Hareena Skrevet 13. august #1 Del Skrevet 13. august Altså, jeg hadde vært uvøren og fått ei skrape på bilen. Jeg ønsker den skal være strøken, derfor leverte jeg den inn på karosseriverksted. Da jeg hentet den hadde de stilt på: Setet, rattet, klimaanlegget, vindusviskere - ja til og med radioen. Er det virkelig nødvendig å klå på alt som er for å kjøre den ti meter inn verkstedporten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimmeren Skrevet 13. august #2 Del Skrevet 13. august Antagelig så har bilens batteri koblet fra under rep, da blir alle minnefiksjoner borte 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 13. august Forfatter #3 Del Skrevet 13. august Trimmeren skrev (54 minutter siden): Antagelig så har bilens batteri koblet fra under rep, da blir alle minnefiksjoner borte Det høres ut som en sannsynlig forklaring. Godt jeg ikke skjelte ut mekanikerne da 🤭 Men kople fra batteri for å skifte ei list? Ja, ja, hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #4 Del Skrevet 13. august Uansett kjørte de vel bilen frem og tilbake på verkstedet. Da er de jo pent nødt til å justere sete mm.? Anonymkode: 31768...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august Her var det bilvasken. Stilte på klokka som jeg ikke hadde stilt til sommertid. Men de stilte feil vei, så nå går den to timer feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 13. august #6 Del Skrevet 13. august Stor pike skrev (1 time siden): Her var det bilvasken. Stilte på klokka som jeg ikke hadde stilt til sommertid. Men de stilte feil vei, så nå går den to timer feil. Det kan også være at klokken står på feil tidssone? Da blir det feil. De fleste nyere biler henter klokken via GPS (egentlig GNSS ). Så lenge tidssone og sommertid av/på står riktig går klokke helt rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Del Skrevet 15. august Lurer på det samme. Fikk igjen bilen fra verksted nå i sommer. Varmen sto på max på pasasjersiden. Strengt tatt ikke nødvendig med 25 grader ute. Anonymkode: 17f22...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå