takinova Skrevet 20. august #101 Del Skrevet 20. august sicario skrev (7 minutter siden): Som du sier. Det er forskjell på disse tingene du nevner og meningsløst å blande inn i diskusjonen. Jeg skrev forskjell. Du skrev meningsløst. Der er jeg uenig. Hva er det som gjør sex mellom partnere til noe helt komplett annet enn andre fysiske, relasjonelle og intime handlinger mellom deltakerne i paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. august #102 Del Skrevet 20. august (endret) takinova skrev (4 timer siden): Hvorfor er den uthevede setningen relevant her? Er det formildende at det ikke er månedsvis siden sist? Hva hvis det var årevis siden sist? Nå siterte jeg hva min mann sa. Jeg ba ham ikke utdype det han sa og analysere hver setning for meg. Om jeg skal analysere setningen, ut fra kunnskap om vår personlighet og kommunikasjon, så mente han "Nå må du ikke krisemaksimere dette, vi har bare hatt mindre sex enn vanlig i noen få uker, det er ikke som at vi ikke har hatt sex på måneder." Jeg antar at vi begge to hadde slitt med et kansellert sexliv over måneder og år. Uansett hvem. Jeg håper og tror at kjærlighet mellom oss er sterk nok til å takle det, dersom noe helsemessige skulle medføre slikt permanent. Håper at vi ville funnet en løsning/ro ved det. Vi har ikke vært i den situasjonen, så det kan jeg ikke vite helt sikkert. Endret 20. august av Trolltunge 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. august #103 Del Skrevet 20. august takinova skrev (4 timer siden): Hva med andre tjenester man egentlig har lyst til å gjøre akkurat nå, men som er viktig for å opprettholde et godt forhold og en intim relasjon? Gå på et kjedelig teaterstykke den andre har lyst til? Reise på ferie med svigers? Fjelltur som man syns er kjedelig og man egentlig ikke var i form til i dag? Vaske vinduene når man egentlig hadde lyst å til å sove lenge? Selvsagt er det forskjell på disse tingene og sex, men et forhold dreier seg om å gi og ta - og dele. At sex skal være så himmelvidt unna andre ting, det forstår jeg ikke. Da har du dårlig seksuell forståelse. Beklager å måtte si det så direkte. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. august #104 Del Skrevet 20. august Trolltunge skrev (7 minutter siden): Da har du dårlig seksuell forståelse. Beklager å måtte si det så direkte. Ja, det er mulig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. august #105 Del Skrevet 20. august (endret) takinova skrev (1 time siden): Ja, det er mulig det. Du er ikke alene isåfall, og det fine er at slikt er det mulig å gjøre noe med. Man kan lese, lære, lytte klokt og få bedre seksuell forståelse. Endret 20. august av Trolltunge Skriveleif 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #106 Del Skrevet 20. august Så det du sier er at det å runke en eller gi BJ er ikke sex? Siden en ikke trenger sexlyst for å utføre det, det er noe en bare gjør. Da blir det nok mange heftige diskusjoner rundt omkring "Nei vi hadde ikke sex, jeg bare sugde han", "Nei jeg er ikke utro kjære, jeg bare sleiker henne litt". Sex er mer enn det å pumpe løs, og man stikker ikke en pikk i munnen uten å være det minste tent. Anonymkode: fa48e...136 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå