AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Skrevet 11. august 2024 Hei. I det siste har jeg chattet med en fyr på dating appen Badoo. Plutselig i dag, ser jeg at han har fjernet seg på appen. Jeg får ikke chattet med han. Betyr det at han har fjernet meg eller bare profilen sin? Anonymkode: 6daf8...730
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Skrevet 11. august 2024 Spiller det noen rolle? Han vil jo uansett ikke chatte mer med deg. Anonymkode: fe97c...12e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei. I det siste har jeg chattet med en fyr på dating appen Badoo. Plutselig i dag, ser jeg at han har fjernet seg på appen. Jeg får ikke chattet med han. Betyr det at han har fjernet meg eller bare profilen sin? Anonymkode: 6daf8...730 Ja det hender har badoo jeg og. Ja det hender liker og så sletter. Har opplevd det selv at jeg har snakket litt og følt at dette blir helt feil for meg så har bare sletta. Og har skjedd like mye til meg og at menn jeg chatta med bare forsvinner. Noen driver å sletter brukeren sin og samtidig men kan ofte dukke opp med ny bruker litt senere. Men gå videre ingenting å vente på. Anonymkode: bff15...17b
hegesim Skrevet 13. august 2024 #4 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 6.16): Ja det hender har badoo jeg og. Ja det hender liker og så sletter. Har opplevd det selv at jeg har snakket litt og følt at dette blir helt feil for meg så har bare sletta. Og har skjedd like mye til meg og at menn jeg chatta med bare forsvinner. Noen driver å sletter brukeren sin og samtidig men kan ofte dukke opp med ny bruker litt senere. Men gå videre ingenting å vente på. Anonymkode: bff15...17b Ja samme fyr jeg snakka med, sletta første gang og lagde ny og sletta igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 Bare gå videre om dette skjer. Anonymkode: c1a73...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #6 Skrevet 14. august 2024 Mulig han bare var gratisbruker Anonymkode: 4ac2e...63f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #7 Skrevet 14. august 2024 Mulig han har blokkert deg. Da kan du ikke se han lengre. Eller han kan ha slettet profilen selvfølgelig. Uansett er han tydlig ikke interessert i å fortsette samtalen, så bare gå videre du. Anonymkode: c2043...15e
Ardenus Skrevet 14. august 2024 #8 Skrevet 14. august 2024 Badoo kan av og til bugge seg, så profiler forsvinner, så kommer de tilbake igjen. Da har ikke de som forsvinner vært online engang. Det var i hvert fall sånn før.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #9 Skrevet 14. august 2024 Badoo? Er det en av de appene man går på når man ikke ser bra nok ut for å få matches på Tinder og Raya? Typ ala match.com Anonymkode: f8a62...bc5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #10 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Badoo? Er det en av de appene man går på når man ikke ser bra nok ut for å få matches på Tinder og Raya? Typ ala match.com Anonymkode: f8a62...bc5 Raya?? Hva er det? Til og med jeg har hørt om badoo Anonymkode: fc9a1...b81
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #11 Skrevet 14. august 2024 Badoo er en møkka-app... rett og slett det verste jeg har vært borti. Så mange rare folk og profiler der... har aldri funnet noe bra der. Kom deg bort fra den og glem den gjøken der Anonymkode: 14927...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå