AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #1 Del Skrevet 14. august 2024 Anyone can buy a new car. Real men keep the old ones running. Anonymkode: af71b...c30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. august 2024 #2 Del Skrevet 14. august 2024 Eneste grunnen til at jeg ikke kjøper ny bil er at jeg er for fattig. Fikser også bilen selv for jeg er for fattig til å ha den på verksted. #realman 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #3 Del Skrevet 14. august 2024 Herregud, hver gang noen snakker om "ekte" sånn-og-sånn, og da kanskje spesielt menn, er det jo bare dårlig skjult lavt selvtillit og dumskap. Type Jordan Peterson som er en sinnssykt teit chauvinist, og som nylig ble "overrasket" over at så mange av følgerne hans er fascister. D'oh. Folk bryr seg ikke om de er ekte menn, kvinner eller alt imellom. De bare gjør som de synes er best. Ferdig med det. Tut og kjør. Anonymkode: cf5fe...1ac 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 14. august 2024 #4 Del Skrevet 14. august 2024 Ekte menn. Dummeste jeg hører. Har du pikk? Føler du deg som en mann? Ok, da er du vel ekte nok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #5 Del Skrevet 14. august 2024 Dersom du tolker sitatet ordrett og tenker at det handler om bil, så nei, er jeg ikke enig i sitatet. Menn kan gjøre som de vil. Anonymkode: 11185...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Del Skrevet 14. august 2024 Vil heller si det slik: Anyone can buy a new car. A cheep man keep the old ones running. A smart person thinks safety first. Anonymkode: 2d04c...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Del Skrevet 14. august 2024 BobbySocks skrev (12 minutter siden): Ekte menn. Dummeste jeg hører. Har du pikk? Føler du deg som en mann? Ok, da er du vel ekte nok. En jævli pikk her. Anonymkode: 5faf6...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #8 Del Skrevet 14. august 2024 Kan kanskje passe på meg. Jeg har aldri kjøpt ny bil. Kjøper en pent brukt en som er 3-10 år gammel og kjører den til den er moden for skraphaugen. Siste bilen jeg skrotet hadde jeg i 17 år, så nytter ikke bil unødvendig ofte. Anonymkode: 4f1a0...e38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Del Skrevet 15. august 2024 Ja takk begge deler. nyere bil (max 5 år) til daglig og familiebruk, for ønsker en så sikker bil som mulig i tillegg til komfortabel siden den ruller ca 60.000 km i året. har i tillegg biler som er fra 22 til 55 år gamle som blir holdt i orden og brukt når det passer seg. 😊 Anonymkode: de305...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #10 Del Skrevet 15. august 2024 Idiotisk påstand. Finnes MENN i alle varianter. Anonymkode: 657b3...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #11 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg kan ingenting om bil og finnes ikke handy, men er helsikkens god på å bake og perle med ungen, føle meg som en ganske ekte mann for det om Anonymkode: a8f5f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaptainClueless Skrevet 15. august 2024 #12 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 8.44): Anyone can buy a new car. Real men keep the old ones running. Anonymkode: af71b...c30 Det handler ikke om bileiere, men om noens behov for å føle seg bedre på andres bekostning. Det er et tåpelig uttrykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 15. august 2024 #13 Del Skrevet 15. august 2024 Uenig. Skrudde en del bil da jeg var yngre, men det var av ren nødvendighet og ikke noe jeg noen gang har hatt noen lidenskap for. Skal man først ha bil er det utrolig greit med ny bil, men jeg må si jeg fikk det enda bedre da jeg kvitta meg med bilen. Jeg tar buss, bane, sykkel og går, så jeg er nok ganske kjerring (evt. homo) i henhold til teorien som fremsettes her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 18. august 2024 #14 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 8.44): Anyone can buy a new car. Real men keep the old ones running. Anonymkode: af71b...c30 Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå