Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 13.23):

Flere som har snakket med Charlotte på DE?☺️

Anonymkode: 81245...19d

Ja, hun tok feil.

Anonymkode: dfe6e...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med erfaringer om.Wenche Dragvoll?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, hun tok feil.

Anonymkode: dfe6e...602

Angående hva da?

Anonymkode: 81245...19d

AnonymBruker
Skrevet
oslomaraton skrev (På 6.11.2025 den 18.02):

Jeg snakket med internasjonal seerske/Natalie på Krystallkulen.  Hun var kjempegod i å ta inn situasjoner og personer rundt meg. Noen flere med erfaringer med henne ?

Er Internasjonal Seerske og Natalie samme spådame? Hvorfor har hun i såfall to forskjellige nummer/linjer? 🤔

Ringte Internasjonal seerske for mange år siden, men kan ikke huske om fikk rett på noe.

Anonymkode: 1b692...120

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er Internasjonal Seerske og Natalie samme spådame? Hvorfor har hun i såfall to forskjellige nummer/linjer? 🤔

Ringte Internasjonal seerske for mange år siden, men kan ikke huske om fikk rett på noe.

Ja det er samme dame! 

Skrevet
oslomaraton skrev (13 timer siden):

Ja det er samme dame! 

Det virker jo litt mistenkelig 🤔 Hvorfor behøver man å operere under to navn dersom man er dyktig og har mange kunder på opprinnelig linje? Hvordan fant du ut at der var samme dame? 

Mener hun brukte lang tid, men det er som sagt over 20 år siden jeg ringte henne så mulig hun er kjappere nå.

Skrevet (endret)
oslomaraton skrev (På 8.11.2025 den 22.10):

Ja det er samme dame! 

Snakket med Natalie en gang. Spurte egentlig om en ting og det gjorde det til at hun på en måte svarte på noe annet, det var ikke egentlig om meg eller noen men det var urovekkende det hun såg. Pleier hun og ha rett? Er hun synsk?

Endret av galaxii
Skrevet
galaxii skrev (18 timer siden):

Snakket med Natalie en gang. Spurte egentlig om en ting og det gjorde det til at hun på en måte svarte på noe annet, det var ikke egentlig om meg eller noen men det var urovekkende det hun såg. Pleier hun og ha rett? Er hun synsk?

Var det riktig det hun så som var så urovekkende? 

Hun har rett på når det kommer til å lese andre mennesker rundt meg  og kommenterer detaljer som ikke er så lett å gjette seg til!

Skrevet
oslomaraton skrev (51 minutter siden):

Var det riktig det hun så som var så urovekkende? 

Hun har rett på når det kommer til å lese andre mennesker rundt meg  og kommenterer detaljer som ikke er så lett å gjette seg til!

Nåtiden pleier mange og kan ringe inn og de færreste/ ingen ser fremtid.

Det som var urovekkende lå inn i fremtiden; Jeg spurte om noe med leilighets kjøp/ salg. Hun sa at det ble verre i Norge. Siden da har det blitt høy boligrente, strøm, der er en rar politikk .. og I det hele tatt, men hun nevnte noe annet som kom til å skje at Russland invaderte Finnmark. Foreløpig har ikke det skjedd og hun sa hun fikk vondt i seg ved å si det, til meg.

Skrevet
galaxii skrev (1 time siden):

Nåtiden pleier mange og kan ringe inn og de færreste/ ingen ser fremtid.

Det som var urovekkende lå inn i fremtiden; Jeg spurte om noe med leilighets kjøp/ salg. Hun sa at det ble verre i Norge. Siden da har det blitt høy boligrente, strøm, der er en rar politikk .. og I det hele tatt, men hun nevnte noe annet som kom til å skje at Russland invaderte Finnmark. Foreløpig har ikke det skjedd og hun sa hun fikk vondt i seg ved å si det, til meg.

Tror jeg hadde blitt litt sur om jeg ringer for å vite om min egen fremtid og så får man bite alt mulig annet når man betaler 33 kr min. 

Hvor for kan de ikke bare holde seg til saken 🤷‍♀️ Skremmer jo vettet av folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...