Gå til innhold

Kan det være fordi du har lagt på deg....?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 16.19):

Drakk vin og skravlet med bekjent og kom inn på magesmerter jeg plages av. Så spør hun " tror du at du har vondt i magen fordi du har lagt på deg?"

Jeg ble forfjamset og snakket det faktisk bort fordi jeg syntes hun var frekk men usikker på om hun var klar over sin frekkhet. 

Var hun frekk?

Anonymkode: 10247...457

Da tror jeg nok jeg hadde spurt. Hva mener du med det? 

Folk plukker opp så mye rart på nettet i disse dager, så det skulle ikke forundre meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 16.19):

Drakk vin og skravlet med bekjent og kom inn på magesmerter jeg plages av. Så spør hun " tror du at du har vondt i magen fordi du har lagt på deg?"

Jeg ble forfjamset og snakket det faktisk bort fordi jeg syntes hun var frekk men usikker på om hun var klar over sin frekkhet. 

Var hun frekk?

Anonymkode: 10247...457

Unødvendig kommentar - med mindre din vektøkning nettopp var tema, og du fortsatte med å snakke om smerter i magen. Så dermed ble spørsmålet om du tenkte disse tingene hadde sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke vondt i magen pga vektoppgang, så det var en merkelig kommentar. Men hvis du har lagt på deg, så kan jo magevondten og vektoppgangen skyldes dårlig kosthold… Har du forstoppelse? I så fall kan du prøve svisker, drikk mye vann og spis fiberrik mat (Wasa Husmann knekkebrød). 

Om kommentaren var ondskapsfull eller frekk tenker jeg beror på settingen og om hun vanligvis kommer med kjipe kommentarer. Hvis det var en engangshendelse, ville jeg glemt hele greia. 

Anonymkode: 179ab...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte og ærlig, og litt frekk, ja.

Anonymkode: f51e4...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bulimi og kan gå opp/ned mange kilo på en måned. På det meste gikk jeg opp 5 kg på en uke (sikkert mye vann, men likevel) og ned 6 kilo uka etter…og ja, det gjør like vondt begge veier, så det kan føre til smerter i magen og ellers i kroppen. 

folk har aldri kommentert min vektoppgang, men hadde de gjort det hadde jeg blitt veldig lei meg. Synes også det er frekt å kommenteres andres vektnedgang. 

Anonymkode: a87ee...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...