fremtid. Passer moro med en yngre mann inn i planene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, dette er en tulletråd!

Absolutt alle kvinner som runder tretti merker en stigende interesse blant yngre menn for hvert år som går 😂 Vi trenger ikke å spørre om det er slik....

Anonymkode: a2782...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dere menn 18-30 år… Liker dere litt eldre damer? Rundt 35-40 års alder som ser bra ut, trener og tar vare på seg selv? Jeg har en kollega og han er i 20 årene. Selv er jeg 35. Merkelig stadige blikk og flørting fra hans side. Er singel begge to. Men er redd jeg er for gammel 😕

I 20-årene er så mangt, er han i starten eller ?  Vil ikke anbefale noen særlig under 25, men hver sin smak.

blaffen skrev (17 minutter siden):

Så sant du har tolket signalene hans riktig så er du *ikke* for gammel for ham. Du har på en måte passert den testen allerede. :)

Det er mer et spørsmål om hvilke tanker du har om din egen fremtid. Passer moro med en yngre mann inn i planene dine?

Det er nettopp det, du må ta det for hva det er.  Hvis du gjør det, kan det bli helt fantastisk.  Har egen erfaring   🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dere menn 18-30 år… Liker dere litt eldre damer? Rundt 35-40 års alder som ser bra ut, trener og tar vare på seg selv? Jeg har en kollega og han er i 20 årene. Selv er jeg 35. Merkelig stadige blikk og flørting fra hans side. Er singel begge to. Men er redd jeg er for gammel :/

Er 40år og blir stadig sjekket opp av 20-35år gamle menn!

Anonymkode: ba199...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå guttunger på under 25 være i fred i det minste.

Anonymkode: 9b88f...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gutter i den alderen henger da her😆

Anonymkode: d279f...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dere menn 18-30 år… Liker dere litt eldre damer? Rundt 35-40 års alder som ser bra ut, trener og tar vare på seg selv? Jeg har en kollega og han er i 20 årene. Selv er jeg 35. Merkelig stadige blikk og flørting fra hans side. Er singel begge to. Men er redd jeg er for gammel 😕

For gammel som 35åring?

Milf er jo noe av det hotteste som finnes. Er nok mange 20åringer som drømmer om sånne som deg. En som er voksen nok til å nesten være mora hans, men fortsatt er deilig. Og gammel nok til å ha mye erfaring og vet hva hun vil. 

Anonymkode: 626e4...269

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

".. Men er redd jeg er for gammel 😕 " Tull og tøys.. nå fisker du fælt😅

Det ser du tydelig i den unge mannens orgasme ansikt😉 eller retter skrevet:

"jeg vil gifte meg med deg ansikt" eller "Jeg vil drikke av musa di i evig tid ansikt" ..der øyne går i kryss og tvers, og nesten gråter av glede for å ha truffet deg🥰

Det er noe å tenke på når du nærmer deg orgasme nr 6, som du aldri trodde kom til å skje😅

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (7 timer siden):

I 20-årene er så mangt, er han i starten eller ?  Vil ikke anbefale noen særlig under 25, men hver sin smak.

Det er nettopp det, du må ta det for hva det er.  Hvis du gjør det, kan det bli helt fantastisk.  Har egen erfaring   🤩

Det skjer noe i kroppen når unge menn blir til menn👍

Jeg ble "jokket på plass" til mann, som 22 åring av et nusketroll på 50 år. Vi jokket vettet av hverandre i over 5 år, så etter den tid så jeg aldri etter kvinner i min egen alder. Ikke fordi jeg trodde de var dårlige.. men jeg ble trollbundet av at hun i den alderen, kunne være så umennesklelig deilig🥰 Hun hadde en "alien" i musa si, og hennes lystdråper ble hennes magnet mot mine lepper.. klikk! så satt jeg fast😅

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke om da jeg var 18+ (Er gammel nå) Men på den tiden var det den ultimate bonus om man fikk oppmerksomhet fra en eldre dame. Behøvde ikke være en dame som trener 24 timer i døgnet og har en kropp som en 20 åring! Men oppmerksomhet fra en helt ordinær husmor var alltid noe som var skikkelig HOT!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, liker det kjempemasse. Er selv 19 og har ei elskerinne på 49. Hun er fit, holder seg fint og tar vare på seg selv, har normalt trent kropp som jeg liker. Hun er ikke helt sånn suuperstressa på å være yngre enn hun er. Vi har suuuperdeilig sex hele tiden og jeg er alltid keen og klar på hun, selv etter flere orgasmer. Aldri hatt det så deilig ever🫶

Anonymkode: 1a173...524

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott dette, så lenge det går begge veier blant kjønnene.

Anonymkode: 1734c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Sorry, men du er altfor gammel. Finn deg noen på din egen alder.

Anonymkode: dc964...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Det skjer noe i kroppen når unge menn blir til menn👍

Jeg ble "jokket på plass" til mann, som 22 åring av et nusketroll på 50 år. Vi jokket vettet av hverandre i over 5 år, så etter den tid så jeg aldri etter kvinner i min egen alder. Ikke fordi jeg trodde de var dårlige.. men jeg ble trollbundet av at hun i den alderen, kunne være så umennesklelig deilig🥰 Hun hadde en "alien" i musa si, og hennes lystdråper ble hennes magnet mot mine lepper.. klikk! så satt jeg fast😅

Jeg tror den seksuelle magien som kan oppstå mellom lengtende het moden kvinne og kåt ung mann, må  oppleves.  Det er helt umulig å forklare/beskrive for andre.  🤩

Selv "rykket jeg opp"  i sexlivets elitedivisjon som 24 åring, med ei på 52.  Siden har jeg aldri sett meg tilbake, ubeskrivelig   💖

G 2

Anonymkode: 37c91...46d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Med eldre damer tenker jeg på de som er 60+ og da er det ekkelt med en på 18-20, ja.

Anonymkode: c7fda...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror den seksuelle magien som kan oppstå mellom lengtende het moden kvinne og kåt ung mann, må  oppleves.  Det er helt umulig å forklare/beskrive for andre.  🤩

Selv "rykket jeg opp"  i sexlivets elitedivisjon som 24 åring, med ei på 52.  Siden har jeg aldri sett meg tilbake, ubeskrivelig   💖

G 2

Anonymkode: 37c91...46d

Så enig med deg GrannyLover 2😉 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, elsker denne tråden, som snart 43 år gammel kvinne. Godt opptatt nå med jevnaldrende kjæreste, men skal huske alt dette hvis jeg plutselig står der som singel om noen år! 🙏🏻😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knull ham, du

Anonymkode: 53fbb...72f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...