Gå til innhold

Utforske sexlivet

Scholes

Anbefalte innlegg

Irak skrev (2 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke vil gå fra henne? 

Verdsetter å holde familien samlet over egne seksuelle ønsker

Anonymkode: db5e1...50a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

911 skrev (3 minutter siden):

Når man er 30 er sexlivet nesten så vidt startet. Dette er ikke greit fra hennes side. Hun må oppsøke en kvalifisert lege, og dere må begge i terapi for å finne løsninger. Jeg trener en del selv, men det hjelper ikke noe på kåtskapen min. Jeg blir bare mer tent og får høyere testosteronnivå (føles det sånn).

Hun har ingen interesse av å gjøre noe med dette/anser det ikke som et problem. Som nevnt i annen kommentar, jeg vil aldri bryte ekteskapet fordi jeg vil holde familien samlet. Jeg kan fint ofre egen seksualitet for def

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har ingen interesse av å gjøre noe med dette/anser det ikke som et problem. Som nevnt i annen kommentar, jeg vil aldri bryte ekteskapet fordi jeg vil holde familien samlet. Jeg kan fint ofre egen seksualitet for def

Da har du bare to valg slik jeg ser det i forhold til det du skriver. Finne deg en elskerinne, eller ta hånd om din egen libido. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så lenge dette er et problem for deg så er det et problem uansett hva hun sier. Ære være deg som vil holde familien samlet, men jeg føler du "utsletter" deg selv på bekostning av familien. Dette er imidlertid ditt valg som du må stå for. Jeg hadde ikke klart det som 30-åring og heller ikke nå som godt voksen mann.

Endret av 911
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Da har du bare to valg slik jeg ser det i forhold til det du skriver. Finne deg en elskerinne, eller ta hånd om din egen libido. 

Jo takk, jeg håndterer det veldig greit selv. Kanaliserer det seksuelle over i andre ting, som trening eksempelvis. Anser det ikke lengre som et problem. Håper på lang sikt jeg at det fører til at jeg blir "aseksuell"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo takk, jeg håndterer det veldig greit selv. Kanaliserer det seksuelle over i andre ting, som trening eksempelvis. Anser det ikke lengre som et problem. Håper på lang sikt jeg at det fører til at jeg blir "aseksuell"

Huff...Det virker veldig trist, men jeg forstår deg....

Hadde det vært meg så hadde jeg nok gått.

Sex er en veldig viktig del av mitt liv, så for meg er det utenkelig å leve på brødsmuler....

Hadde aldri vært utro da. 

Mange varme tanker til deg 🤗

Endret av Irak
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fin liten «mental knapp» som gjør at jeg på en måte skrur av hele greia ubevisst 😊

Vi kan ha periode med mye sex 3-4 dager på rad, så kan det lett gå opp mot et år til neste gang vi plutselig har noen dager med masse sex igjen.

Periodene i mellom tenker jeg knapt på sex i det hele tatt. Føler ingen ting på det i hverdagen over hode.

Virker som at vi på en måte for utløp for sexlysten ved å ha masse sex på kort tid, for så å på en måte bygge opp igjen lysten over en lang, lang periode.

Skjønner jo at dette kanskje ikke er så normalt😅, men ved guds lykke så fungerer det utmerket for oss begge.

Anonymkode: a3c46...74e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med partnere som har lav sexlyst og ser det ut til her, har et litt anstrengt forhold til det meste som har med sex å gjøre, har det vært sånn bestandig eller har det kommet med tiden?

Jeg er også nysgjerrig på å utforske mer, men da skal kona være med, noe hun heldigvis ikke er fremmed for, uten at vi har gjort så veldig mange sprell enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (4 minutter siden):

Dere med partnere som har lav sexlyst og ser det ut til her, har et litt anstrengt forhold til det meste som har med sex å gjøre, har det vært sånn bestandig eller har det kommet med tiden?

Jeg er også nysgjerrig på å utforske mer, men da skal køna være med, noe hun heldigvis ikke er fremmed for, uten at vi har gjort så veldig mange sprell

Med min kone så begynte forholdet med normal sexdrift fra hva jeg tidligere har opplevd. Ikke overdrevent, ikke lite. Over 7 år som gift og barn har frekvensen med med sex gradvis gått nedover år etter år. Konas manglende interesse for sex kom også gradvis. Plutselig var sex ikke et tema som gikk ann å snakke om. Sex på tv var ekkelt. Så endte det med nåværende tilstand som er helt fravær av sex i alle former. Gikk som sagt gradvis, år etter år

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (8 minutter siden):

Jeg er også nysgjerrig på å utforske mer, men da skal kona være med, noe hun heldigvis ikke er fremmed for, uten at vi har gjort så veldig mange sprell enda.

Vet ikke hvem du konkret tenker på.

Vi har som sagt masse sex noen dager, for så å gå veldig lang tid til neste gang. Så man kan på en måte si at vi har korte perioder med mye lyst og veldig lange perioder uten lyst.

Det har ingen ting med å ha noe anstrengt forhold til sex å gjøre for vår del. Vi kommuniserer uanstrengt og åpent om alt og det finnes knapt en ting vi ikke har utforsket/prøvd😊.  Ingen ting er tabu hos oss👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (1 time siden):

Velkommen i "klubben". Min kone har det på samme måten. Vil helst ikke snakke så mye om sex og har langt lavere sexlyst enn meg. Jeg har listen full av ting jeg kunne ønsket meg å utforske, men hun virker lite interessert. Da blir det vaniljesex med lyset av max et par ganger i måneden 😞 

Sånt skjer det når dere ønsker at deres utkårede skal ha færrest mulig partnere fra før og leve i sølibat som single.

Anonymkode: 3c3bd...f8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånt skjer det når dere ønsker at deres utkårede skal ha færrest mulig partnere fra før og leve i sølibat som single.

Anonymkode: 3c3bd...f8b

Stemmer ikke for meg :) Hun var nokså "tøsete" i sin ungdom og hadde mange sexpartnere (uten at jeg bryr meg så mye om det så lenge hun har valgt meg). Da vi ble sammen snudde hun helt om, men hadde relativt høy sexlyst i starten av forholdet. Dette har avtatt med alderen 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vet ikke hvem du konkret tenker på.

Vi har som sagt masse sex noen dager, for så å gå veldig lang tid til neste gang. Så man kan på en måte si at vi har korte perioder med mye lyst og veldig lange perioder uten lyst.

Det har ingen ting med å ha noe anstrengt forhold til sex å gjøre for vår del. Vi kommuniserer uanstrengt og åpent om alt og det finnes knapt en ting vi ikke har utforsket/prøvd😊.  Ingen ting er tabu hos oss👍🏻

Jeg tenker for eksempel på ...50a over. Definitivt ikke deg ser det ut til :)

Vi har det litt på samme måte. Det har vært en lang periode med mye jobb, studier og annet som tar mye tid, hvor det er ganske stille, men når vi har tid så kommer lysten og initiativet raskt tilbake igjen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tidligere vært gift med en som ikke viste meg noe særlig interesse. Jeg følte meg oversett, lite elsket og fikk lite på soverommet. Jeg ordnet meg da en elsker som jeg møtte innimellom i halvannet år.

Ekteskapet røyk av helt andre grunner, og mannen min fikk aldri vite hva jeg hadde gjort. I ettertid har jeg 0 dårlig samvittighet for dette, fordi han jeg bodde sammen med var altfor egoistisk og opptatt av fotball, kompiser og sine hobbyer. 

Anonymkode: 918ab...539

Mann 48 her...

Det du skriver her er AKKURAT som å høre om mitt ekteskap, minus at hun var opptatt av fotball.

Jeg fortalte henne aldri at jeg var utro mot henne, og det gjentatte ganger, pga hennes likegyldighet til å ha sex eller "hjelpe meg" med min tilfredsstillelse. Over 5 år siden vi skiltes nå, og har ikke hatt det så bra med meg selv eller sexlivet siden ungdomsårene. Er fortsatt singel...og det er greit, da jeg jevnlig får det jeg trenger av kos og nærhet hos andre damer, som er i åpne forhold, utro og single. 

Døm meg gjerne de som ønsker det, men jeg kan ikke noe for at de jeg har sex med er utro osv. Jeg har ett liv, og det velger jeg å leve fullt ut. Og for den/de som skulle undre....livet mitt er sånn sett uforpliktende til for tiden veldig inspirerende 

Anonymkode: 50ebb...386

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Verden er full av attraktive jenter som ser milevis bedre ut enn kona di. Klart man har lyst å ligge med dem. Variasjon er essensielt. Det holder ikke bare å «spicy» opp saker og ting hjemme. Er ingenting som er så deilig som første gang man knuller ei ny deilig jente helt uforpliktet. Ren sex for nytelsen sin del. 

Forholdet du har hjemme handler jo om så mye annet enn sex. Så denne seksuelle gleden bør partneren din strengt tatt unne deg. Og dersom hun har lyst å bli pult av noen andre menn så bør hun få utløp for det også. De aller fleste kvinner ønsker det dersom det er gjennomførbart. Men mange vil bare ikke innrømme det.

Anonymkode: 80ec7...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt normalt. Verden er full av attraktive jenter som ser milevis bedre ut enn kona di. Klart man har lyst å ligge med dem. Variasjon er essensielt. Det holder ikke bare å «spicy» opp saker og ting hjemme. Er ingenting som er så deilig som første gang man knuller ei ny deilig jente helt uforpliktet. Ren sex for nytelsen sin del. 

Forholdet du har hjemme handler jo om så mye annet enn sex. Så denne seksuelle gleden bør partneren din strengt tatt unne deg. Og dersom hun har lyst å bli pult av noen andre menn så bør hun få utløp for det også. De aller fleste kvinner ønsker det dersom det er gjennomførbart. Men mange vil bare ikke innrømme det.

Anonymkode: 80ec7...f2e

Jeg gjør det ikke fordi jeg vil ligge med noen penere, er kjempefornøyd med utseendet hennes.

Blir bare ikke nok synes jeg, og alt for lite variasjon og utforsking.

Jeg vil gjerne ha med en mann til for eksempel, det vet ho veldig godt, men er ikke tema.

Om ho vil ligge med andre hadde jeg ikke brydd meg om, hadde likt det, sagt det også, men da er jeg ikke normal i hodet mitt.

Sex er ikke alt, hører jeg ganske ofte.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irak skrev (7 timer siden):

Er du villig til å gå bak hennes rygg for å bli værende i forholdet? 

Ja, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (6 timer siden):

Det var selvfølgelig bra når vi var unge, så har ho hatt mye sykdomsproblemer som selvfølgelig har hatt noe å si, men sex er ikke alt får jeg høre.

Har vært perioder innimellom som er bedre, men totalt sett er det veldig lite.

Jeg vil gjøre sprell både med og uten ho, ønsker å teste mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her er det jeg som er kona og som desidert har mest sexlyst, han er lite interessert i å gjøre noe med det. Har vært tørt i seks år (vi har vært sammen i 18, og har aldri hatt et voldsomt aktivt sexliv), har medioker sex et par ganger i året. Jeg vil ikke forlate ham, men vil gjerne åpne forholdet, men har ikke turt å foreslå det for ham siden jeg tror han bare blir sint og såret og ikke vil være med på det. Så, jeg stiller samme spørsmål, hva gjør man da? 🤷‍♀️

Anonymkode: 03320...cd4

25 år sammen her. Vært lange tørkeperioder ja, månedsvis, grunnet sykdom på ho innimellom. 

Ho har et litt annet syn på sex enn meg, og det får jeg ikke endret på virker det som, sex er ikke alt i livet får jeg bare beskjed om da.

Vi heller ikke forlate ho, men åpne opp for ting.

Så hva gjør man ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjære vene! 

Jeg er over 50 og vil ha sex helst hver dag, og onanerer i tillegg. 

Mvh

Kvinne på hormonbehandling 

PS Før jeg kom i overgangsalderen hadde jeg også høy sexdrift. Den var IKKE over i 30-årsalderen for å si det slik! 

Anonymkode: 918ab...539

Sånn jeg vil at ho skal være, heldig du.

Har håpet at det løsner med alderen, men usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...