Gå til innhold

Gi nytelse når sexlysten er borte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten sex er man bare venner....best å bryte ut av forholdet da. Sexløst forhold er helt meningsløst.

Anonymkode: 3278a...8ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uten sex er man bare venner....best å bryte ut av forholdet da. Sexløst forhold er helt meningsløst.

Du vet at sykdom oftest bare er midlertidig og at man har gode perioder også? 

Anonymkode: 1bca7...4c4

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, ikke sammenlign ereksjonsproblemer med manglende sexlyst. Det har absolutt ingenting med hverandre å gjøre.

Jeg sliter med å forstå menn som har lyst på å motta hj eller bj fra kvinner som ikke har sexlyst. Kan du forklare hvorfor det er viktig å motta tilfredstillelse fra en som ikke er kåt? Blir ikke det litt vel mekanisk?

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama de har jo svart på hvorfor hun ikke vil ha sex, det er fordi hun ikke har sexlyst. Det finnes mange former for sex, og ingen av de blir mindre sex av at du kaller det å "gi nytelse". Det er nok veldig vanskelig for dama å snake med deg om temaer, når du vrir begreper og preser på for at hun skal gå over sine SUNE grenser TS. Du skriver du ikke vil ha kommentarer om at det er din skyld, og jeg tror deg på at dette kommer fra sykdom. Men jeg håper du reflekterer over hvordan din oppførsel kan forsterke det! Nei betyr nei, og om hun begynner å gå over grensene sine risikerer dere at problemet forsetter etter at hun blir frisk også. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du vet at sykdom oftest bare er midlertidig og at man har gode perioder også? 

Hos noen er det kronisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos noen er det kronisk.

Jeg er kroniker, men har perioder som er bedre enn andre. Dessuten er ikke alle sånn at sex er det eneste som definerer et forhold vs et vennskap. Man ser også etter andre kvaliteter forholdet har å by på. Så du kan vel egentlig kun snakke for deg selv, her. Jeg har vært kroniker siden tenårene, nå er jeg snart 40 men mannen min er fortsatt sammen med meg selv om han har fått tilbudet om å dra, flere ganger. Han er oppegående og elsker meg, ikke minst. Sex er ikke like viktig for han som andre ting i forholdet. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hos noen er det kronisk.

Så om partneren din blir syk, så går du fra hen med en gang? Du er klar over at du kan bli syk en dag også.....

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis det er det som utgjør et forhold, så er forholdet ganske fattig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare, og for meg har det vært ulikt avhengig av sykdom. I ene tilfellet var jeg veldig syk, lå innlagt sykehuset en god stund og langtidssykemeldt / slet med utmattelse etter sykdommen. (Eks)mannen lot meg likevel ta alt av husarbeid, barna osv. Så da var overskuddet rett og slett borte og det økte ikke akkurat lysten. Nå har jeg ny kjæreste, som jeg gjerne gir BJ og en hjelpende hånd når jeg har mensen (ja, mensen er ikke en sykdom) og da jeg hadde tilbakefall av min sykdom. Forskjellen er at han gjør «alt» for meg, så jeg har både mer fysisk overskudd, men også mer godhet å gi tilbake. Skal sies at han gir meg masse nytelse på annen måte en det seksuelle, med kos, nærhet, massasje også. 

Anonymkode: 7c3b0...63b

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (16 minutter siden):

Så om partneren din blir syk, så går du fra hen med en gang? Du er klar over at du kan bli syk en dag også.....

Om man blir kronisk syk/invalid som endrer forholdet er det naturlig på sikt å bryte ut. Livet er for kort til å leve et redusert liv pga en partner som ikke kan gjøre deg tilfreds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man blir kronisk syk/invalid som endrer forholdet er det naturlig på sikt å bryte ut. Livet er for kort til å leve et redusert liv pga en partner som ikke kan gjøre deg tilfreds.

Igjen, du kan kun snakke for deg selv. Ikke alle tenker som deg - heldigvis.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

mannen min er fortsatt sammen med meg selv om han har fått tilbudet om å dra, flere ganger. Han er oppegående og elsker meg, ikke minst. Sex er ikke like viktig for han som andre ting i forholdet. 

Tilbud om å dra?! 😳

Det høres nesten verre ut enn det å forvente sex når partner er syk. 

Anonymkode: 90d4e...04e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, du kan kun snakke for deg selv. Ikke alle tenker som deg - heldigvis.

Skal jeg snakke for andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i livet om jeg hadde gjort noe seksuelt med noen når jeg selv ikke hadde hatt lyst på sex uansett årsak, om jeg var syk eller ikke i humør. Hvorfor skal jeg suge noen når jeg selv ikke har lyst, er jo totalt meningsløs aktivitet for en som ikke er lysten.. En annen ting er at jeg hadde mistet all lyst om en man hadde prøvd å antyde at jeg skulle gi en blowjob når jeg selv ikke har lyst på sex... Altså hvordan skiller man det? Sex er ikke bare penetrering, det er og oralsex.

Bare tanken om en mann som sutrer og maser om sex gjør at jeg mister lysten.

Anonymkode: 65d59...ed5

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud om å dra?! 😳

Det høres nesten verre ut enn det å forvente sex når partner er syk. 

Når jeg er skikkelig syk, er jeg også forbannet på kroppen min, på livssituasjonen min, på at jeg ikke kan gi mannen min det han trenger. Jeg tynges av dårlig samvittighet. Og jeg har sagt at hvis han har behov for det, har han lov å ha sex med andre, eller til og med finne seg noen andre. Er han ulykkelig så skal han ikke ha dårlig samvittighet for å finne lykken et annet sted, for jeg skjønner jo at det ikke er lett å leve med noen som er syk. Så ja, hvis han vil, klandrer jeg ham ikke hvis han finner noen andre. Selv sier han at han ikke skal noen steder. Og det er jeg jo selvsagt veldig glad for.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi har kommet i en situasjon hvor hennes sexlyst er veldig lav pga sykdom. Men det er en ting jeg ikke skjønner helt, som jeg heller ikke får noe tydelig svar på fra henne 

Når hun ikke har lyst å knulle, så er hun også helt uinteressert i å gi nytelse. Dette synes jeg er veldig sårt, og klarer ikke forstå det helt siden jeg ikke ville taklet det på denne måten. Om jeg hadde ereksjonsproblemer en periode, så ville jeg da ikke sluttet å slikke henne eller  bruke leketøy osv, tror jeg ville følt meg veldig ego om jeg bare sluttet å gi henne kos 

Siden jeg ikke får noe fornuftig svar fra henne, så ønsker jeg høre fra kvinner i lignende situasjon. Dere som mistet sexlyst av andre grunner enn mannen, men som alikevel ikke ønsker å gi BJ eller gi annen nytelse, hva er årsaken til at dere  ikke ønsker det? Føler dere at dere må få for å ville gi, eller hva er tankene og følelsene bak dette?

Det er så fjernt for meg, for vet jeg ville gitt henne nytelse selv om jeg slet med sexlyst en periode, da klarer jeg ikke helt forstå. 

Kommentarer som prøver å si at kanskje jeg er grunnen vil bli ignorert da det ikke er noe jeg lurer på, siden det er medisinsk. Ønsker høre fra kvinner som kjenner seg igjen i hvordan jeg beskriver hennes reaksjon på manglende sexlyst 

Anonymkode: 942ac...802

Maken til egosentrisk holdning.

Ber du partneren om å bli med på joggetur for å holde deg med selskap hvis hun har brukket benet også ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal jeg snakke for andre? 

Du høres jo rimelig bastant ut hvis du ikke snakker for andre enn deg selv. Da skjønner jeg heller ikke vitsen med å kommentere disse tingene å tråden. "Best å bryte ut av forholdet, uten sex er det vennskap" osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo rimelig bastant ut hvis du ikke snakker for andre enn deg selv. Da skjønner jeg heller ikke vitsen med å kommentere disse tingene å tråden. "Best å bryte ut av forholdet, uten sex er det vennskap" osv. 

Alle som kommenterer i en tråd snakker jo sin egen mening?

Sex er limet i forhold, punktum. Men så har du noen i mindretallet som klarer seg uten såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som kommenterer i en tråd snakker jo sin egen mening?

Sex er limet i forhold, punktum. Men så har du noen i mindretallet som klarer seg uten såklart.

Sex er ikke alltid limet i et forhold. Men selvsagt, hvis det er det du mener, så får du jo bare det. Hadde aldri klart å være med noen som sette sex høyere enn alt annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når jeg er skikkelig syk, er jeg også forbannet på kroppen min, på livssituasjonen min, på at jeg ikke kan gi mannen min det han trenger. Jeg tynges av dårlig samvittighet. Og jeg har sagt at hvis han har behov for det, har han lov å ha sex med andre, eller til og med finne seg noen andre. Er han ulykkelig så skal han ikke ha dårlig samvittighet for å finne lykken et annet sted, for jeg skjønner jo at det ikke er lett å leve med noen som er syk. Så ja, hvis han vil, klandrer jeg ham ikke hvis han finner noen andre. Selv sier han at han ikke skal noen steder. Og det er jeg jo selvsagt veldig glad for.

Som sagt, verre enn å forvente sex når partner er syk. Men det hørte vel ikke du i din iver etter å prate om deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...